KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kan noen tipse meg om noe fet soulmusikk. Tenker noe ala James Brown, Al Green & Marvin Gaye. Er vel stort sett det jeg kjenner til av gammel soul. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Kim Weston Stevie Wonder Tammi Terrell Martha Reeves Martha & the Vandellas Don Covay Mary Wells The Temptations The Supremes The Spinners Gladys Knight The Four Tops Ashford & Simpson The Rainbows Eddie Kendricks Kenny Gamble Sylvia Moy Sylvester "Sly Stone" Stewart Junior Walker The Stylistics Endret 17. juli 2006 av neitakk Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Sly Stone Det er han fra Sly & the family Stone, right (duh)? En av mine favoritter det. Takk for tipsene, vil definitivt sjekke ut noen av de. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som har hørt I Might Be Wrong: Live Recordings fra Radiohead? Låtene fra Kid A og Amnesiac i ny form for det meste. Eier hardt, Radiohead er solide live. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 F1! Søsteren min overdøver Pink Floyd-en min med Destiny's Child. Noen fortjener bank. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 VG: Nettmøte med Basshunter Fristende å sende inn noen flotte spørsmål. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hahahah, noen andre som har lest pyro's maillingliste? Hadde virkelig en godbit i linksamlingen sin i dag: Shakira kjører cover på ACDCs Back in Black Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte :!: Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Synes faktisk Shakira gjorde en rimelig bra versjon av Back in Black jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvorfor skulle det ikke være lov å diskutere metal i denne tråden når det står "allslags musikk"? Tråden er dessuten overflødig, da backstage strengt tatt er laget med samme grunn. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 "Ja, la oss dreie samtalen inn på metal igjen" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvorfor skulle det ikke være lov å diskutere metal i denne tråden når det står "allslags musikk"? Tråden er dessuten overflødig, da backstage strengt tatt er laget med samme grunn. 6506365[/snapback] Tråden er ikke overflødig. Tråden er en ny start da Backtage i praksis er en metal/hardrock/prog-only tråd. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tråden er en ny start da Backtage i praksis er en metal/hardrock/prog-only tråd. 6506412[/snapback] Men i teorien er trådene identiske. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Nei Vil anbefale David Hasselhoff - Jump In My Car den klikker! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvorfor skulle det ikke være lov å diskutere metal i denne tråden når det står "allslags musikk"? Tråden er dessuten overflødig, da backstage strengt tatt er laget med samme grunn. 6506365[/snapback] Nei. Hver gang jeg prøver å hinte til å diskutere noe annet enn sortmetall der inne får jeg ikke respons, her inne går det faktisk ann å diskutere noe annet enn metal, som f.eks Radiohead, U2, Springsteen etc. Slut å lek forumpoliti :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tråden er en ny start da Backtage i praksis er en metal/hardrock/prog-only tråd. 6506412[/snapback] Men i teorien er trådene identiske. 6506460[/snapback] Ja, men backstage har utvikla seg til ein jævla drittråd. Backstage v.2 ftw. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Denne tråden har gått meg hus forbi. Jeg driter i backstage.. Lei axes' BigGrowlman - Strangle and rape EIER!! Jeg ønsker denne tråden tre hurra.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja, men backstage har utvikla seg til ein jævla drittråd. Backstage v.2 ftw. 6506560[/snapback] Aye. Backstage var kos før, nå kan den bare stenges. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Backstage er i praksis nå en metaltråd, så den kan like gjerne få navnet "Backstage - Samletråd for metalprat" elns. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 F1! Søsteren min overdøver Pink Floyd-en min med Destiny's Child. Noen fortjener bank. 6505977[/snapback] /kill Beyonce er digg og greier, men på TV egner de seg best på mute, mens man pumper annen musikk....som f.eks Pink Floyd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Enda en kvalitetsanbefaling av LarsP: HINOI Team - Super Euro Party Et mesterverk av de helt sjeldne som leverer både nyskapende rytmer og dype tekster. På dette albumet finner vi i tillegg til klassikere som Night of Fire og Ike Ike Ike, nye potensielle hiter som Everybody Dance og Jam Jam Jam. 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå