Jernlov Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jernlov: Og forresten, hvorfor er Tool søppel? Begrunn gjerne hvorfor du er så frekk... 8280021[/snapback] Det er utrolig kjedelig musikk som er oppskrytt her i fra og til helvete. Fans som trur de er bedre enn andre fordi de klarer å "forstå" de progressive beatene osv noe som er piss. Føler det er mer ett band som er "kult" å ha på musikklista si enn ett band folk virkelig liker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tarantella - Esqueletos http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000BJS8JU.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg Denver-køntri av ypperste sort. mp3s: Misa Gringa Della Morte 8279570[/snapback] Jeg har sett at albumet også heter Tarantella de la Morte. Hva er grunnen til dette? Hører på det nå. Må si at det var heftig Lynch-stemning i åpningslåta. Country vokser og vokser her i gården, i alle fall (har du hørt Calexico?) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har sett at albumet også heter Tarantella de la Morte. Hva er grunnen til dette? Hører på det nå. Må si at det var heftig Lynch-stemning i åpningslåta. Country vokser og vokser her i gården, i alle fall (har du hørt Calexico?) 8280243[/snapback] Det vet jeg fint lite om gitt. Calexico spinnes titt og ofte. Garden Ruin Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tarantella var jaggu god country. Garden Ruin er et steike flott album, men ikke nok med det; tror du ikke alle de andre albumene til Calexico er knallgode også? Litt av en bragd, vil jeg si. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tarantella var jaggu god country. Garden Ruin er et steike flott album, men ikke nok med det; tror du ikke alle de andre albumene til Calexico er knallgode også? Litt av en bragd, vil jeg si. 8280502[/snapback] Elsker den spansk/argentiske vrien deres, med en touch av Ennio Morricone. Tarantella er så innihelvetes bra. Har ikke hørt noe mer enn Garden Ruin faktisk. Men med tanke på at jeg har til gode å høre noe dårlig Denver-køntri så vil jeg sette en femtilapp på at de tidligere platene deres også er gull. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jernlov: Og forresten, hvorfor er Tool søppel? Begrunn gjerne hvorfor du er så frekk... 8280021[/snapback] Det er utrolig kjedelig musikk som er oppskrytt her i fra og til helvete. Fans som trur de er bedre enn andre fordi de klarer å "forstå" de progressive beatene osv noe som er piss. Føler det er mer ett band som er "kult" å ha på musikklista si enn ett band folk virkelig liker. 8280220[/snapback] Påstanden faller på sin egen urimelighet. Det er folk som virkelig liker Vikingarna, så hvorfor skal ikke noen kunne like Tool? Kjedelig musikk, oppskrytt til helvete? Bare så lenge jeg får lov til å være uenig. Det må gå an at et band man ikke liker er populært uten at det blir ZOMG OPPSKRYTT ASS. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 I går kjørte jeg til hytten for å lete på loftet etter luksusutgaven av Ringenes Herre filmene (de med figurer), lette og lette men fant ingenting. Men jeg fant Ringenes Herre eskene (masse saker, våpen osv) med CD-ene. Jeg gravde opp disse gullkornene, skal kose meg med de i helgen. Nå skal jeg rippe de, og høre på god harmonimusikk. Det kan også nevnes at filmene lå i et skap her i huset (paranoid for skade), og ikke sammen med resten av DVD-ene. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Samme her, jeg har virkelig fått sansen for Daydream Nation i det siste.. 8278704[/snapback] Ja, jeg hadde Silver Rocket på repeat i en periode, hehe. Rather Ripped er også ganske bra, men jeg foretrekker Daydream Nation egentlig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Dro frem Professor Fate igjen og ga plata en mer grundig lytt. Orkestral, nesten "filmatisk" rock med diverse elektroniske dingsbomser. Gode saker. http://www.myspace.com/professorfate1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den amerikanske avisen The Sun opplyser i dag om at Dream Theater er oppløst! The band announced yesterday that it was the end of Dream Theater. They would not comment the reason (...) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Lars melder at det er 1. april i dag. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Opplyste de også om at det er 1. april i dag? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nokon med peil på Beck her? Kjøpte Guero og digga den faktisk. Kva anna er å anbefale? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nokon med peil på Beck her?Kjøpte Guero og digga den faktisk. Kva anna er å anbefale? 8286174[/snapback] Odelay Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Lars melder at det er 1. april i dag. 8285458[/snapback] Why must thou kill the joy Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde party-all-night-long om Dream Theater hadde lagt hatten på hylla for godt! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nokon med peil på Beck her?Kjøpte Guero og digga den faktisk. Kva anna er å anbefale? 8286174[/snapback] Odelay 8286184[/snapback] Skal handlast. Takker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nokon med peil på Beck her?Kjøpte Guero og digga den faktisk. Kva anna er å anbefale? 8286174[/snapback] Beck er drittøft. Guero er nok favorittalbumet mitt, med Midnite Vultures rett bak. Det nyeste albumet The Information er ikke så halvgæernt det heller, men jeg syntes alikevel 'gamle' Beck er best. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://soundofnoise.net/catalog/images/professor%20fate%20the%20inferno.jpg Dro frem Professor Fate igjen og ga plata en mer grundig lytt. Orkestral, nesten "filmatisk" rock med diverse elektroniske dingsbomser. Gode saker. http://www.myspace.com/professorfate1 8284332[/snapback] Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå