F.Mackey Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Morning View er klart best, med S.C.I.E.N.C.E på en jævligt sterk andre plass. Den sangen var egentlig rimelig kjip iforhold til det meste annet de har kommet med. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det var drittkjedelig. Synes selv Morning View er fantastisk... dette var alt for mange hakk ned fra den... =/ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kanskje jeg burde styre unna det andre da, hvis det er så annerledes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg synes Dig er en ganske fin låt fra en helt kurant skive. Jeg for min del synes Incubus bare har blitt dårligere og dårligere med årene. Savner de gode funkvibbene fra Enjoy Incubus (EP), Fungus Amongus og S.C.I.E.N.C.E. Sistnevnte er i en særklasse. Min favorittlåt av Incubus: "New Skin": dxkInQxB-Sg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tror nok kanskje Pardon Me er favoritten. Enten den eller Wish You Were Here. Njaa.. Vanskelig avgjørelse. EyfO1-zSd7M Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Pardon Me hørte jeg litt på i går, synes ikke den var noe spesielt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Er det noen av disse som er verdt å få med seg i kveld (bortsett fra Turboneger)? # Turboneger # Mel C # Kurt Nilsen # Natasha Bedingfield # Big Bang # The Kids # Alejandro Fuentes # Susanne Sundfør # Tone Damli Aaberge # Venke Knutson # Vincent # Mira Craig # Darude # The Ark # Superfamily # Karpe Diem # El Axel # TNT feat. Vinnie Vagabond # Charite # Erik og Kriss # Sichselle # Samsaya # Albino Superstars # Kobojsarna # Kristian Valen # Wisnu # Lovebugs feat. Lene Marlin # Boys on Wheels feat. Lene Alexandra Darude er vel greit, men det er noen av de 15 siste der jeg ikke vet noe om (sistemann suger ihvertfall hestepenis). Endret 22. juni 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hadde jeg dratt ville det nok ha vært for Bigbang. Den nye skiva deres er desverre litt kjedelig, men kan jo hende at de spiller litt eldre saker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Grøss, for en grusom lineup. Jeg ville nok gått for Mira Craig og Lene Alexandra. De er det to eneste som er fine å se på. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er veldig mye søppel der ja. Jeg har overhodet ingen planer om å lure meg over til Oslo (pga. bosted i Bergen), men hele skiten er vel direktesendt på TV. Er det noen som vet noe som helst om: The Ark El Axel TNT feat. Vinnie Vagabond Charite Erik og Kriss Sichselle Samsaya Albino Superstars Kobojsarna (høres ut som noen svensker som spiller Bompibjørnene) Wisnu Lovebugs feat. Lene Marlin (Lene Marlin var grei en gang i tiden) Er det noen av dem som har et snev av kvalitet? Kanskje noen unge og ukjente talenter? (Jeg gidder faen ikke å se hele konserten bare for å se utringningene til Lene og Mira, de finner jeg på google iløpet av tre sekunder.) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 The Ark har en god låt som heter "It takes a fool to remain sane", men bortsett fra det har jeg ingen anelse om hvordan musikken deres er. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noen som vet når turboneger og bigbang kommer på scenen¿ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Mest sannsynlig midt inni eller mot slutten, slik at vi må se resten av dritet for å få det med oss. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er veldig mye søppel der ja. Jeg har overhodet ingen planer om å lure meg over til Oslo (pga. bosted i Bergen), men hele skiten er vel direktesendt på TV. Er det noen som vet noe som helst om: The Ark El Axel TNT feat. Vinnie Vagabond Charite Erik og Kriss Sichselle Samsaya Albino Superstars Kobojsarna (høres ut som noen svensker som spiller Bompibjørnene) Wisnu Lovebugs feat. Lene Marlin (Lene Marlin var grei en gang i tiden) Er det noen av dem som har et snev av kvalitet? Kanskje noen unge og ukjente talenter? (Jeg gidder faen ikke å se hele konserten bare for å se utringningene til Lene og Mira, de finner jeg på google iløpet av tre sekunder.) 8923601[/snapback] Kobojsarna hadde russelåten i år og jeg regner med at Wisnu er han som var med i 'Idol' i fjor, flere vet jeg ikke noe om :/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 TNT ft. Vinnie Vagabond er sikkert helt ålreit. Det er jo trossalt snakk om legender innenfor norsk rock. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 The Ark har en god låt som heter "It takes a fool to remain sane", men bortsett fra det har jeg ingen anelse om hvordan musikken deres er. 8923631[/snapback] Ja, den er bra. Får det for meg at låta er en cover, men det stemmer vel ikke... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg tenkte jeg skulle se på showet, men med en gang vinnie åpnet munnen, så klarte jeg ikke mer. Fint at TNT prøver seg på noe nytt og friskt, men ikke helt min skje. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Å stå opp klokka fem på en lørdags morgen er kjipt.. Nå er det bare å sette på Aqualung og rusle på jobb. :/ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Jeg hadde litt forventninger til da Kurt Nilsen skulle synge duett med Melanie Chisholm. (de fremførte Bryan Adams: "When you're gone") Veit ikke om man kan skylde på live opptreden, men synes Kurt sin stemme overdøvet Chisholms stemme, evt. at de ikke passet sammen. Ellers vil jeg si at det ikke er mangel på at vokalisten Ola i bandet The Ark legger skjul på legningen sin. Hadde det ikke vært for stemmen, hadde jeg lett trodd han var en kvinne på litt avstand. Endret 23. juni 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har han sagt det i media at han er homo da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå