Acrid Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvis du synes den var bra må du se alle de andre delene også. Hele serien er nesten en langfilm til sammen. 8877748[/snapback] DVD med episode 1-12 er bestilt, og 13-22 kommer på DVD den 24. juli. EPIC HIPHOPERA Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hah! det der var faktisk litt bra Edit: stusset litt over pistolen. Ble litt overdrevet. Sensureringa var også jævlig irriterende Endret 16. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg finner ikke ord. 8877452[/snapback] Har aldri sett denne tingen Kelly gjorde for å bli parodiert så grovt. Mind posting it? Endret 16. juni 2007 av Keldon Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er jo det han har gjort? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Da er gjennomgangen av hele musikkforumet overstått. Tråder som passer til underforumene er flyttet, men noen har antakelig blitt oversett. Hvis dere av en eller annen grunn skulle snuble over en tråd her i musikkforumet som passer inn i "Musikkskaping og instrumenter", "Musikkritikk" eller "Konserter, festivaler og liknende", send inn rapport Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Belle and Sebastian er koselig. Get Me Away From Here, I'm Dying, er en skikkelig go'låt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Fant nettopp ut at The Smashing Pumpkins er helt fantastisk. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Har lyst til å promotere et band jeg har blitt kjempe glad i. An10boyband. de spiller Korps-black metal =) De er trøndere hele gjengen men synger på nynorsk. An10boyband Endret 18. juni 2007 av dauhau Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) The Grateful Dead og Fleetwood Mac er fantastisk sommermusikk Endret 18. juni 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har lyst til å lage en tullesang, og prøvde meg litt på FL studio, men skjønte dessverre ikke dritten. Jeg husker det var et program som jeg tror begynte på E.. og den hadde mange forskjellige versjoner. Hva var hele navnet på det programmet? Veldig enkelt til å sette sammen lyder og lage noen latterlig enkle sanger. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har lyst til å lage en tullesang, og prøvde meg litt på FL studio, men skjønte dessverre ikke dritten. Jeg husker det var et program som jeg tror begynte på E.. og den hadde mange forskjellige versjoner. Hva var hele navnet på det programmet? Veldig enkelt til å sette sammen lyder og lage noen latterlig enkle sanger. 8890891[/snapback] Syns du bør lese denne, jeg I tillegg til eJay har vi også Magix Music Maker. Hårreisende enkelt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ok, den sangen er så utrolig fet at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) The Grateful Dead og Fleetwood Mac er fantastisk sommermusikk 8890595[/snapback] et er så sant, så sant. Men siden du er inne på Mac, hva synes du er best, før damene kom inn, altså Peter Green years, eller etter? Det har jo kommet ut noe helt enormt med musikk etter Greens frafall, men jeg synes det var mest sjel i bandet når de var helt i oppstartfasen, med orginal besetningen. Men de har mye flott musikk gjennom hele tiden dems som band Endret 19. juni 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 et er så sant, så sant. Men siden du er inne på Mac, hva synes du er best, før damene kom inn, altså Peter Green years, eller etter? Det har jo kommet ut noe helt enormt med musikk etter Greens frafall, men jeg synes det var mest sjel i bandet når de var helt i oppstartfasen, med orginal besetningen. Men de har mye flott musikk gjennom hele tiden dems som band 8895891[/snapback] Kan jo nesten kalle det to band, og jeg liker begge på sin måte. Albatross er jo fantastisk, men samtidig er Lindsey Buckingham utrolig fet, og Rumours og Tusk er to ekstremt gode album, førstnevnte kanskje det beste pop-album som noensinne har vært. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ok, den sangen er så utrolig fet at det gjør vondt. 8895814[/snapback] Korrekt. Men den når ikke opp til What's Golden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 VUfR_AuNBvc Vil ha musikk sånn som det.. sånn vill jazz.. Artister? 8860721[/snapback] Låter veldig som Jaco Pastorius, så anbefaler han. Start med debutalbumet hans som også Jaco Pastorius. Under en liten video som ikke nødvendigvis er representabel for komposisjonene hans men du har iallefall tonen hans og særtrekka hans. http://www.youtube.com/watch?v=1jguRbVfhDc...related&search= Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nye White Stripes-skiva er så jævli tøff. Jack White er mr.cool. Mye bra skiver ute å går nå. QOTSA-skiva vokser som faen, og Interpol slipper snart ny skive. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har bare hørt Icky Thump fra albumet, men den er jo knallbra! Vurderer å kjøpe albumet, hvis resten er like bra... Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=bpV5InLw52U Hihi, Focus er så genialt bra Sylvia Endret 19. juni 2007 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå