the_fire Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jokke og Valentinerne, tuller du nå ja? 8508551[/snapback] aha? 8508634[/snapback] Her kommer vinteren har du vel hørt? Liker Jokke veldig godt. Såklart kan musikken hans virke dårlig, men smaken er som Korea (©Judofyr). Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Her kommer vinteren har du vel hørt?Liker Jokke veldig godt. Såklart kan musikken hans virke dårlig, men smaken er som Korea (©Judofyr). 8515742[/snapback] Her kommer vintern, billig lykke, for pen og prisen for popen er veldig ålreite. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Folk som sier at Jokke er tidenes beste låtskriver har ikke hørt nok Dylan. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Folk som sier at Jokke er tidenes beste låtskriver har ikke hørt nok Dylan. 8515878[/snapback] Eller Cornelis Vreeswijk, eller Roger Waters Synes enkelte rauser Jokke litt opp i skyene nå, sier ikke at han var dårlig, men som Aidskake sier, han er kos Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Folk som sier at Jokke er tidenes beste låtskriver har ikke hørt nok Dylan. 8515878[/snapback] Springsteen og Bono er noen jævler de og Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Folk som sier at Jokke er tidenes beste låtskriver har ikke hørt nok Dylan. 8515878[/snapback] Springsteen og Bono er noen jævler de og 8516394[/snapback] Bono? Narr meg ikke til å le! Hva er så ekstraordinært med tekstene hans? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Folk som sier at Jokke er tidenes beste låtskriver har ikke hørt nok Dylan. 8515878[/snapback] Springsteen og Bono er noen jævler de og 8516394[/snapback] Bono? Narr meg ikke til å le! Hva er så ekstraordinært med tekstene hans? 8517102[/snapback] Personlige meninger er gærnt? Er vel allmenn kjent at Bono er blant de dyktigste låtskriverne vi har i musikkverden. Hør på One eller War-skiva, så finner du det ut, men det gidder du vel ikke uanz, så det er nytteløst. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Personlige meninger er gærnt? Er vel allmenn kjent at Bono er blant de dyktigste låtskriverne vi har i musikkverden. 8517144[/snapback] Flott måte å prate rundt seg selv på. Det er jo ikke din personlige mening lenger om det er allmenn kjent? Det er dessuten første gangen jeg har hørt Bono nevnt i en diskusjon om gode låtskrivere. Må nesten være fanboyish for å mene noe slikt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Personlige meninger er gærnt? Er vel allmenn kjent at Bono er blant de dyktigste låtskriverne vi har i musikkverden. 8517144[/snapback] Flott måte å prate rundt seg selv på. Det er jo ikke din personlige mening lenger om det er allmenn kjent? Det er dessuten første gangen jeg har hørt Bono nevnt i en diskusjon om gode låtskrivere. Må nesten være fanboyish for å mene noe slikt. 8517186[/snapback] Nei, man må ikke være fanboy for å mene noe slikt, dessuten er jeg ikke fanboy av U2. Hører nesten ikke på bandet lengre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det er allment kjent at Bono er dyktig i det han driver med. Å si noe annet er regelrett tåpelig. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er helt enig der, Bono er blant de beste. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bono er flink til å skrive tekster. Musikk er noe helt annet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jaha? Tekster er en vital del av musikken, så forklar meg hva som gjør at de to ikke har noe med hverandre å gjøre? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skal vi snakke låtskrivere holder jeg personlig en knapp på Conor Oberst. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Han snakker vel om melodi vs. tekst. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Å det er ingen som har nevnt Frank Zappa enda? :for dårlig, påtar meg ansvaret og gjør det Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jaha? Tekster er en vital del av musikken, så forklar meg hva som gjør at de to ikke har noe med hverandre å gjøre? 8520460[/snapback] Tekster er ikke musikk, er kun først når man framfører det ved hjelp av toner. Ergo er en nedskrevet tekst like mye musikk som gråstein. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jaha? Tekster er en vital del av musikken, så forklar meg hva som gjør at de to ikke har noe med hverandre å gjøre? 8520460[/snapback] Tekster er ikke musikk, er kun først når man framfører det ved hjelp av toner. Ergo er en nedskrevet tekst like mye musikk som gråstein. 8520673[/snapback] Når man synger en tekst, blir det musikk Edit: Nedskrevne noter er også like mye musikk som gråstein, ifølge ditt utsagn Endret 2. mai 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jaha? Tekster er en vital del av musikken, så forklar meg hva som gjør at de to ikke har noe med hverandre å gjøre? 8520460[/snapback] Tekster er ikke musikk, er kun først når man framfører det ved hjelp av toner. Ergo er en nedskrevet tekst like mye musikk som gråstein. 8520673[/snapback] Når man synger en tekst, blir det musikk Edit: Nedskrevne noter er også like mye musikk som gråstein, ifølge ditt utsagn 8520754[/snapback] Wtfuckz? Skrev ikke jeg at når man synger en tekst blir det musikk da? Sist jeg sjekket bruker man toner når man synger, eller har jeg misforstått helt? En tekst, i kun sitt format er like mye musikk som all annen nedskreven tekst. Bibelen og den første Pelle og Proffen boken er like mye musikk som en nedskreven tekst. Kaller du maling for et bilde? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jaha? Tekster er en vital del av musikken, så forklar meg hva som gjør at de to ikke har noe med hverandre å gjøre? 8520460[/snapback] Tekster er ikke musikk, er kun først når man framfører det ved hjelp av toner. Ergo er en nedskrevet tekst like mye musikk som gråstein. 8520673[/snapback] Når man synger en tekst, blir det musikk Edit: Nedskrevne noter er også like mye musikk som gråstein, ifølge ditt utsagn 8520754[/snapback] Wtfuckz? Skrev ikke jeg at når man synger en tekst blir det musikk da? Sist jeg sjekket bruker man toner når man synger, eller har jeg misforstått helt? En tekst, i kun sitt format er like mye musikk som all annen nedskreven tekst. Bibelen og den første Pelle og Proffen boken er like mye musikk som en nedskreven tekst. Kaller du maling for et bilde? 8521086[/snapback] Jammen, beklager så mye...jeg som feil leste litt, tydeligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå