Juleniss1 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dimmu Borgir ligger nok langt oppe på lista. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Rihanna har jo greid seg ganske bra på den, men hvem vet hvor lenge det kommer til å vare 9037433[/snapback] Hva er dette? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hva mener du? Har ikke hu blitt ganske kjent internasjonalt og sånn da? (ser jeg skrev litt feil i den posten forresten) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Snakker du om Umbrella, i så fall? Hvor kom det fra? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvem er Rihanna? :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skjønte ikke helt hva du mente jeg eller. Folk diskuterte suksessen til Norske artister, og du plutselig trekker inn Rihanna x] Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Trode hu var sånn halveis norsk eller noe jeg, men har vel forstått det feil da Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Copié du Wikipedi: Rihanna was born in Saint Michael, Barbados to Ronald and Monica Fenty. Her mother is a Guyanese of Barbadian origin[1][2] and her father is Barbadian. Barbados, Norge, potejto, potahto Endret 9. juli 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sakset fra wikipedia: Robyn Rihanna Fenty, også kalt Rihanna (født 18. februar 1988 i Bridgetown, Barbados) er en R&B-sanger. Rihanna er datter av Monica Fenty fra Guyana og Ronald Fenty fra Irland. Selv om wiki kan være sprøyt, ser det ikke slik ut at hun er halvveis Norsk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg skjønner ikke det der med Aqualene, var Aqua noengang noe stort utenfor Skandinavia? 9039132[/snapback] Bare 28 millioner CDer og singler. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Copié du Wikipedi: Rihanna was born in Saint Michael, Barbados to Ronald and Monica Fenty. Her mother is a Guyanese of Barbadian origin[1][2] and her father is Barbadian.Barbados, Norge, potejto, potahto 9039458[/snapback] Sakset fra wikipedia: Robyn Rihanna Fenty, også kalt Rihanna (født 18. februar 1988 i Bridgetown, Barbados) er en R&B-sanger.Rihanna er datter av Monica Fenty fra Guyana og Ronald Fenty fra Irland. Selv om wiki kan være sprøyt, ser det ikke slik ut at hun er halvveis Norsk 9039477[/snapback] Kikka på det jeg og, og lurer egentlig på hvor jeg har fått det fra Jaja, går ann å ta feil Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg skjønner ikke det der med Aqualene, var Aqua noengang noe stort utenfor Skandinavia? 9039132[/snapback] Bare 28 millioner CDer og singler. 9039530[/snapback] Merkelig hva folk kunne få seg til å høre på før...."I'm a barbie girl" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som har hørt det nye albumet til Postgirobygget? Synes det er kos. Har hørt det noen ganger nå ^^ Lenke til kommentar
Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som sitter på noe god "kose musikk" her? Lager meg liste til dama kommer igjenn fra ferie! (bare 12 dager nå!, skal være borte 1mnd!) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Lenge siden jeg har hørt på denne låta, men den er ekstremt bra: Interpol - Evil Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Camera Obscura - Let's get out of this country Vanvittig koselig band. Så de på Roskilde uten å ha hørt noe fra de tidligere, og det var awesome. Søte mennesker, søt musikk. Endret 10. juli 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fikk tak i siste Gogol Bordello skiva i dag. Noe mer polert enn de tidligere utgivelsene, men på ingen måte dårligere. Gleder meg perverst til å se dem på Øya! 5V8984mDgOg Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Stoner rock: Skjekk ut Acid Bath! Spesielt Paegan Love Song. Og Truckfighters. Av Doom vil jeg anbefale YOB og Boris. Og Sludge: Black Cobra! Lair Of The Minotaur! Litt drøyt alt sammen kanskje men fytti så HEAVY! Endret 10. juli 2007 av N* Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Camera Obscura - Let's get out of this country Vanvittig koselig band. Så de på Roskilde uten å ha hørt noe fra de tidligere, og det var awesome. Søte mennesker, søt musikk. 9042094[/snapback] Likte den første sangen Kvaliteten var litt vel dårlig.. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg skjønner ikke det der med Aqualene, var Aqua noengang noe stort utenfor Skandinavia? 9039132[/snapback] Bare 28 millioner CDer og singler. 9039530[/snapback] Merkelig hva folk kunne få seg til å høre på før...."I'm a barbie girl" 9040027[/snapback] Jepp, alt er mye bedre nå, ingen som hører på drittmusikk lenger. Apropos Barbie Girl, Jack Off Jill har laget en "cover" av den, bare at teksten er mer... realistisk? Bør sjekkes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå