Bone Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noen som vet om Bertine Zetlitz skriver sangene sine selv? Eventuelt med hvem? Det jeg er ute etter er hvem som har skrevet sangene "Fake Your Beauty", "Twistet Little Star" og "Girl Like You" .. Takker! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mk0xmCZQWmk Helt konge. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BApaVMqAVtc Fantastisk Har virkelig startet å høre på Queen igjen i det siste. Fantastisk musikk. 9394584[/snapback] Når det er 1:55 igjen er kanskje det musikalskt perfekte øyeblikk. Gåsehud hver gang Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Når det er rundt 1:05 igjen("And we can have forever..") og utover er det helt fantastisk. Irriterer meg at jeg ikke var født 25 år tidligere for å kunne sett den konserten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hmm.. Jeg har bare den "Platinum Collection" med Queen (3 CD'er) ..trenger jeg noe mer? Er det noe vesentlig jeg går glipp av? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har den selv, den er digg. Dog kun CD1 som er verdt å samle på imo. Men den kombinert med Wembley-DVDen er kjekt imo Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har hørt om Frou Frou? Hørte sangen "Let Go" på slutten av filmen Garden State. Hele albumet "Details" er faktisk veldig hørbart. Behagelig musikk. Ja, jeg har en del sanger av dem på mp3en Hørte også "Let go" på Garden State Lenke til kommentar
eivind018 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hørte en gang at bare Egil altså Egil hegerberg er sønnen til Egil monn iversen, er dette sant eller bare sprøyt Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har hørt om Frou Frou? Hørte sangen "Let Go" på slutten av filmen Garden State. Hele albumet "Details" er faktisk veldig hørbart. Behagelig musikk. 9363403[/snapback] Jeg er mer begeistret for Imogen Heap alene, men Frou Frou fungerer bra. Hørte dem først i Shrek 2 med "Holding Out for a Hero", faktisk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) hmm.. Jeg har bare den "Platinum Collection" med Queen (3 CD'er) ..trenger jeg noe mer? Er det noe vesentlig jeg går glipp av? 9408134[/snapback] Nope, de er de absolutt beste Syns 1ern er best av de Forresten, på den Queenkonserten, så er det når det er 3.15 igjen som gir meg gåsehud! Endret 2. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 KMFDM har kommet med nytt album: Tohuvabohu http://en.wikipedia.org/wiki/Tohuvabohu Skal bli spennende å høre industrikjempenes nye album Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Håhå, endelig fant jeg den på Youtube! DETTE er gode saker! yfZCV5XXWe0 Endret 4. september 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Luciano Pavarotti er død Luciano Pavarotti døde klokken 05.00 torsdag, i sitt hjem i Modena i Italia, melder AP og Reuters. - Maestroen kjempet en lang og tøff mot kreften, som til slutt tok livet hans. Hans liv og arbeid har vært kjennetegnet av en positiv kraft, og han forble positiv helt frem til det siste, skriver Pavarottis manager, Terri Robson, i en e-post til AP. Han har lidd av kreft i bukspyttkjertelen, og ble operert for kreft i juli 2006. Pavarotti har ikke opptrådt offentlig etter dette. Dette var nå trist. Flink til å synge, var han. RIP Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Trist å høre, tjukken kunne jaggu synge. Har ei tante som dør av nøyaktig samma skiten for øyeblikket. Kreft er jævla støgge saker. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 http://www.sirgalahad.org/paul/doom/ oh yeas! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så nylig Eternal Sunshine of the Spotless Mind igjen og hukommelsen fikk en gjenoppfriskning av hvor god musikken er i filmen. Spesielt låta "Everybody's Gotta Learn Sometime" av Beck <3 WIVh8Mu1a4Q Må sjekke ut originalen av The Korgis. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Beck er jo helt fantastisk. Girl <3 Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 KMFDM har kommet med nytt album: Tohuvabohu http://en.wikipedia.org/wiki/Tohuvabohu Skal bli spennende å høre industrikjempenes nye album 9417686[/snapback] Jeg likte plata, selv om jeg syns Cifarelli (sp?) fikk litt for mye fokus mtp. fordeling av vokallinjer. Favorittsangene er Looking For Strange og tittelsporet. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen som vet hva slags instrument vi hører i Fatboy Slim - Apache på 1:02 - 1:05 og 1:10 - 1:14? og 1:41 - 1:44 og 1:49 - 1:53? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Seriøst, jeg får helt gåsehud. Blir sentimental som aldri før av stemmen hans. Det er så fabelaktig og sårt. Antony and the Johnsons <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå