Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 7YGwmPC8OYI Temmelig ekkel musikkvideo, jeg ser ikke på så mye musikkvideoer, men denne synes jeg er skikkelig ekkel. Noen andre som har noen ekle å share? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Videoen til Vermillion pt. 2 (?) av Slipknot er ganske creepy. Ikke direkte ekkel, men. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 [YOUTUBE]RiV_ue-PbL4[/YOUTUBE] Skummel og skummel.. Den er i allefall ikke en standard pop-video. Merkelig og kul video. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 For flott funk og heidundrandes hiphop: HW Radio 8002. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) noen andre en meg som blir flau av dette? http://www.youtube.com/watch?v=3a1uaIDQOYA#yWuVJA8FEFE edit: Link. Endret 10. september 2007 av AndorPF Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bob Dylan er i min mening tidenes beste musiker, og nå hører jeg på en av de beste låtene jeg har hørt av han. Her er den i tilfelle du ikke har hørt den: Bob Dylan - Not Dark Yet 1REs1WOGRho Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Denne er jo SKIKKELIG skummel! zDKcevMFUCo Nei, over til alvor, denne her gjør meg faens kvalm! CcXCaXz0GbU Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gode gud. Aldri sett den videoen før, men den var ganske drøy. Jeg liker sånt. Sangen var ikke noe særlig men. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Saint Thomas er død Den norske komponisten og musikeren Thomas Hansen, bedre kjent som St. Thomas og senere Saint Thomas, døde i går kveld, skriver nettstedet kjendis.no. Hansen ble 31 år gammel. RIP Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hadde ikke hørt om han før, men ble veldig imponert av noen av sangene på hans myspace side: http://www.myspace.com/stthomas1976 RIP Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 sangen er jo mye bedre en videoen! om det er qotsa du mener. hva var det som var ekkelt med den videoen? syntes egget på begynnelsen var litt ille men vi fikk jo ikke se at hu drakk det Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg blir dårlig av å se hu tilberede og slafse i seg all den maten Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gode gud. Aldri sett den videoen før, men den var ganske drøy. Jeg liker sånt. Sangen var ikke noe særlig men. 9469525[/snapback] Sangen er jo rå, og videoen er morbid Saint Thomas, jeg hadde akkurat begynt å høre på musikken hans, fikk helt sjokk, utrolig trist når slikt skjer unge mennesker. Norge har mistet to unge og dyktige musikere på veldig kort tid nå. Hvil i fred Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke artister som får snurretid i min cd-spiller, men må jo nevne at både Kenneth Sivertsen og Jan Werner tok kvelden for ikke så lenge siden. Folk faller jo som fluer i norsk musikkbransje om dagen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg blir dårlig av å se hu tilberede og slafse i seg all den maten 9476731[/snapback] Hmm, det er ikke hun som tilbereder den, hun tilkaller maskerte kokker når hun blir sulten på mer musikerkjøtt...de tilbereder hun slafser Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke artister som får snurretid i min cd-spiller, men må jo nevne at både Kenneth Sivertsen og Jan Werner tok kvelden for ikke så lenge siden. Folk faller jo som fluer i norsk musikkbransje om dagen. 9479606[/snapback] Og så døde jo Robert Burås i sommer, også han i ganske ung alder. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke artister som får snurretid i min cd-spiller, men må jo nevne at både Kenneth Sivertsen og Jan Werner tok kvelden for ikke så lenge siden. Folk faller jo som fluer i norsk musikkbransje om dagen. 9479606[/snapback] Ja, helt topp Gleder meg ikke til Foss tar kvelden. Det blir mediahelvete uten like. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Wenche Foss? Ja, det er kanskje på tide. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 "Det er vel snart på tide at du stikker og dør, som Wenche Foss" - OnklP Alltid trist når folk dør, særlig innenfor norsk kultur. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ikke artister som får snurretid i min cd-spiller, men må jo nevne at både Kenneth Sivertsen og Jan Werner tok kvelden for ikke så lenge siden. Folk faller jo som fluer i norsk musikkbransje om dagen. 9479606[/snapback] Ja, helt topp Gleder meg ikke til Foss tar kvelden. Det blir mediahelvete uten like. 9484250[/snapback] grusom ting å si, helt usmakelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå