Acrid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 The release date for the next Down record is September 25! Hopefully we'll have the official album name and song titles soon... Keenan says some of Down's fans are going to be surprised by how much the band "went backwards" on this LP. "We've progressed a lot, but we didn't forget those first Down demos," he said. "We still get off on those big, giant, heavy riffs. But at the same time, we're not afraid to play acoustic guitars in a circle. It's not a one-direction evolution for us." Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen her som liker Heroes & Zeros? Synes de er helt klart et av Norges beste band, de skulle vært store internasjonalt for lenge siden, men kommer sannsynligvis til å bli det om litt, hvis det er noe rettferdighet i verden. W9BNS9H6HO4 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg så de på Storåsfestivalen i år. (Heroes & Zeroes that is) Slett ikke verst, er ikke helt min smak, men skjønner de som liker dem. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) The Wrens er skikkelig koselig band. Verdt å sjekke ut. Ingen av sangene jeg liker best var på youtube, så får ta denna. Endret 7. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 The Wrens er skikkelig koselig band. Verdt å sjekke ut. Ingen av sangene jeg liker best var på youtube, så får ta denna. 9227563[/snapback] Hm, ikkje dårlig. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen som vet om sanger a la Brothers in arms - Dire Straits og Still loving you - Scorpions? Jeg elsker de to, men skulle gjerne hatt flere slike sanger Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 The Wrens er skikkelig koselig band. Verdt å sjekke ut. Ingen av sangene jeg liker best var på youtube, så får ta denna. 9227563[/snapback] Not bad... litt for daff musikk for min egen del. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Levez Vos Skinny Fists Comme Antennas to Heaven på LP(er) :----D Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 The Wrens er skikkelig koselig band. Verdt å sjekke ut. Ingen av sangene jeg liker best var på youtube, så får ta denna. 9227563[/snapback] Vokalisten synger jo dritfalskt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vokalisten synger jo dritfalskt. 9233699[/snapback] Bagateller. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vokalisten synger jo dritfalskt. 9233699[/snapback] Bagateller. 9236407[/snapback] hahaha! "Trommisen spiller ute av takt" "gitaristen er ustemt" "bassisten spiller feil sang" "bagateller" Ikke at det var tilfellet her, har ikke sett/hørt det som det var snakk om, synes bare det var så morsomt svar :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvor viktig elementer er i musikk varierer jo. I teknisk death metal så må ALT være perfekt, men i fks. litt mer old school black metal så betyr det ikke så mye om ting er litt "off". Jeg diggger (gammel) metallica, selv om Hetfield synger falskt. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Motörhead har ein song der trommene kjem inn heilt feil. Eg trur det er Over Your Shoulder frå Sacrifice, men eg har inga moglegheit til å undersøkje det no. Live gjer dei jo litt av kvart, på Graspop i fjor byrja Campbell å spele ein annan song enn Lemmy og Mikkey Dee... Slike ting er bagatellar når det er snakk om Motörhead, det er jo snakk om rock n roll. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 "feilskjær" er ofte noe som gir band/artister særpreg. Det er jo viktig at ikke alle spiller helt perfekt, ville fort blitt kjedelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jess, ting trenger ikke akkurat være perfekt for min del. http://www.youtube.com/watch?v=FMwdSnSVPPI Disse er faen meg rå! Jeg er ihugga the Misfits fan, sikkert derfor jeg liker de så godt. De har veldig lik sound. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvis det spilles feil live i sanger/musikk som dette, merkes det utrolig godt, å det høres heller ikke særlig bra ut. 6YpF7k2jkMM Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan hende jeg er komplett tonedøv, men jeg hørte ingen feil i det videoklippet. Aidskake; det er bare en måte å spille Misfits på; DLfIZ5c0VWQ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Stig er fantastisk! 7IogEFVrXFo V6RXz-eveHI Endret 10. august 2007 av Glint Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 LarsP: Det var det som var poenget, en fantastisk komposisjon, fremført live, uten feil, men det som var meningen var å fortsette diskusjonen over at feil live gir musikken et særpreg eller noe slikt. Hvis det var spilt feil i den sangen, ville det ikke vært et pent særtrekk iallefall. Artister som spiller feil live, kan jo enten være uheldige, eller dårlige live artister. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hahaha :!: Astro Zombies blir aldri det samme igjen nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå