Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig ganske mange som har sin versjon av den låta.. jeg har The Animals sin versjon også, men jeg liker Rolling Stones sin bedre...

6498972[/snapback]

Er veldig mange som har spilt den ja. Men de fleste som ligger ute på p2p-nettverkene er The Animals sin versjon med andre navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er veldig mange som har spilt den ja. Men de fleste som ligger ute på p2p-nettverkene er The Animals sin versjon med andre navn.

6499961[/snapback]

Godt mulig, men jeg er nå ganske sikker på at den jeg har er Rolling Stones, da den ikke ligner noe på den The Animals sin, som jeg også har. Og jeg kjenner jo selfølgelig igjen Rolling Stones sine sanger :)

Lenke til kommentar

Det var det som var poenget mitt :) Jeg har rimelig forskjellig syn på hva som er god musikk her iforhold til de fleste, derfor er det ikke unaturlig at jeg har andre preferanser enn dere. Jeg skiter 175 + 3 om Ihshan er så teknisk at det gjør vondt i testiklene hans, han lager _bare_ skit musikk etter min mening. Og da er det viktig å påpeke at jeg har prøvd å høre på store deler av det han har vært borti.

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart at folk blir irritert over litt saklig diskutering om metal(selv om diskusjonen var opprinnelig om Seigmen, som jeg ikke kategoriserer som metal) når det meste jeg har tatt opp i tråden har vært rimelig langt vekke fra metal. Jeg føler selv at jeg har vært med å bidra i denne tråden for å få en plass der vi kan diskutere allslags musikk(selv om jeg savner litt fra endel andre sjangre som for eksempel elektronisk, men dette kan jeg ingenting om selv så der må andre være behjelpelig).

itt metall snakk er fornuftig bare det ikke blir til at tretten poster på rad er anbefalinger av enda noen norske black metal band og tre poster etterpå om at: "Faen så fett Nordisk Skog med Penis mellom Beina er! ELSKR DT!)!919191)!=!0101one :love: :love:" Blir det holdt på et saklig og begrenset plan bør metal også få lov å være med.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Metall huene må vel få lov til å legge ut tips som alle oss andre?

Bare fordi de er flere enn oss andre, hvis man kan si det på den måten, så betyr vel ikke det at de ikke kan legge ut tips?

Det er vi andre som heller må bli mer aktive, og starte diskusjoner rundt annen type musikk. :)

Lenke til kommentar

Fant nettopp igjen skiva "Enjoy Incubus". Det er noe av det mest funky jeg har i samlingen.

Sangen "Azwethinkweiz" er rett og slett fantastisk. Morsomt å tenke på at gutta var like gamle som underteknede da de gav ut denne EP'n.

Noen som har noen tips i samme gate?

Oh, btw: Gratis musikk:

Machinae Supremacy

The Swedish metal act Machinae Supremacy has already made their place in history by being one of the first bands to embrace and utilize the internet and filesharing to gain a huge fanbase without ever having signed a record contract, received airplay or any sponsored promotion. They've reached out to all corners of the world and today this site receives roughly 100 000 song downloads every month.

Their unique blend of metal, soundtrack and video game music has earned them even more praise and elevation on the underground music scene, and today Machinae Supremacy receives fanmails from all over the planet, every day.

Om noen her ikke hadde hørt om de. ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...