000111222 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Nokon som har høyrt om "Jackson and his Computer Band"? Ein ganske spesiell fransk elektronisk artist eg nettopp fatta interesse for. Prøver å få tak i albumet "Smash". Remix av Justice - D.A.N.C.E. 7PKRsKNpteM Endret 27. juli 2007 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jepp, det er faktisk ganske kult! "Smash" kjøpte jeg for et år siden på en lokal platemesse, og den er rett og slett glimrende, for denne slags musikk å være. Og ja; "Ganske spesiell" er rett og slett treffende. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Wow. Antics er det beste albumet jeg har hørt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Wow. Antics er det beste albumet jeg har hørt. 9168791[/snapback] Syntes det er Interpols minst gode album. Debuten er mange ganger bedre imo Sanger som The New, PDA, Obstacle 1 og Hands Away gjør den til et album i toppklassen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Den nye Tomahawkplata er veldig bra. Patton gjør sakene sine bra, som vanlig. 9126229[/snapback] Som vanlig? Han har jo bare levert skvip de siste åra. De få platene (med han som trekkplaster) som har vært bra, har vært på grunn av bandet, ikke hans gneldring. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Deg om det, jeg for min del syns han (også de siste åra) har vært bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dagens prisbombe på cdon.com: Rolling Stones - Singles Collection: The London Years Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 "Best of"-cder er ikke noe særlig da cun. Men billig var den. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Når du bare er sånn "småfan" av bandet er samleplater kanskje kjekt synes nå jeg, da slipper du å kjøpe tre forskjellige album av et band du bare liker noen sanger av. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Mange her som hører på Alabama 3 eller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hører på dem hver gang jeg ser på The Sopranos Jeg har albumet Exile on Coldharbour Lane hvor "Woke up this morning" er med, men det har ikke festet seg helt ennå. Får vel høre gjennom flere ganger. De har en spesiell lapskausstil av forskjellige sjangre, og det liker vi. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg ble introdusert for Alabama 3 av en kamerat, nå har jeg 4 album (trur det er alle) og jeg er storfornøyd. Alabama 3 - Cocaine (Killed My Community) er en av de beste synes jeg. cun: Exile on Coldharbour Lane er et meget bra album. Topp 5 på albumet: - Mao Tse Tung Said - Peace In the Valley - Speed of The Sound of The Loneliness - Converted - U Don't Dance 2 Tekno Anymore (etter min mening da) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Når du bare er sånn "småfan" av bandet er samleplater kanskje kjekt synes nå jeg, da slipper du å kjøpe tre forskjellige album av et band du bare liker noen sanger av. 9178420[/snapback] Joda, men hvis du er såpass småfan er det like greit å brenne ut et par sanger spør du meg. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Såh...hva syns folket om den nye Tomahawk-plata? Det er i bunn og grunn moderne arrangementer av amerikansk indianermuzak det er snakk om. Jævla fett, syns jeg. Kanskje det mest spennende Patton har gjort siden Fantomas - Delirium Cordia. 9122493[/snapback] Har ikke hørt hele albumet enda, men hittil er det ganske så tøft. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 The Denver Gentlemen: Fuckz man, skamfett. Bandet ble startet av medlemmer fra Slim Cessna's Auto Club, 16 Horsepower, Woven Hand osv. Enda et fucktastic band fra Denver, Colorado. Chchchchcheck it out! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 The Denver Gentlemen: Fuckz man, skamfett. Bandet ble startet av medlemmer fra Slim Cessna's Auto Club, 16 Horsepower, Woven Hand osv. Enda et fucktastic band fra Denver, Colorado. Chchchchcheck it out! 9189447[/snapback] Way ahead of ya. Har begge platene i hylla, og den tredje og siste kommer i løpet av året. Skamfett ja. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Glint: Regnte med det, men er jo lov og håpe at noen andre finner ut at folkene fra Denver eier rimelig bra mye. Stemmer det at det som kommer no er det siste de kommer med? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 cun: Exile on Coldharbour Lane er et meget bra album. 9178736[/snapback] Jeg hører på det nå. God lapskaus av en rekke sjangre og stiler, uten tvil. Men albumversjonen av "Woke up this morning" er ikke like bra som "Chosen One Mix", som de bruker i introen til The Sopranos (der er de beste elementene fra låta trukket frem og hele låta er korta ned, less is more) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tears for Fears - Break it down again: LDiCTN7QMFI Herreminhatt, for en fantastisk sang. Må definitivt sjekke ut resten av sangene deres. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Fikk litt sansen for Tears for Fears da jeg så Donnie Darko - Head over heels <3 http://www.youtube.com/watch?v=c2s4wbFAhFw Endret 2. august 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå