Cuneax Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg gleder meg til det nye albumet. Håper det blir noe à la Speak Dead Speaker. Ylwizaker har visst sagt at det skal være inspirert av kammermusikk og at han liker spesielt Stravinskys Firebird, som jeg hører på nå. Dette blir garantert spennende Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 håper det blir noe helt annet enn alt! Garm har jo sagt han er livredd for å være uorginal, og når man ser på Ulver sin historie vet man at det blir originalt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Norge som musikknasjon burde være utrolig stolte over å ha oppfostret et band som Ulver. Ufattelig retning i musikkutviklingen deres, samtidig som det ivaretar en meget god kvalitet. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ser frem til Ulvers nye album. Det er mye bra de har gjort før, og jeg er sikker på at det nye albumet vil være bra. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ulver liker å overraske, så det albumet ser jeg frem til Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Destination Calabria... hvilken sjanger? Er det dance? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Indeed, alltid morsomt med nye utgivelser fra Ulver. Vanskelig å si hvordan den nye plata blir. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Når kommer det nye Metallica og AC/DC albumet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Calexico har kommet med et nytt turnéalbum, Tool Box som selges på hjemmesida deres. Jeg har hørt det flere ganger og Calexico skuffer ikke. Instrumentalalbumet er veldig bra og variert, akkurat det Calexico er kjent for. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Såh...hva syns folket om den nye Tomahawk-plata? Det er i bunn og grunn moderne arrangementer av amerikansk indianermuzak det er snakk om. Jævla fett, syns jeg. Kanskje det mest spennende Patton har gjort siden Fantomas - Delirium Cordia. Hele plata kan høres på bandets myspace: http://www.myspace.com/tomahawkofficial Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hmm, det der må sjekkes ut. Kom ukentlig med great tips, Glint (ikke metal, med mindre det er Anaal Nathrakh) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det virket faktisk ganske interessant. Hører gjennom via myspace jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Den nye Tomahawkplata er veldig bra. Patton gjør sakene sine bra, som vanlig. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen her som har hørt om 'The Fall Of Troy' her før? Myspace'n deres. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Noen som har hørt nyskiva til Interpol? I begynnelsen var jeg skeptisk, men flere runder med skiva i mp3-spillern nede i Frankrike har gjort intrykket mye bedre. Bedre enn Antics, helt klart, debuten tar den aldri dog. "Pioneer to the Falls" er tidenes beste Interpol-låt. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Noen som har hørt nyskiva til Interpol? I begynnelsen var jeg skeptisk, men flere runder med skiva i mp3-spillern nede i Frankrike har gjort intrykket mye bedre. Bedre enn Antics, helt klart, debuten tar den aldri dog. "Pioneer to the Falls" er tidenes beste Interpol-låt. 9136391[/snapback] Jeg er helt enig. Jeg var litt skeptisk først jeg også, spesielt etter å ha lest den noe skiftende kritikken av plata på forskjellige nettsteder. Men den kommer seg stort etter et par gjennomhøringer, og de siste dagene har plata gått nesten konstant fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg. "Pioneer to the Falls" er en knall-låt, sammen med "Who Do You Think?" og selvfølgelig singelen "The Heinrich Maneuver". Totalt sett er jeg meget fornøyd. Videoen til "The Heinrich Maneuver" er forresten steintøff: http://youtube.com/watch?v=LZtKsfSvFTQ Endret 25. juli 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kveldens anbefaling er Prophecy fra albumet Implode av EBM-/industrialbandet Front Line Assembly som kom ut i 1999. En herlig, episk industrialferd med vanvittig god bruk av rytme og koring. Anbefales til alle. Dere kan høre låta i denne hjemmelagde musikkvideoen: OeUMQqhg9TI Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 FLA har kommet seg på rett kjøl igjen etter metal-flørten midt på 90-tallet, etter den siste cd`en å dømme. Har ikke hørt Implode, men bra låt det der. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Syns metalflørten deres er ganske bra, jeg. Spesielt låta Surface Patterns (Chemical Cauldron-mixen av den er konge). Mener du Artificial Soldier med den siste CD-en, eller det remixalbumet? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Var Artificial Soldier jeg siktet til, ja. Heldigvis finnes det smak & behag. Egentlig mange år siden jeg har hørt noe særlig på FLA etter at jeg ble skuffet etter en konsert i Oslo. Millennium (fra 1994) var den siste jeg hadde et godt forhold til. Caustic Grip (1990) var lenge en favoritt. For meg var det å blande FLA med metal helt feil dengang, men livet går jo videre. Mulig jeg kan se annerledes på utviklingen deres med tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå