Thlom Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Som kjent så var ratm82407.com bare en snedig måte å annonsere en konsert på, vietnow.org "avslørte" dette på torsdag. Smått skuffende, men jo flere konserter i USA jo større blir kanskje sjansen for at de tar seg en tur over dammen Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Som kjent så var ratm82407.com bare en snedig måte å annonsere en konsert på, vietnow.org "avslørte" dette på torsdag. Smått skuffende, men jo flere konserter i USA jo større blir kanskje sjansen for at de tar seg en tur over dammen 8834884[/snapback] Jeg regnet med det var det. Kan jo hende en reunion konsert fører til ny plate også Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Smakeprøver på det nye QOTSA albumet. Virker helt OK, men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe det. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er ikke det hele albumet da? Har fått høre igjennom det flere ganger nå, og liker det mer og mer. Josh Homme er genial. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Blir nok å handle det inn. Er glad i QOTSA, og om det ikke sitter med en gang kommer det sikkert til å vokse på meg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er ikke det hele albumet da? Har fått høre igjennom det flere ganger nå, og liker det mer og mer. Josh Homme er genial. 8840368[/snapback] Jo, men enkelte av sangene er korte nok til å kalles "samples", mener nå jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i L'Via L'Viaquez-singelen fra The Mars Volta? Hvilke butikker bør man gå i hvis man er ute etter litt ukjent musikk (i Bergen)? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm, må ærlig talt innrømme at denne sangen er nydelig. Oh Laura - Release Me Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm, må ærlig talt innrømme at denne sangen er nydelig. Oh Laura - Release Me 8855492[/snapback] Hey, denne artisten har jeg hørt på radioen, men bare glemt igjen. Herlig stemme! Herlig sang! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm, må ærlig talt innrømme at denne sangen er nydelig.8855492[/snapback] Den var skikkelig, skikkelig fin. Nå kommer jeg sikkert til å spille den i hjel. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 VUfR_AuNBvc Vil ha musikk sånn som det.. sånn vill jazz.. Artister? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i L'Via L'Viaquez-singelen fra The Mars Volta?Hvilke butikker bør man gå i hvis man er ute etter litt ukjent musikk (i Bergen)? 8855460[/snapback] Hva med å bestille over internett? F.eks play.com? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i L'Via L'Viaquez-singelen fra The Mars Volta?Hvilke butikker bør man gå i hvis man er ute etter litt ukjent musikk (i Bergen)? 8855460[/snapback] Apollon har mye musikk. Nå er jeg ikke noe ofte innom der, men du kan nok sjekke der. Hørt igjennom en rekke Beatles album: Sgt. Pepper Revolver Abbey Road og Rubber Soul. Jeg hører helt klart at The Beatles er bra, artistisk sett, men de tre første albumene faller ikke helt i smak. Rubber Soul falt meg mer i smak enn de andre nevnte. Noen andre i samme stil som Rubber Soul? Endret 14. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Calexico - Over Your Shoulder er så knall <3 Skulle gjerne ha sett dem på Slottsfjellsfestivalen i kveld, men Tønsberg er for langt unna. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dette må være en av de største underdog-storyene jeg har sett Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Dette må være en av de største underdog-storyene jeg har sett 8871702[/snapback] Det er rett og slett rørende. ENDRET: Og så med Aerosmith musikk på slutten Endret 15. juni 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Paul Potts videoen gir meg frysninger hver bidige gang jeg ser på den! Sitter nå og hører på Josh Groban grisehøyt, skal snart sette på Dave Matthews Band og kose meg videre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 HAHAHAHA! Beste videoen.... ever. I pull out my Beretta. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvis du synes den var bra må du se alle de andre delene også. Hele serien er nesten en langfilm til sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå