Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Jernlov: Og forresten, hvorfor er Tool søppel? Begrunn gjerne hvorfor du er så frekk...

8280021[/snapback]

Det er utrolig kjedelig musikk som er oppskrytt her i fra og til helvete. Fans som trur de er bedre enn andre fordi de klarer å "forstå" de progressive beatene osv noe som er piss.

Føler det er mer ett band som er "kult" å ha på musikklista si enn ett band folk virkelig liker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tarantella - Esqueletos

http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000BJS8JU.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Denver-køntri av ypperste sort.

mp3s:

Misa Gringa

Della Morte

8279570[/snapback]

Jeg har sett at albumet også heter Tarantella de la Morte. Hva er grunnen til dette? Hører på det nå. Må si at det var heftig Lynch-stemning i åpningslåta. Country vokser og vokser her i gården, i alle fall (har du hørt Calexico?)

Lenke til kommentar
Jeg har sett at albumet også heter Tarantella de la Morte. Hva er grunnen til dette? Hører på det nå. Må si at det var heftig Lynch-stemning i åpningslåta. Country vokser og vokser her i gården, i alle fall (har du hørt Calexico?)

8280243[/snapback]

Det vet jeg fint lite om gitt. Calexico spinnes titt og ofte. Garden Ruin :thumbup:

Lenke til kommentar
Tarantella var jaggu god country.

Garden Ruin er et steike flott album, men ikke nok med det; tror du ikke alle de andre albumene til Calexico er knallgode også? Litt av en bragd, vil jeg si.

8280502[/snapback]

Elsker den spansk/argentiske vrien deres, med en touch av Ennio Morricone. Tarantella er så innihelvetes bra. :love:

Har ikke hørt noe mer enn Garden Ruin faktisk. Men med tanke på at jeg har til gode å høre noe dårlig Denver-køntri så vil jeg sette en femtilapp på at de tidligere platene deres også er gull.

Lenke til kommentar
Jernlov: Og forresten, hvorfor er Tool søppel? Begrunn gjerne hvorfor du er så frekk...

8280021[/snapback]

Det er utrolig kjedelig musikk som er oppskrytt her i fra og til helvete. Fans som trur de er bedre enn andre fordi de klarer å "forstå" de progressive beatene osv noe som er piss.

Føler det er mer ett band som er "kult" å ha på musikklista si enn ett band folk virkelig liker.

8280220[/snapback]

Påstanden faller på sin egen urimelighet. Det er folk som virkelig liker Vikingarna, så hvorfor skal ikke noen kunne like Tool? Kjedelig musikk, oppskrytt til helvete? Bare så lenge jeg får lov til å være uenig.

Det må gå an at et band man ikke liker er populært uten at det blir ZOMG OPPSKRYTT ASS.

Lenke til kommentar

I går kjørte jeg til hytten for å lete på loftet etter luksusutgaven av Ringenes Herre filmene (de med figurer), lette og lette men fant ingenting. Men jeg fant Ringenes Herre eskene (masse saker, våpen osv) med CD-ene. Jeg gravde opp disse gullkornene, skal kose meg med de i helgen. Nå skal jeg rippe de, og høre på god harmonimusikk. :)

dsc02873my1.jpg

Det kan også nevnes at filmene lå i et skap her i huset (paranoid for skade), og ikke sammen med resten av DVD-ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...