Brillefin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Hva synes vi om den nye Dinosaur Jr. plata da? Beyond heter den, og er den første med originalbesetning siden Bug i 1988. Kommer vel egentlig ikke ut før den 30. her i Europa (og 1. Mai i USA. For en gangs skyld er vi først). Har gitt den et par spinn i spillern, og jeg liker det jeg hører VELDIG godt. Helt på høyden med de gamle albumene. Elsker This is all i came to do, spesielt den soloversjonen J. Manscis spilte på Mono tidligere i vår. Endret 29. april 2007 av Brillefin Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg må bare få det ut.. JEG HATER JOKKE!! Hvertfall den #¤@#* "Sola skinner" som naboen insisterer på spille hundreoghelvete ganger HVER gang han drekker (og det er noen!). Sola skinner og jeg er så gladDet er fordi jeg treffer deg i dag Sola skinner og jeg er så glad Og jeg var full av dritt og du var drita full Og det var kjærlighet ved ....... første Na na na na na (osv) "Og jeg var full av dritt" ja, det har du helt rett i! Jokke er no oppskrytt søppel! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jokke er konge. Selv syns jeg Dream Theater er no oppskrytt søppel, uten at jeg utagerer på den måten.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Dream Theater kan i det minste spille, selv om det bikker over til det kjedsommelige noen ganger. Jokke er bare...fælt. "Næænænææænænænænnænænænææææ"...tidenes refreng, gutta! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Syns feelingen er minst like viktig som skillza på instrumentene, men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg skal ikke krangle på smak. Men jeg kommer aldri til å forstå den grenseløse populariteten til Jokke. Hvertfall ikke så lenge jeg bare finner låtene dødsirriterende. Endret 30. april 2007 av JLa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hehe, jeg ser den og sier takk det samme! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jokke er sjef. Jokke er vår tids store gatepoet! Jeg elsker Jokke! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har levd under en stein tror jeg, da jeg aldri har hørt noe av "jokke" (som jeg vet om). Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har levd under en stein tror jeg, da jeg aldri har hørt noe av "jokke" (som jeg vet om). 8508518[/snapback] Jokke og Valentinerne, tuller du nå ja? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jokke og Valentinerne, tuller du nå ja? 8508551[/snapback] aha? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Last ned nevnte "Sola skinner" da, og bli gæærn du også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Den minna veldig mye om en svensk sang (vi sitter i samma bil...). Skjønner hvorfor den kan bli en hit, men var visst en slik sang som du irriterer deg over å få i hodet. Takk... Men dårlig var den ikke. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg fatter ikke hva som skal være så utrolig fett med Jokke. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er ikke noe spesielt fett med jokke... Det vet da alle? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg fatter ikke hva som skal være så utrolig fett med Jokke. 8510004[/snapback] Er ikke noe spesielt fett med jokke... Det vet da alle? 8510563[/snapback] Musikken og tekstene er meget gjenkjennbare, og rimelig gode også Edit: med tanke på norsk musikk Endret 1. mai 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Al Di Meola ser ut som Kristian Valen, på last.fm that is :!: Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jokke er en av de beste låtskriverne gjennom tidene... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jokke er kos, men han er ikke gud. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på meg tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Forstår hvorfor noen sier han er en av de beste låtskriverene gjennom tidene.. dette var jo... fantastisk. "To Fulle Menn" slår vell spikeren i kisten for at Jokke er så fantastisk som noen vil påstå. Endret 1. mai 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå