Deadringer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg blir litt irritert av å høre det. 8574768[/snapback] Enig. Gnålete musikk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som har hørt noe av Clap You Hands Say Yeah? Førsteplata ridde på en enorm hype (ikke uten grunn), og har ett par enormt gode sanger. En ganske unik sound, vil jeg påstå. Anbefales! Andreplata er forøvrig helt OK, ikke noe spesiellt med den. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Vet ikke fra hvilken plate jeg hørte, men kan skrive under på at det var en unik sound. Like de Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som har hørt noe av Clap You Hands Say Yeah? Førsteplata ridde på en enorm hype (ikke uten grunn), og har ett par enormt gode sanger. En ganske unik sound, vil jeg påstå. Anbefales! 8575641[/snapback] Ble ikke helt overbevist. Starten på nesten hver eneste sang er interessang, og jeg får på følelsen av at jeg er på vei til å oppdage en skikkelig godbit.. men det var ikke så veldig mye mer enn det. I hvertfall fra mitt synspunkt, og etter en gjennomlytting Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hva med seriemusikk? Hvilken serie syns dere har den flotteste musikken? Jeg er frelst av musikken i Twin Peaks. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hva med seriemusikk? Hvilken serie syns dere har den flotteste musikken? Jeg er frelst av musikken i Twin Peaks. 8585252[/snapback] Gud ja. Finnes virkelig ingen annen serie som har en så stemningsfull og rå musikk. For de som ikke har fått med seg theme'n Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva med seriemusikk? Hvilken serie syns dere har den flotteste musikken? Jeg er frelst av musikken i Twin Peaks. 8585252[/snapback] Musikken i The Sopranos er diggbart. Passer perfekt i settingen. Det var der jeg oppdaget State Trooper av Bruce Springsteen, som senere førte meg til Nebraska-albumet Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Musikken i Battlestar Galactica er helt klart det beste som er på TV nå, sammen med Lost. Michael Giacchino er en av de få menneskene som jeg tilber. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva er det beste albumet til Aerosmith? Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Get A Grip eller Toys In The Attic kanskje. Synes det er litt vanskelig å si hvilket Aerosmith album som er det beste, da jeg synes det er et stykke mellom hver godbit. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva er det beste albumet til Aerosmith? 8590359[/snapback] Whoho, det er flere av oss! Liker egentlig ikke noe spesielt album, da det er en del rar musikk inneblandt. Big Ones er det albumet jeg liker best, men også Get a Grip, Nine Lives, O Yeah! og Toys in the Attic. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nine Lives ligger høyt på lista mi, hvertfall Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Alltid fått inntrykk av at det kun er jeg som liker Aerosmith her, jeg. Annet enn de som liker I Don't Want to Miss a Thing som eneste sang fra Aerosmith, da. Hvilke favorittsanger fra Aerosmith har folket da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Alltid fått inntrykk av at det kun er jeg som liker Aerosmith her, jeg. Annet enn de som liker I Don't Want to Miss a Thing som eneste sang fra Aerosmith, da. Hvilke favorittsanger fra Aerosmith har folket da? 8590838[/snapback] Haha, veit. Mine favoritter er Jaded, Taste of India, Cryin'. Det er sinnsykt vanskelig å velge da, de har så utrolig mye digg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Åja, var du som tipsa meg om en sang ja Disse sangene liker jeg best: (siterer meg selv fra musikk-anbefalingstråden) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor AngelAmazing Dream on Cryin' Walk This Way Jaded Crazy Janie's got a gun Rag doll The Other Side Living on the Edge Pink Girls of Summer Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Dream On er en herlig sang. Hvor mange ganger har man vel ikke hørt: "Åhhh, det er den Eminem-sangen" Endret 11. mai 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Haha, ja. De fleste som kjenner meg vet at jeg ikke er fan av rap/hip-hop. En gang jeg hørte på den kom en kamerat bort og sa: "Du vet den originalt er en rappesang?". Dæven. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Det er jo ikke uvanlig, dessverre. Mange som tror "Hurt" er Cash sin og sånt også. Steven Tyler er så balletøff. Hadde vært utorlig fett å se Aerosmith live. Endret 11. mai 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ganske så enig når det gjelder dine favoritt låter av Aerosmith Matsemann. Men må legge til: Sedona Sunrise og Sweet Emotion Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Alltid fått inntrykk av at det kun er jeg som liker Aerosmith her, jeg. Annet enn de som liker I Don't Want to Miss a Thing som eneste sang fra Aerosmith, da. Hvilke favorittsanger fra Aerosmith har folket da? 8590838[/snapback] 1. Dream On 548. I Don't Want to Miss a Thing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå