Kakofoni Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Øøøøøøøøøøh? Crowley! 8354820[/snapback] Kva har eg gjort no da? Det var ikkje meg, eg lovar. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Da har jeg raidet fatterns platesamling, og fant disse interessante vinylene: Slade - Nobody's Fools Talking Heads - Remain in Light Neil Young - American Stars N' Bars Nå lurer jeg på hvor jeg skal begynne, har ikke helt oversikten over hva jeg liker/ikke liker av disse platene. Noen som kan anbefale meg et sted å begynne? Det ligger forhåpentligvis en hel del bra musikk her, men jeg vet ikke hva jeg skal starte med. 8328163[/snapback] Nå som det har gått noen dager har du vel oppdaget at listen kunne vært så kort (som over) ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Må si siste skiva til CocoRosie fenget. Herlig annerledes. Eneste som skuffer meg er at Hairnet Paradise ikke er med, den låte har fascinert meg og gitt meg gåsehud siden jeg hørte den på youtube for noen måneder siden. Låta fortjener i hvert fall å bli sluppet på skive, på en eller annen måte. http://www.youtube.com/watch?v=HVMOHJXYI8I Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er skikkelig imponert over den nye skiva til My Midnight Creeps (Gruppa til Madrugadagitarist Robert Burås og Riccochetsgitarist Alex Kloster-Jensen, om du ikke visste det), Histamin. Tar det beste fra Madrugada og gjør det skitnere og mørkere, syns det er utrolig bra. Smakebit: . Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nå som det har gått noen dager har du vel oppdaget at listen kunne vært så kort (som over) ? 8364321[/snapback] Javisst, jeg har gjort noen erfaringer. Neil Young-plata falt i smak, det samme med Talking Heads. Slade har jeg enda ikke hørt, sammen med noe av det andre, men de to du nevner er i hvertfall veldig grei musikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 http://www.jester-records.com/ulver/ulver.html Ser ut som det skjer ting i Ulver-leiren. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hmm, det der så jeg for noen dager siden, men trodde jeg bare så siden i en annen layout (noe à la "enkel visning" som man kan få opp av forumet her hvis man søker på Google) (hadde nettopp sett siden i den "gamle" layouten). Rygg sa jo at de ferdigstilte et nytt studioalbum i juni i fjor (+ lagde filmmusikk til en amerikansk film), så nå begynner det vel å bli på tide, ja Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Øøøøøøøøøøh? Crowley! 8354820[/snapback] Kva har eg gjort no da? Det var ikkje meg, eg lovar. 8361469[/snapback] Visst du leser hele posten min MED qouter, så skjønner du det nok! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 The wolves gather ... Glede Seg! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Øøøøøøøøøøh? Crowley! 8354820[/snapback] Kva har eg gjort no da? Det var ikkje meg, eg lovar. 8361469[/snapback] Visst du leser hele posten min MED qouter, så skjønner du det nok! 8370863[/snapback] Hmm. Den høgfrekvente lyden skal høyres, eller skal vedkomande høyre den? Om sistnemnde så ville eg sagt "må høyrast". Men vi pirker veeldig, no. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 The wolves gather ... Glede Seg! 8370966[/snapback] moyeah Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Deftones - cherry waves NAM. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jethro Tull - Thick as a Brick NAM. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvilken sjanger vil dere plassere Seigmen under ? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvilken sjanger vil dere plassere Seigmen under ? 8375723[/snapback] Jeg synes det er pop, men har igrunn veldig liten peiling på sjangerdefinisjoner. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvilken sjanger vil dere plassere Seigmen under ? 8375723[/snapback] Melankolsk alternativ rock, eller noe i den gaten. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Apropos sjangerdefinisjoner, hvilken grein på elektronisk-treet hører Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) hjemme på? Koselig! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En hjelpelærer på skolen spurte meg hva forskjellen på sjangeren Rap og Hip-Hop er, jeg kom ikke fram til noe fornuftig, siden jeg ikke bryr meg om slik musikk, har jeg heller ikke satt meg inn i den. Jeg lurte på om noen hadde noen gode forklaringer på forskjellene, om det er noen, osv Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En hjelpelærer på skolen spurte meg hva forskjellen på sjangeren Rap og Hip-Hop er, jeg kom ikke fram til noe fornuftig, siden jeg ikke bryr meg om slik musikk, har jeg heller ikke satt meg inn i den. Jeg lurte på om noen hadde noen gode forklaringer på forskjellene, om det er noen, osv 8383939[/snapback] Rap = vokal hip-hop = musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå