Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Alltid fått inntrykk av at det kun er jeg som liker Aerosmith her, jeg. Annet enn de som liker I Don't Want to Miss a Thing som eneste sang fra Aerosmith, da.

 

Hvilke favorittsanger fra Aerosmith har folket da?

8590838[/snapback]

Aerosmith er helt okey. Skiva er Nine Lives og favorittlåta er tittellåta til nevnte skiva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske så enig når det gjelder dine favoritt låter av Aerosmith Matsemann.

Men må legge til: Sedona Sunrise og Sweet Emotion

8592781[/snapback]

Skal høre dem da :) Fant forresten to nye gullpærler i går.

Hole in my Soul og What it Takes. Førstnevnte er nydelig (:

 

ENDRET: Var en side til ja.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Her er alle sangene jeg har ratet **** eller bedre :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
  aerosmithko8.jpg             

8594142[/snapback]

 

:roll:

 

Men uansett:

Paal Flaata: In Demand, flott plate, kjempestemme og flotte tekster. Eneste jeg irriterer meg over, er at det bare er en sang det er skikkelig fart i, tenker selvfølgelig på "Brother, Where Are You?", kunne gjenre ha vært flere i samme durn som denne. Liker Flaatas stemme, den er så, utrolig flott å høre på, rett og slett.

Lenke til kommentar

Noen her som hører på Danko Jones her? Digger albumet "Sleep is the Enemy". Oppdager flere og flere godbiter som f.eks. "The Finger", "First Date", "Baby Hates Me" og "She's Drugs".

 

Må jo nevne låta "Sticky Situation" som var grunnen til at jeg startet å høre på Danko Jones i førsten.

Lenke til kommentar
Noen her som hører på Danko Jones her? Digger albumet "Sleep is the Enemy". Oppdager flere og flere godbiter som f.eks. "The Finger", "First Date", "Baby Hates Me" og "She's Drugs".

 

Må jo nevne låta "Sticky Situation" som var grunnen til at jeg startet å høre på Danko Jones i førsten.

8605706[/snapback]

 

Sett de live 2 ganger og har alle CD'ene, blir kanskje litt lei i lengden siden sangene har en tendens til å høres like ut etter flere dager med repeat.

 

Ufattelig bra liveband, "The Mango Kid" forklarte forresten grunnen til at han måtte ta operasjon i øyet med å gjøre en veldig kjent håndbevegelse (for gutter i alle fall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...