Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Dig er en ganske fin låt fra en helt kurant skive.

Jeg for min del synes Incubus bare har blitt dårligere og dårligere med årene. Savner de gode funkvibbene fra Enjoy Incubus (EP), Fungus Amongus og S.C.I.E.N.C.E. Sistnevnte er i en særklasse. :)

Min favorittlåt av Incubus: "New Skin":

dxkInQxB-Sg

Lenke til kommentar

Er det noen av disse som er verdt å få med seg i kveld (bortsett fra Turboneger)?

# Turboneger

# Mel C

# Kurt Nilsen

# Natasha Bedingfield

# Big Bang

# The Kids

# Alejandro Fuentes

# Susanne Sundfør

# Tone Damli Aaberge

# Venke Knutson

# Vincent

# Mira Craig

# Darude

# The Ark

# Superfamily

# Karpe Diem

# El Axel

# TNT feat. Vinnie Vagabond

# Charite

# Erik og Kriss

# Sichselle

# Samsaya

# Albino Superstars

# Kobojsarna

# Kristian Valen

# Wisnu

# Lovebugs feat. Lene Marlin

# Boys on Wheels feat. Lene Alexandra

Darude er vel greit, men det er noen av de 15 siste der jeg ikke vet noe om (sistemann suger ihvertfall hestepenis).

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Det er veldig mye søppel der ja. Jeg har overhodet ingen planer om å lure meg over til Oslo (pga. bosted i Bergen), men hele skiten er vel direktesendt på TV.

Er det noen som vet noe som helst om:

The Ark

El Axel

TNT feat. Vinnie Vagabond

Charite

Erik og Kriss

Sichselle

Samsaya

Albino Superstars

Kobojsarna (høres ut som noen svensker som spiller Bompibjørnene)

Wisnu

Lovebugs feat. Lene Marlin (Lene Marlin var grei en gang i tiden)

Er det noen av dem som har et snev av kvalitet? Kanskje noen unge og ukjente talenter?

(Jeg gidder faen ikke å se hele konserten bare for å se utringningene til Lene og Mira, de finner jeg på google iløpet av tre sekunder.)

Lenke til kommentar
Det er veldig mye søppel der ja. Jeg har overhodet ingen planer om å lure meg over til Oslo (pga. bosted i Bergen), men hele skiten er vel direktesendt på TV.

Er det noen som vet noe som helst om:

The Ark

El Axel

TNT feat. Vinnie Vagabond

Charite

Erik og Kriss

Sichselle

Samsaya

Albino Superstars

Kobojsarna (høres ut som noen svensker som spiller Bompibjørnene)

Wisnu

Lovebugs feat. Lene Marlin  (Lene Marlin var grei en gang i tiden)

Er det noen av dem som har et snev av kvalitet? Kanskje noen unge og ukjente talenter?

(Jeg gidder faen ikke å se hele konserten bare for å se utringningene til Lene og Mira, de finner jeg på google iløpet av tre sekunder.)

8923601[/snapback]

Kobojsarna hadde russelåten i år og jeg regner med at Wisnu er han som var med i 'Idol' i fjor, flere vet jeg ikke noe om :/

Lenke til kommentar
The Ark har en god låt som heter "It takes a fool to remain sane", men bortsett fra det har jeg ingen anelse om hvordan musikken deres er.

8923631[/snapback]

Ja, den er bra. Får det for meg at låta er en cover, men det stemmer vel ikke...

Lenke til kommentar

Jeg hadde litt forventninger til da Kurt Nilsen skulle synge duett med Melanie Chisholm. (de fremførte Bryan Adams: "When you're gone")

Veit ikke om man kan skylde på live opptreden, men synes Kurt sin stemme overdøvet Chisholms stemme, evt. at de ikke passet sammen.

Ellers vil jeg si at det ikke er mangel på at vokalisten Ola i bandet The Ark legger skjul på legningen sin. Hadde det ikke vært for stemmen, hadde jeg lett trodd han var en kvinne på litt avstand.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...