Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Sitter og hører på Mew's album ...Glass Handed Kites, dette er virkelig det vakreste og mektigste jeg noensinne har hørt. Mew er så fantastisk elskbart. :love:

8783838[/snapback]

Det er et utrolig sterkt album. Noen som vet om de slipper et nytt album i den nærmeste framtid? Savner det veldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er et  utrolig sterkt album. Noen som vet om de slipper et nytt album i den nærmeste framtid? Savner det veldig.

8788449[/snapback]

Helt fantastisk plate.

 

Ja, de arbeider faktisk med låtskrivingen, og har gjort det siden før jul i fjor. :) Bare se under "journal" på den offisielle hjemmesiden

 

Bare jeg som synes Frengers er bedre enn "and the Glass Handed Kites"?

8788573[/snapback]

Tror faktisk du er blant de flere som synes det. Frengers er også veldig bra, men jeg foretrekker Kites. Jeg har mer sansen for den musikken i Kites.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Bare jeg som synes Frengers er bedre enn "and the Glass Handed Kites"?

8788573[/snapback]

 

Jeg er enig. Liker egentlig ikke "...And the Glass Handed Kites" noe særlig. Dessuten er coveret så stygt. Hehe. Men "Frengers" er et av mine favorittalbum, syns lydbildet der er mye bedre.

Lenke til kommentar
Ah, da tror jeg desverre ikke jeg har råd. Men hadde vært meget fett å se Dropkicks live..

8789349[/snapback]

 

Ja, det tror jeg, men regner med at det er 18 på Rockefeller. Gidder heller ikke skaffe meg noe fake leg når jeg snart blir 18, men tror det blir skikkelig liv og trøkk! :dribble:

 

EDIT: Lurer på hvordan Imogen Heap er live :tease:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

etter å ha hørt litt sanger av Buckethead bestemte jeg meg for å sjekke hvordan han så ut, og han hadde virkelig en bøtte på hodet :p

 

 

hadde blitt litt smånervøs hvis jeg hadde møtt han i skogen midt på natta, ligner på noe fra en skrekkfilm med den maska.

 

post-78506-1181073126_thumb.jpg

 

 

 

noen andre her som skal på Ozzy og Black label society på søndag? blir sikkert liv :)

Lenke til kommentar
etter å ha hørt litt sanger av Buckethead bestemte jeg meg for å sjekke hvordan han så ut, og han hadde virkelig en bøtte på hodet :p

 

 

hadde blitt litt smånervøs hvis jeg hadde møtt han i skogen midt på natta, ligner på noe fra en skrekkfilm med den maska.

 

post-78506-1181073126_thumb.jpg

 

 

 

noen andre her som skal på Ozzy og Black label society på søndag? blir sikkert liv :)

8791906[/snapback]

 

Jeg vil gjerne diskutere Buckethead. En av mine desidert favorittartister, har nesten alt han har gitt ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...