Kjekssjokolade Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har bare hørt Icky Thump fra albumet, men den er jo knallbra! Vurderer å kjøpe albumet, hvis resten er like bra... 8898741[/snapback] Det nye var bra, men jeg liker de tidligere albumene deres bedre. Men så har jeg heller ikke fått hørt så mye på det nyeste Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ah.. Så nettopp Fight Club, og ble nok inspirert til å dra opp både Doolittle og Surfer Rosa. Pixies er gode saker på sene sommerkvelder! Where Is My Mind må være en av mine favorittlåter.. Helt klart! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Her jeg bor passer Who'll stop the rain, bedre, som sommersang..har regnet 6dager i strekk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ah.. Så nettopp Fight Club, og ble nok inspirert til å dra opp både Doolittle og Surfer Rosa. Pixies er gode saker på sene sommerkvelder! Where Is My Mind må være en av mine favorittlåter.. Helt klart! 8901014[/snapback] Pixies er digg. Hey, debaser, monkey gone to heaven, Dig for fire. Masse godbiter. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Her jeg bor passer Who'll stop the rain, bedre, som sommersang..har regnet 6dager i strekk 8901029[/snapback] Hehe, tror jeg på. Sigur Rós er forøvrig digg regnmusikk! Pixies er digg. Hey, debaser, monkey gone to heaven, Dig for fire. Masse godbiter. 8901058[/snapback] Here Comes Your Man, Nimrods Son osv.. Ja, det er riktig så koselig! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg syns David Bowies cover av "Cactus" er ganske fornøyelig. Originalen mangler det samme trøkket og friskheten Bowie dytter inn i låta. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Siden vi snakket om musikk som passer til sommerregn, That Summer, et album av Till Brönner. Det er deilig å sitte å chille til denne plata, når man hører regnet pisker ute mellom sporene. Den passer også perfekt i solskinn. Er det noen som har hørt de nye plata hans, eller nyeste....Oceana? Den skulle vært i posten her for en stund siden Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sangen "Ghostriders in the Sky" på denne sida er jeg sikker på at er basert en annen og eldre country/folk-låt. Noen som har peil på hvilken? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Originalen hette jo også Ghostriders in the Sky. Tabbe... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er absolutt ikke Johnny Cash som har originalen: http://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_Riders_in_the_Sky Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fant ut det jeg også. Ganske fet sang i grunn. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Visste ikke jeg. Flott sang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 De må jo være drittøffe live! Ser for meg skikkelig stemning. Blir helt go happy av musikken ^^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Buckethead har en jævli fet live bootleg, som heter Ghostriders in the Coop, konsert der Ghost Riders In The Sky er et tema som går igjen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 De må jo være drittøffe live! Ser for meg skikkelig stemning. Blir helt go happy av musikken ^^ 8917535[/snapback] De tar av, de var jo med i en episode av Las Vegas, sesong 3 eller 4, husker ikke helt. Men uansett, veldig underholdende og funky musikk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 De tar av, de var jo med i en episode av Las Vegas, sesong 3 eller 4, husker ikke helt.Men uansett, veldig underholdende og funky musikk 8918576[/snapback] Den episoden må jeg lete opp! The Go! Team er jo knall sommermusikk også. ^^ De som ikke har hørt burde absolutt sjekke det ut. Huddle Formation og We just won't be defeated er et must å høre. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har forelsket meg i denne låta, og nå skal dere det også: aZxAQ4QRQvM Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Sorry, ble ikke forelsket. Ble faktisk så dårlig at jeg måtte sette på Alice Cooper med Dead Babies. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Helt grei den ny Incubusplata, men 'Morning View' er etter min mening den beste plata. Den sangen er er.. litt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå