Snorre Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg synes musikkvideoen til "Computer Camp" er ganske artig jeg. Og de røde treningsdraktene er jo svært stilige. :!: Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja, prøver å skaffe meg en slik en selv. De er dritrå! Hadde vært fett og sett dem live, men har ingen muligheter i sommer Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som har en videolink til GY!BE - Albanian av god kvalitet? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fader. Jeg har sett videoer av Rage Against the Machine sin fantastiske reunion konsert på Coachella i hele dag. Det har gått for meg opptil flere ganger og jeg hater meg selv for at jeg ikke var der. Hvis ikke dette kommer på DVD så vet jeg ikke hva jeg gjør. Gud bedre! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som har en videolink til GY!BE - Albanian av god kvalitet? 8537334[/snapback] Fant bare denne jeg. Ikke spesielt god kvalitet da, men eneste man finner. Sikkert den du sikter til av dårlig kvalitet(?). Å se Godspeed You! Black Emperor på video er IMHO ikke så interessant å se i forhold til andre band (les Pink Floyd, Who etc), da Hvilket album er Albanian fra? Aldri hørt den sangen før faktisk. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Alabama 3. Noe av de beste jeg har hørt i år. Spesielt bra sanger: - Terra Firma Cowboy Blues - Cocaine (Killed my Community) - Hotel California [original: The Eagles] Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva slags musikk er det, Skogli? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hva slags musikk er det, Skogli? 8552031[/snapback] Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, vet ikke helt hva genre det er. Mye dyp bass, råe tekster og en del tekno-lyder involvert. =) Redigert: Du kan jo ta og høre noen sanger her: http://www.last.fm/music/Alabama+3 De er forresten de som har laget intromelodien til The Sopranos. =) Endret 6. mai 2007 av Skogli Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Check it out! LidoLido, Urørt Endret 6. mai 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som har en videolink til GY!BE - Albanian av god kvalitet? 8537334[/snapback] Fant bare denne jeg. Ikke spesielt god kvalitet da, men eneste man finner. Sikkert den du sikter til av dårlig kvalitet(?). Å se Godspeed You! Black Emperor på video er IMHO ikke så interessant å se i forhold til andre band (les Pink Floyd, Who etc), da Hvilket album er Albanian fra? Aldri hørt den sangen før faktisk. 8539273[/snapback] Nja, det var den der ja. Umulig å finne gode greier. Albanian er ikke på noen plate. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Check it out! LidoLido, Urørt 8552313[/snapback] Hm, syns ikke det var no spesiellt bra. Minte meg om "To små kara", fra Tazte Priv.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 PAGAN ALTAR Judgement of the Dead Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 PAGAN ALTAR Judgement of the Dead 8556692[/snapback] HAHAHAHA, satt akuratt og hørte på den. <3 Volume 1 er det eneste jeg har satt meg inn i men det er et bra album. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Eneste plata jeg har av de. Faen meg suverene saker. Overhengende fare for at jeg kjøper resten av diskografien deres. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, skal nok få hørt resten. Night Rider er jævlig snasen! spent på HITS lineupen btw, sitti og refresha veldig idag. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, skal nok få hørt resten. Night Rider er jævlig snasen! spent på HITS lineupen btw, sitti og refresha veldig idag. 8556810[/snapback] Hvert 10. minutt for min del :!: Håper på noe heftig doom. Ahab!? ojojoj Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Håper på noe heftig doom. Ahab!? ojojoj 8557044[/snapback] Får ereksjon av tanken. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tung og seig doom er konsekvent konge i livesammenheng. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tung og seig doom er konsekvent konge i livesammenheng. 8557635[/snapback] Nærmeste doom jeg har vært live er Silent Vanquish, så det kan jeg nok ikke kommentere noe særlig. Men å se Ahab live ville vært genialt! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har sett Sunn O))) live, det var drittfett en stund, men ble litt kjedelig i lengda (de spilte i halvannen time uten stopp). Nå hadde ikke jeg noe særlig forhold til bandet. Boris på årets Roskilde derimot, det blir konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå