Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fader. Jeg har sett videoer av Rage Against the Machine sin fantastiske reunion konsert på Coachella i hele dag. Det har gått for meg opptil flere ganger og jeg hater meg selv for at jeg ikke var der. Hvis ikke dette kommer på DVD så vet jeg ikke hva jeg gjør. Gud bedre!

Lenke til kommentar
Noen som har en videolink til GY!BE - Albanian av god kvalitet?

8537334[/snapback]

Fant bare denne jeg. Ikke spesielt god kvalitet da, men eneste man finner. Sikkert den du sikter til av dårlig kvalitet(?).

Å se Godspeed You! Black Emperor på video er IMHO ikke så interessant å se i forhold til andre band (les Pink Floyd, Who etc), da :) Hvilket album er Albanian fra? Aldri hørt den sangen før faktisk.

Lenke til kommentar
Noen som har en videolink til GY!BE - Albanian av god kvalitet?

8537334[/snapback]

Fant bare denne jeg. Ikke spesielt god kvalitet da, men eneste man finner. Sikkert den du sikter til av dårlig kvalitet(?).

Å se Godspeed You! Black Emperor på video er IMHO ikke så interessant å se i forhold til andre band (les Pink Floyd, Who etc), da :) Hvilket album er Albanian fra? Aldri hørt den sangen før faktisk.

8539273[/snapback]

Nja, det var den der ja. Umulig å finne gode greier. Albanian er ikke på noen plate.

Lenke til kommentar
Ja, skal nok få hørt resten. Night Rider er jævlig snasen! spent på HITS lineupen btw, sitti og refresha veldig idag.

8556810[/snapback]

Hvert 10. minutt for min del :!:

Håper på noe heftig doom. Ahab!? ojojoj

Lenke til kommentar

Har sett Sunn O))) live, det var drittfett en stund, men ble litt kjedelig i lengda (de spilte i halvannen time uten stopp). Nå hadde ikke jeg noe særlig forhold til bandet.

Boris på årets Roskilde derimot, det blir konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...