The Hoff Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bah, Metallica, der har du virkelig søppel. 8521667[/snapback] [...]man kan med trygghet si at "det er allment kjent at Metallica er dyktig i det de driver med." Basert på generell oppslutning og interesse rundt bandet. 8521887[/snapback] De er veldig dyktige til å produsere søppel Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bah, Metallica, der har du virkelig søppel. 8521667[/snapback] [...]man kan med trygghet si at "det er allment kjent at Metallica er dyktig i det de driver med." Basert på generell oppslutning og interesse rundt bandet. 8521887[/snapback] De er veldig dyktige til å produsere søppel 8521946[/snapback] Er du metal-fan? Bare lurer Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er du metal-fan? Bare lurer 8521985[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er du metal-fan? Bare lurer 8521985[/snapback] Å like metall og å være metallica-fan er ikke helt det samme, om det var i de baner du tenkte. Selv liker jeg St. Anger, hvor lyrikken faktisk ikke er så ille. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er du metal-fan? Bare lurer 8521985[/snapback] Jepp 8521990[/snapback] Ok, hva slags metal da? Ble bare litt sånn "wtf" de få gangene jeg ser slike utsagn. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Nå ser jeg ikke vitsen i å innlede en diskusjon som går på å voldta sjangerdefinisjoner, men Metallica er da like mye metall som Paperboys er gangster-rap. Edit: NightKeeper: Hører på mye forskjellig, men favorittbandene er Windir, Enslaved, Immortal og til en viss grad Finntroll. Har også hørt en del på Satyricon og Dimmu. Endret 2. mai 2007 av Rakkerunge Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Rakkerunge: Du vet du snakker om pionerene innenfor Thrash Metal? Jeg sier ikke at du skal like de eller ikke, men det er ganske smått fucket å si at de ikke er metal. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Freddie Mercury sin siste opptreden! Litt på gråten her nå... Men uansett: Det har gått rykter om at det er Brian May som er dirigenten her, er dette noe som kan fastslåes? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg elsker musikken til The Project Hate, og jeg elsker sideprosjektet til Jonna Enckell! Siren On <3 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hørte nettopp i gjennom Stadium Arcadium ordentlig for første gang, og kan ikke skjønne hvorfor alle synes det er så dårlig? Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hørte nettopp i gjennom Stadium Arcadium ordentlig for første gang, og kan ikke skjønne hvorfor alle synes det er så dårlig? Hva synes dere om det? 8531422[/snapback] Jeg likte RHCP helt frem til Californication. Alt etter det ble for mye pop. Syntes de har tapt seg skikkelig. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Stadium Arcadium er et bra album! Etter min mening, RHCP's tredje beste album. Min rangering: 1. One Hot Minute 2. By The Way 3. SA SA har veldig mange sanger, og det imponerende er at alle er verdt å høre på! Men likhetstrekkene er der dessverre... Arrangementene er så like, med gitarsoloer i nesten alle, osv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Synes en del av sangene på SA er ganske like, men er et par gullpærler. Har jo Snow (hey oh), Hump de Bump og slikt som "alle" hører på, men jeg liker Especially in Michigan ganske bra. ENDRET: Og Dani California. Endret 3. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Synes en del av sangene på SA er ganske like, men er et par gullpærler. Har jo Snow (hey oh), Hump de Bump og slikt som "alle" hører på, men jeg liker Especially in Michigan ganske bra. ENDRET: Og Dani California. 8531531[/snapback] SA hadde for mye fett. De kunne ha fjernt halvparten og inntrykket av albumet hadde vært langt bedre. Nah, det blir ikke som Mother's Milk og Blood Sugar Sex Magik Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Rakkerunge: Du vet du snakker om pionerene innenfor Thrash Metal? Jeg sier ikke at du skal like de eller ikke, men det er ganske smått fucket å si at de ikke er metal. 8523809[/snapback] Amen. Man kan si hva man vil om Metallica nå til dags, selv liker jeg det. Men det er absolutt ingen tvil om at Metallica har vært en av de virkelig store innenfor trash metallen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Selv har jeg fått veldig hekta på "Tell me Baby" og "Hey", herlige sanger Og til de som påstår at Metallica ikke er metal: Metal er så mye mer enn black metal, death metal etc. Metallica var en av pionerene innen trash metal! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan ikke folk hvertfall bruke bandenes fulle navn første gangen, slik at vi som ikke kan alle forkortelser sitter og lurer på hvilket band det snakkes om? Det er fryktelig irriterende. Er klar over at et lite søk på google eller wikipedia gjerne løser saken. Men det tar kortere tid for posteren å skrive hele navnet, enn det tar for leseren å måtte søke det opp. Bare en tanke altså. Hva synes folk om det bergenske bandet Datarock her inne da? Synes det bandet er ganske fantastisk. En av mine favorittsanger av dem er "Night flight to Uranus". Synes denne har en helt spesiell stemning og klang, og den gjør meg instant glad. . Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Datarock er fett det. "Night Flight To Uranus" ja, go'låt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 I used to dance with my daddy og Sex me up er favorittene for øyeblikket, men hele albumet er jo supert. Skal se de live på Roskilde til sommeren. Gleder meg veldig til det. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Datarock er et morsomt band, bra debut. Liker "sex me up" og "Nightflight to Uranus" best nå for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå