Coffey Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Noen her som har hørt om The Confession? Ble kjent med de via Burnout Dominator, der de har sangen Through These Eyes! Syns de har dritbra musikk! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det noen som veit om Paperboys har sampla noe, eventuelt, hvorfra på Feel It? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette er Daminhão Experiença (Damien Experience?) fra Brasil som ga ut en mengde plater på 70-tallet. Han var en hallik med stor lidenskap for musikk, og han brukte pengene han tjente på horene sine til studioinnspillinger. mp3: Planeta Lamma Lenke til kommentar
aemil Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ahahah, beste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Drit bra Lurer på hvor mye diverse sopper han hadde innenbords når han lagde dette? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Stor lidenskap for musikken, null talent Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har lyst på noen album av Frank Zappa, men jeg har ingen anelse om hvor jeg skal starte (han har vel noen-og-60 album ). Jeg har hørt gjennom 'Strictly Commercial' (samlealbum) et par ganger og liker det meste jeg hører. Så hva er det beste og mest geniale albumet har har gitt ut? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Zappa er vannvitti bra, de klassiske albumene hans er jo: Hot Rats Apostrophe (') Freak Out! Tre studioalbum du _må_ ha Roxy & Elsewhere Genialt live album, en av mine favoritter. Det er ikke bare musikk, mne også dype samtaler, som bare er så Zappa og Mothers :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Elska den sangen når jeg var liten.. memories Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Elska den sangen når jeg var liten.. memories 9267743[/snapback] Dårlig remix Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Zappa er vannvitti bra, de klassiske albumene hans er jo:Hot Rats Apostrophe (') Freak Out! Tre studioalbum du _må_ ha 9266409[/snapback] Jeg synes Freak Out! er tynt, enkelt og kjedelig.Hot Rats er mye bedre, spesielt de to første sporene (Peaches en Regalia og Willie the Pimp). Apostrophe(') er veldig kult, og best av de tre du nevnte. Jeg digger spesielt 'Cosmik Debris', 'Don't eat the yellow snow' og 'Nanook Rubs It'. Jeg snuser også litt på 'Guitar' (119 kr på CDON.com). Er det et album å anbefale? Jeg digger 'Sexual Harassment in the Workplace'. Er resten av albumet i samme sjanger som den? Forresten mener jeg å ha hørt 'Sexual Harassment in the Workplace' en eller annen annen plass (film eller TV eller en happening), men jeg kan bare ikke komme på hvor. Er noen andre enig med meg? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har lyst på noen album av Frank Zappa, men jeg har ingen anelse om hvor jeg skal starte (han har vel noen-og-60 album ). Jeg har hørt gjennom 'Strictly Commercial' (samlealbum) et par ganger og liker det meste jeg hører.Så hva er det beste og mest geniale albumet har har gitt ut? 9265775[/snapback] We're Only In It For The Money Sheik Yerbouti Strictly Commercial Over-Nite Sensation Shut Up N' Play Yer Guitar The Yellow Shark Du har veldig, veldig mye bra i vente - i tillegg til de Kjekssjokolade nevnte. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvordan i svarte kan Rolling Stones Magazine velge ut de 500 beste albumene uten å gi en forklaring på hvordan de er valgt ut? Lista er jo fra 2003, har sett gjennom den først nå, å den er like latterlig som alt annet med The Rolling Stones Magazine. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har lyst på noen album av Frank Zappa, men jeg har ingen anelse om hvor jeg skal starte (han har vel noen-og-60 album ). Jeg har hørt gjennom 'Strictly Commercial' (samlealbum) et par ganger og liker det meste jeg hører.Så hva er det beste og mest geniale albumet har har gitt ut? 9265775[/snapback] We're Only In It For The Money 9274925[/snapback] Seriøst? Jeg har dessverre hørt dette (og deler av Civilization Phaze III. Bare tull og tøys, jo... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei. jeg har litt musikk som jeg lurer på sjangeren til. For de som lurer: Artist: Terry S. Taylor Album: The Neverhood Soundtrack (eller The Neverhood Songs) 13___Triangle_Square.mp304___Rock_n_Roll_Dixie.mp315___Southern_Front_Porch_Whistler.mp3 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har lyst på noen album av Frank Zappa, men jeg har ingen anelse om hvor jeg skal starte (han har vel noen-og-60 album ). Jeg har hørt gjennom 'Strictly Commercial' (samlealbum) et par ganger og liker det meste jeg hører.Så hva er det beste og mest geniale albumet har har gitt ut? 9265775[/snapback] We're Only In It For The Money 9274925[/snapback] Seriøst? Jeg har dessverre hørt dette (og deler av Civilization Phaze III. Bare tull og tøys, jo... 9275425[/snapback] Vell, det er sånn musikken til Zappa and The Mother er, full av tull og tøys. Humoren er på plass. Jeg storkoser meg når jeg hører på tullet dems, synes det er artig, tar meg selv i å sitte å le. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kallileo: Rock And Roll Dixie, minner meg om The Beach Boys surfemusikk. Rock'n'Roll som i dette tilfellet passer godt som sirkusmusikk. Ang Sirkusmusikken passer det som beskrivelse på alle sangene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vell, det er sånn musikken til Zappa and The Mother er, full av tull og tøys. Humoren er på plass. Jeg storkoser meg når jeg hører på tullet dems, synes det er artig, tar meg selv i å sitte å le. 9277797[/snapback] Jeg vil heller ha litt fengende musikk. 'Massaggio Galore' fra 'Jazz from Hell' er veldig fengende. Det samme er 'Peaches en Regalia', 'Cosmik Debris', 'Sexual Harassment in the Workplace', 'Don't Eat Yellow Snow', 'Nanook Rubs It' og flere andre. Men Frank Zappa var vel innom så mye rart at noen fans ikke nødvendigvis liker det samme som noen andre fans. Noen som kan anbefale album som går under samme sjanger som låtene jeg listet ovenfor? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Selv liker jeg denne låta fra Zappa. Den er og blir fengende. TtAjotVrYpc Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 En ting jeg liker så godt med Zappa er alle de forskjellige ellementene han bruker, noe som får musikken til enkelte ganger å høres noe merkelig ut, synes det er dritfett. Men Roxy & Elsewere har mye fengende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå