Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg snakka med en som hadde jobba med lyd på bla. Svidd Neger. Hyggelig kar, og han hadde jobba endel med Ulver pluss at han kjente Kristoffer Rygg ganske godt. Hyggelig kar. Dessuten fikk han øynene mine opp for det å jobbe med lyd.

Hva synes folk om bandet Amira? Noen låter her: MySpace

Lenke til kommentar
Hadde han noe interessant å si om Ulver?

8277628[/snapback]

Han likte det at de hadde spilt/spilte et så stort spekter av musikkstiler, men jeg snakka ikke så mye med han. Det meste snakket var jo om film siden det var et kurs om filmlyd. ;)

Filmene han hadde jobba med de var iallefall "Svidd Neger" og "Salto, salmiakk og kaffe".

NightKeeper: Har ikke hørt noe av bandet, men søskenbarnet mitt anbefaler de sterkt. På tide å sjekke de ut snart?

Lenke til kommentar
Bare jeg som digger Arcade Fire - Neon Bible her? For de som ikke har hørt bandet, sjekk det ut, dette er et unikt indieband.

8277639[/snapback]

Jeg hørte gjennom alle previewsene på iTunes, men klarte rett og slett ikke å like det..

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Hadde han noe interessant å si om Ulver?

8277628[/snapback]

NightKeeper: Har ikke hørt noe av bandet, men søskenbarnet mitt anbefaler de sterkt. På tide å sjekke de ut snart?

8277758[/snapback]

Jepp. Begge albumene de har gitt ut er fantastiske. Hør på Rebellion (Lies) :) Den beste de har, liker man ikke den så er det noe rart.

Lenke til kommentar
Eulogy har jeg skikkelig sansen for.

8278637[/snapback]

Helt enig, forsåvidt hele albumet. Tool er et kjempe bra band som blir bedre og bedre for hver gang du hører det. @ Jernlov: Og forresten, hvorfor er Tool søppel? Begrunn gjerne hvorfor du er så frekk...

Endret av Jables
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...