Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Bah, Metallica, der har du virkelig søppel.

8521667[/snapback]

[...]man kan med trygghet si at "det er allment kjent at Metallica er dyktig i det de driver med." Basert på generell oppslutning og interesse rundt bandet. :ph34r:

8521887[/snapback]

 

De er veldig dyktige til å produsere søppel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah, Metallica, der har du virkelig søppel.

8521667[/snapback]

[...]man kan med trygghet si at "det er allment kjent at Metallica er dyktig i det de driver med." Basert på generell oppslutning og interesse rundt bandet. :ph34r:

8521887[/snapback]

 

De er veldig dyktige til å produsere søppel :)

8521946[/snapback]

 

Er du metal-fan? Bare lurer :)

Lenke til kommentar

Nå ser jeg ikke vitsen i å innlede en diskusjon som går på å voldta sjangerdefinisjoner, men Metallica er da like mye metall som Paperboys er gangster-rap.

 

Edit:

NightKeeper:

 

Hører på mye forskjellig, men favorittbandene er Windir, Enslaved, Immortal og til en viss grad Finntroll.

Har også hørt en del på Satyricon og Dimmu.

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar

Stadium Arcadium er et bra album! Etter min mening, RHCP's tredje beste album.

 

Min rangering:

 

1. One Hot Minute

2. By The Way

3. SA

 

SA har veldig mange sanger, og det imponerende er at alle er verdt å høre på! :)

Men likhetstrekkene er der dessverre... Arrangementene er så like, med gitarsoloer i nesten alle, osv.

Lenke til kommentar
Synes en del av sangene på SA er ganske like, men er et par gullpærler.

Har jo Snow (hey oh), Hump de Bump og slikt som "alle" hører på, men jeg liker Especially in Michigan ganske bra.

ENDRET: Og Dani California.

8531531[/snapback]

SA hadde for mye fett. De kunne ha fjernt halvparten og inntrykket av albumet hadde vært langt bedre.

 

Nah, det blir ikke som Mother's Milk og Blood Sugar Sex Magik

Lenke til kommentar
Rakkerunge: Du vet du snakker om pionerene innenfor Thrash Metal? Jeg sier ikke at du skal like de eller ikke, men det er ganske smått fucket å si at de ikke er metal.

8523809[/snapback]

Amen. Man kan si hva man vil om Metallica nå til dags, selv liker jeg det. Men det er absolutt ingen tvil om at Metallica har vært en av de virkelig store innenfor trash metallen.

Lenke til kommentar

Kan ikke folk hvertfall bruke bandenes fulle navn første gangen, slik at vi som ikke kan alle forkortelser sitter og lurer på hvilket band det snakkes om? Det er fryktelig irriterende. Er klar over at et lite søk på google eller wikipedia gjerne løser saken. Men det tar kortere tid for posteren å skrive hele navnet, enn det tar for leseren å måtte søke det opp. Bare en tanke altså. ;)

 

Hva synes folk om det bergenske bandet Datarock her inne da? Synes det bandet er ganske fantastisk. En av mine favorittsanger av dem er "Night flight to Uranus". Synes denne har en helt spesiell stemning og klang, og den gjør meg instant glad. .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...