Acrid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sunn O))) i Bergen domkirke er det beste jeg noensinne har opplevd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sunn O))) i Bergen domkirke er det beste jeg noensinne har opplevd. 8559303[/snapback] Synd det var lyst (og ute) den gangen jeg så de. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Sunn O))) i Bergen domkirke er det beste jeg noensinne har opplevd. 8559303[/snapback] Synd det var lyst (og ute) den gangen jeg så de. 8559318[/snapback] *kremt* Endret 7. mai 2007 av Glint Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Synd det var lyst (og ute) den gangen jeg så de. 8559318[/snapback] Vi så vel den samme konserten, Roskilde '05. Jeg får opp bildet til Glint. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hvilken sjanger spiller Sunn? 8559451[/snapback] Drone doom CandleGoat Richard It Took the Night to Believe DECAY2 [NIHIL's MAW] (sample) Det de spilte i domkirka ligner mest på siste låta der, bare enda mer "gregoriansk". Endret 7. mai 2007 av Glint Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bare følte for å si at Jellyfish er kult. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Når er Sunn's neste konsert i Bergens-området da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Når er Sunn's neste konsert i Bergens-området da? 8561102[/snapback] Aner ikke. Lenge til! At de spilte i domkirka er uansett en once in a lifetime-happening. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Når er Sunn's neste konsert i Bergens-området da? 8561102[/snapback] Aner ikke. Lenge til! At de spilte i domkirka er uansett en once in a lifetime-happening. 8562135[/snapback] De har vel litt å finne på alle mann også tenker jeg.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Folkens, glem Sunn O))), det er nemlig bare en ting som gjelder - og det er Neo Cortex. Kjempetøff dronegrindelektropunk fra Ulam Bator. Anbefales på det sterkeste. Neo Cortex - Elements Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Folkens, glem Sunn O))), det er nemlig bare en ting som gjelder - og det er Neo Cortex. Kjempetøff dronegrindelektropunk fra Ulam Bator. Anbefales på det sterkeste. Neo Cortex - Elements 8566530[/snapback] HAHA! Seriøst? Minte meg mest om eurodancehelvete vi danset til på labbedans på barneskolen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 HAHA! Seriøst? 8566589[/snapback] Jepp, det er nesten like kult som tidligere nevnte DJ Clonepa - Colors. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg hadde helt glemt hvor herlig friskt White Stripes er. Deilig å høre den upolerte gitarlyden, og til tider høyst upolerte vokalen til Jack. Lenge siden jeg har hørt noe på dem nå, men ikke nå lengre, siden jeg hører på dem nå! Edit: Dette var meget fresht, ble skikkelig våken, kommer ikke over det Endret 8. mai 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ai ai ai, har skikkelig kick på Ulver nå til dags. Alt den fantastiske musikken de har laget! Det verste av alt er at alt de har laget er bra, alt ifra den skitne demoen Vargnatt til de krystallklare eksperimentelle platene deres som har kommet i nyere tid. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg hadde helt glemt hvor herlig friskt White Stripes er. Deilig å høre den upolerte gitarlyden, og til tider høyst upolerte vokalen til Jack. Lenge siden jeg har hørt noe på dem nå, men ikke nå lengre, siden jeg hører på dem nå! Edit: Dette var meget fresht, ble skikkelig våken, kommer ikke over det 8566881[/snapback] Argh, jeg liker ikke White Stripes! Vet ikke hvorfor, men jeg blir litt irritert av å høre det. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg hadde helt glemt hvor herlig friskt White Stripes er. Deilig å høre den upolerte gitarlyden, og til tider høyst upolerte vokalen til Jack. Lenge siden jeg har hørt noe på dem nå, men ikke nå lengre, siden jeg hører på dem nå! Edit: Dette var meget fresht, ble skikkelig våken, kommer ikke over det 8566881[/snapback] Argh, jeg liker ikke White Stripes! Vet ikke hvorfor, men jeg blir litt irritert av å høre det. 8574768[/snapback] derfor kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå