Acrid Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.play.com/Music/CD/PROD/3-/33217...no/Product.html Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Låta Garm synger på var i alle fall dugandes. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Liberty X har en låt som heter Being Nobody lagd i samarbeid med Richard X (Liberty X vs Richard X). Jeg har albumversjonen, virker det som, men finnes det en mer slags intens versjon? Jeg innbiller meg at jeg har hørt en annen versjon av denna låta da den var med på en Coca Cola-reklame for et par år siden. Noen som veit om det finnes en remix som er mer dancepreget (eller liknende)? Tester ut singelen, jeg Kjøpte den herfra for 22,- Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Professor Fate-plata spinner videre, og jeg la nettopp merke til at synthen i starten av The Glutonous er identisk med basslinja @ 1:05 i Anaal Nathrakh - Satanarchrist. Fantastisk, eh? Endret 2. april 2007 av Glint Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 liker de to sangene som er på MySpace. Herr Rygg er også et stort pluss! Må se om jeg klarer å finne denne i oslo. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nokon med peil på Beck her?Kjøpte Guero og digga den faktisk. Kva anna er å anbefale? 8286174[/snapback] Beck er drittøft. Guero er nok favorittalbumet mitt, med Midnite Vultures rett bak. Det nyeste albumet The Information er ikke så halvgæernt det heller, men jeg syntes alikevel 'gamle' Beck er best. 8286302[/snapback] Mellow Gold er da også en go'plate. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er det flere her inne som gleder seg til QOTSA's nye album som kommer i juni? Era vulgaris heter det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er det flere her inne som gleder seg til QOTSA's nye album som kommer i juni? Era vulgaris heter det. 8303042[/snapback] Visst faen Josh Homme er en tøffing og Songs for the Deaf er en moderne klassiker Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har, etter mange måneder, omsider begynt å høre på Bloc Party igjen. Hva synes forumfolket om dette bandet? Og liker dere stilarten? Jeg elsker albumet deres, Silent Alarm, og synes det er utrolig fint p høre på. Noen av sangene er kanskje ikke veldig bra, men bandet har lagt sjelen og arbeid inn i albumet. Det er derfor ikke anonymt, platt og kjedelig, som med mange andre artister. Snorre Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er derfor ikke anonymt, platt og kjedelig, som med mange andre artister. Snorre 8303533[/snapback] Er Tool du snakker om her eller? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er Tool du snakker om her eller? 8303543[/snapback] Tenker igrunnen ikke på noen spesielle artister/band nei. Tool har jeg desverre ikke hørt så mye av, så hvor vidt de passer beksrivelsen vet jeg ikke noe om. Snorre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Eneste jeg liker av Bloc Party er "Blue Light", ellers syns jeg det er en sørgelig affære av viktigpermusikk med en vokalist som prøver desperat å destruere absolutt all musikk han bidrar i Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg må si meg uenig. De er kanskje litt viktigper-ete, men vokalisten ødelegger da ikke musikken. Han er ikke verdens beste vokalist, men han gjør jobben. Dessuten er det ikke meningen at han skal låte perfekt. Jeg tror ikke en perfekt vokal ville passet inn i musikken til Bloc Party jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Bloc Party er bra. Hørt "A Weekend in the City"? Bra album, med mange gode låter. Uten tvil blant de beste indiebandene jeg vet om. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hva heter det nyeste albumet til Shining? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hehe, du glemte å skrive "Snorre ", men sånn kan det gå når man forsvarer musikk man liker like desperat som vokalisten prøver å være kul Neida. Jeg har ikke noe imot vokalister som ikke låter perfekt og det er heller ikke det det går på når det kommer til Bloc Party. Jeg liker generelt bare ikke stemmen eller framtoningen til vokalisten der i det hele tatt. Syns han virker for desperat etter å være kul og "annerledes". Hva syns du om "Blue Light" da, Orresnei? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vel, ikke den beste sangen Bloc Party har laget. Synes den er litt treig, men vokalen er her ikke så værst. Jeg får ikke lydbildet til å stemme helt, men det kan hende bare er meg. Fin sang, uten tvil, men ikke den beste de har laget. Snorre Til informasjon Bloc Party er ikke rangert øverst på min favorittliste over musikk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Til informasjon Bloc Party er ikke rangert øverst på min favorittliste over musikk. 8303683[/snapback] Det skjønner jeg godt Nei, da skal cun slutte å være slem og gå tilbake til arbeidet med albumguiden. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du skriver albumguide altså. Til hvilket band om jeg tør spørre? Noen her inne som liker Elliot Smith da? Han er en av mine favorittartister gjennom tidene. Makan til trist og fin musikk skal man lete lenge etter. Han har mottatt sin del av motstand i livet. Blant annet var han alkoholiker, og jeg kan ikke la være å føle med stakkararen som nå er død. Politirapporten konkluderte med at det var et selvmord, men at det kan ha vært kjæresten som drepte ham. En tåre rant ned kinnet min den dagen jeg fikk vite han hadde dødd. Snorre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har XO-albumet hans. Det er bra og jeg skal sannelig høre på flere av mannens album. Sånn visesang/indierock er good business, veit du Albumguide til..... Ulver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå