Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liberty X har en låt som heter Being Nobody lagd i samarbeid med Richard X (Liberty X vs Richard X). Jeg har albumversjonen, virker det som, men finnes det en mer slags intens versjon? Jeg innbiller meg at jeg har hørt en annen versjon av denna låta da den var med på en Coca Cola-reklame for et par år siden. Noen som veit om det finnes en remix som er mer dancepreget (eller liknende)?

 

Tester ut singelen, jeg ;)

 

Kjøpte den herfra for 22,-

Lenke til kommentar
Nokon med peil på Beck her?

Kjøpte Guero og digga den faktisk. Kva anna er å anbefale?

8286174[/snapback]

Beck er drittøft. Guero er nok favorittalbumet mitt, med Midnite Vultures rett bak. Det nyeste albumet The Information er ikke så halvgæernt det heller, men jeg syntes alikevel 'gamle' Beck er best. :)

8286302[/snapback]

Mellow Gold er da også en go'plate.

Lenke til kommentar

Jeg har, etter mange måneder, omsider begynt å høre på Bloc Party igjen. Hva synes forumfolket om dette bandet? Og liker dere stilarten? Jeg elsker albumet deres, Silent Alarm, og synes det er utrolig fint p høre på. Noen av sangene er kanskje ikke veldig bra, men bandet har lagt sjelen og arbeid inn i albumet. Det er derfor ikke anonymt, platt og kjedelig, som med mange andre artister.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Jeg må si meg uenig. De er kanskje litt viktigper-ete, men vokalisten ødelegger da ikke musikken. Han er ikke verdens beste vokalist, men han gjør jobben. Dessuten er det ikke meningen at han skal låte perfekt. Jeg tror ikke en perfekt vokal ville passet inn i musikken til Bloc Party jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, du glemte å skrive "Snorre :)", men sånn kan det gå når man forsvarer musikk man liker like desperat som vokalisten prøver å være kul :p

 

Neida. Jeg har ikke noe imot vokalister som ikke låter perfekt og det er heller ikke det det går på når det kommer til Bloc Party. Jeg liker generelt bare ikke stemmen eller framtoningen til vokalisten der i det hele tatt. Syns han virker for desperat etter å være kul og "annerledes". Hva syns du om "Blue Light" da, Orresnei?

Lenke til kommentar

Vel, ikke den beste sangen Bloc Party har laget. Synes den er litt treig, men vokalen er her ikke så værst. Jeg får ikke lydbildet til å stemme helt, men det kan hende bare er meg. Fin sang, uten tvil, men ikke den beste de har laget.

 

Snorre :)

 

Til informasjon Bloc Party er ikke rangert øverst på min favorittliste over musikk. :p

Lenke til kommentar

Du skriver albumguide altså. Til hvilket band om jeg tør spørre?

 

Noen her inne som liker Elliot Smith da? Han er en av mine favorittartister gjennom tidene. Makan til trist og fin musikk skal man lete lenge etter. Han har mottatt sin del av motstand i livet. Blant annet var han alkoholiker, og jeg kan ikke la være å føle med stakkararen som nå er død. Politirapporten konkluderte med at det var et selvmord, men at det kan ha vært kjæresten som drepte ham. En tåre rant ned kinnet min den dagen jeg fikk vite han hadde dødd.

 

Snorre :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...