Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så musikkvideoen på ZTV forrige søndag mens jeg venta på at alkoholprosenten i blodet skulle bli lav nok til at jeg kunne kjøre vekk fra huset jeg overnattet i. I like that phat bass, tenkte jeg da. Nå hører jeg på den her på PC-en. Radio hører jeg nesten aldri på.

Lenke til kommentar
Så musikkvideoen på ZTV forrige søndag mens jeg venta på at alkoholprosenten i blodet skulle bli lav nok til at jeg kunne kjøre vekk fra huset jeg overnattet i. I like that phat bass, tenkte jeg da. Nå hører jeg på den her på PC-en. Radio hører jeg nesten aldri på.

8936006[/snapback]

OK. Gikk på radio for 8 minutter siden, og jeg la også merke til at den var bedre enn mye annet på VG-lista.

Men musikkvideoen er mer standard VG-lista-tull. Det er nok ikke bare sangen som skal selge.

Lenke til kommentar

Håper det er ironi fra din side cun. Må bare elske refrenget:

You can stand under my Umbrella

You can stand under my Umbrella

(Ella ella eh eh eh)

Under my umbrella

(ella ella eh eh eh)

Under my umbrella

(ella ella eh eh eh)

Under my umbrella

(ella ella eh eh eh)

:ermm:

Lenke til kommentar
Håper det er ironi fra din side cun. Må bare elske refrenget:

8936957[/snapback]

Jeg bryr meg aldri om innholdet i teksten. Det er framførelsen jeg interesserer meg for. Og det er slettes ikke ironi, har hørt på låta 10 ganger på rad nå <3

Lenke til kommentar

Lurer på når Muse kommer med ny plate :( De kom jo med sin forige sommeren som var hvis jeg ikke husker feil.

Er så forbanna lei av å ha hørt absolutt alle sangene 1000 ganger, til og med de som ikke har blitt released.

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger er det meste dere har hørt på en låt? Som dere kan bevise, altså.

I følge iTunes har jeg hørt på Welcome To The Black Parade 220 ganger.

EDIT: Det er mye hip-hop og spesielt R&B som er ekstremt fengende uten å ha noe spesielt med tekst. Veldig ofte så er R&B-artister mye flinkere til å få teksten til å forbedre (kommer ikke på bedre ord på norsk nå) melodien og ta den til et nytt nivå. :)

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Hvor mange ganger er det meste dere har hørt på en låt? Som dere kan bevise, altså.

I følge iTunes har jeg hørt på Welcome To The Black Parade 220 ganger.

EDIT: Det er mye hip-hop og spesielt R&B som er ekstremt fengende uten å ha noe spesielt med tekst. Veldig ofte så er R&B-artister mye flinkere til å få teksten til å forbedre (kommer ikke på bedre ord på norsk nå) melodien og ta den til et nytt nivå.  :)

8940389[/snapback]

Alle sangene på The Wall 456 ganger ifølge Itunes, da har jeg hatt Itunes siden 05. Og ikke bare brukt det da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...