Wunder_baumen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Flere en meg som synes Black sabbath var 10 ganger bedre uten ozzy ? Vokalisten de hadde når ozzy valgte og slutte har den perfekte stemmen Edit: Jeg sier dette som ozzy fan Endret 22. mai 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Black Sabbath uten Ozzy er til å le seg ihjel av... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Liker Sabbath best uten Ozzy. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 William Elliott Whitmore ble oppdaget igår takket være Glint. Herlig kar. 8670600[/snapback] Hvem av oss? Uansett, sjekk ut Slim Cessna's Auto Club. http://www.myspace.com/slimcessnasautoclub https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=768300 Du kommer til å elske dette. 8671404[/snapback] Begge to lizm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jack Johnson, jeg må si, han har mye flott og avslappende sommermusikkaktige sanger. Jeg må si, det var ganske fresht å høre på det i en ellers stressende hverdag. Lærte meg Upside Down på gitar, og den gleder meg veldig 8670225[/snapback] Ja, In Between dreams er et skikkelig godt sommeralbum. Minner meg om tida etter jeg dimma. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Black Sabbath uten Ozzy er til å le seg ihjel av... 8672750[/snapback] faktisk ikke Liker sangene til black sabbath med ozzy, men feks Heaven and hell er utrolig bra og kunne aldri sett for meg ozzy der Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Black Sabbath er best med OZZY. Trippy, stoned, heavy! Heaven & Hell er en knall skive det også men blir mye mer episk uten Ozzy, og ikke assisasjoner med hvordan sabbath skal låte. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Lounge-versjoner av Misfits-klassikere, fremført av en middelaldrende herremann. Take it away, Stig! Last Caress Some kinda hate Astro Zombies Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Må si jeg foretrekker Jerry Only, Michale Graves og Danzig. Når det gjelder Sabbath, syntes jeg ikke de er store greien uten Ozzy. Men Ozzy er ingenting uten Sabbath heller. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er beste coveren noen har gjort av Misfits som jeg har hørt hvertfall, eier Metallica sin.... Og karen eide jo, født entertainer. Jeg hadde gått på konserten hans Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Syntes Danzig perioden med Misfits var best. Liker egentlig Sabbath best uten Ozzy selv om de aller beste låtene ble spilt inn med Ozzy .. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Argh, eksamen om en halvtime! Bigbang på øret når jeg drar herfra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Når det gjelder Sabbath, syntes jeg ikke de er store greien uten Ozzy. Men Ozzy er ingenting uten Sabbath heller. 8676808[/snapback] Enig i at Sabbath er best med Ozzy og at Ozzy er best med Sabbath, men jeg synes nå han har klart solokarrièren ganske bra. "Gets me Through" er jo en kjempelåt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Syntes Danzig perioden med Misfits var best. 8677235[/snapback] Walk Among Us er favorittalbumet mitt, men Famous Monsters og American Psycho er jo knallalbum de også. Hater egentlig å velge der, da the Misfits er favorittbandet mitt. Med eller uten Danzig. Hva syntes egentlig folket om Samhain og Danzig? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Danzig>resten. Hvordan vil dere kategorisere The Hives? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Syntes Danzig perioden med Misfits var best. 8677235[/snapback] Walk Among Us er favorittalbumet mitt, men Famous Monsters og American Psycho er jo knallalbum de også. Hater egentlig å velge der, da the Misfits er favorittbandet mitt. Med eller uten Danzig. Hva syntes egentlig folket om Samhain og Danzig? 8680380[/snapback] Danzig er verdens beste Heavy-metal band, Samhain har jeg ikke hørt. Danzig har en av de feteste vokalene noensinne, fint oppsumert. Danzig perioden til Misfits er best, bedre sing-along refrenger, bedre stemme, bedre melodier og skitnere lyd. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Danzig perioden til Misfits er best, bedre sing-along refrenger, bedre stemme, bedre melodier og skitnere lyd. Det du sier der er jeg helt enig i. Det er det som gjør Misfits med Danzig best. Attitude! You got some fuckin' attitude! I can't believe what you say to me, you got some attitude .. If you don't shut your mouth you're gonna feel the floor ... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Danzig>resten. Hvordan vil dere kategorisere The Hives? 8680664[/snapback] Garage rock revival Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hva er forskjell på hip-pop og rap? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Mener du hiphop? I så fall, jeg prøvde å komme med en forklaring tidligere i tråden: Uttrykka brukes om hverandre og det er i grunn helt greit. Jeg kan prøve å gi en forklaring: Rap er hva rappere gjør, altså rytmisk prating. Hiphop er en subkultur som oppsto i New York på 70-tallet. Rap er en del av hiphop-kulturen, og den korrekte termen på musikksjangeren er vel egentlig hiphop-musikk. 8384041[/snapback] Hippop er et uttrykk, som oftest nedsettende, som brukes om kommersiell "sellout" hiphop. Endret 24. mai 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå