KimNK Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fyfaen og heite helvete. Siste Infected-plata er pokker meg det feitaste eg har hørt på år og dag. :---O Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Noen som skal se Bright Eyes på Cosmopolite torsdag? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet om et lovig og gratis sted på nett hvor det går an å få tak i Vintersorg sin musikk? Helst fra albumet Cosmic Genesis. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du kan hvertfall høre et par sanger på Myspace-siden deres. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hei! Leter etter teksten til Askil Holms "Where the angels sleep".. Prøvd å google og sånt, men finner den ikke... Noen her som kan hjelpe? På forhånd takk! Edit: Glem det! Fant den Her er den, hvis noen vil ha... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor She was 15 seconds from the angel´s facebet too many dollars on a bad horse race she had bright red lips under teenage eyes and all she wanted was the butterflies The cold in her heart Her friends all scattered, like windswept leaves there was noone there to fullfill her needs In the fountain of youth she dove too deep She dove to the bottom where the angels sleep The cold in her heart Cause the sun could not warm The cold in her heart or drive away the storm That drove them apart And here comes the rain All she wants is to weep Cause he has found his peace Where the angels sleep Got lost without her boyfriend´s love Held by an iron hand in a velvet glove She stayed with him throughout the night He never woke up from his final fight The cold in her heart Cause the sun could not warm The cold in her heart or drive away the storm That drove them apart And here comes the rain All she wants is to weep Cause he has found hiss peace Where the angels sleep She is dreaming of a life without the fights and all the pain It Doesn´t have to be this way, It Doesn´t have to be this way She just wants a simple life, that´s her intetion now She wants to break away, she wants to break away She was 15 seconds from the angels face placed 50 dollars on a bad horse race The cold in her heart Endret 25. mars 2007 av kakemonster7 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gimme 70's Rock det oser røyk og syre av! Ala Steppenwolf - The Pusher o.l. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nå for tiden hører jeg ganske mye på filmmusikken til The Fountain, av Clint Mansell, The Kronos Quartet og Mogwai. Herlig musikk til en herlig film! Nydelig blanding av strykere, koring, piano, fullt orkester, slagverk og litt rock. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hva synes folket om Mira Craigs nye singel "Leo"? Synes ikke den var helt det store, men det forandrer ikke det faktumet at dette er kanskje den CDn som jeg gleder meg mest til i år. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Mira Craig = Knask Mira Craigs musikk = Bæsj Mira Craig + Mira Craigs musikk = Knask Lenke til kommentar
wailer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Når jeg var på John Dee på onsdag varma SUCCESSFUL SINNERS opp for Supersuckers.. Annbefales veldig.. er vel litt Indie de spiller. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=61269238 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fyfaen og heite helvete. Siste Infected-plata er pokker meg det feitaste eg har hørt på år og dag. :---O 8215928[/snapback] And the of the album is? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hva er det beste albumet til Faith No More? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg syns hvertfall The Real Thing er ganske bra Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hva er det beste albumet til Faith No More? 8274198[/snapback] The Real Thing, uten tvil. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Vet ikke om denne artisten har vært diskutert her før, men prøver alikevel. Så igjennom noen videoer på youtube av Andy McKee, og må si jeg ble mektig imponert. Mannen er et unikum i det han driver med, og jeg har aldri hørt noen spille akustisk gitar så fantastisk. Han er absolutt verdt å sjekke ut! Gjerne andres meninger om han også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Mira Craig = KnaskMira Craigs musikk = Bæsj Mira Craig + Mira Craigs musikk = Knask 8273163[/snapback] Jeg som trodde mattestykket ble "knask/bæsj". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 De færreste er scatlovers, så man må rett og slett bare spise godteriet isteden. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, jeg så på God Kveld Norge-reklamen at Mira Craig "slo til igjen". Jeg gir meg over... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 De færreste er scatlovers, så man må rett og slett bare spise godteriet isteden. 8277370[/snapback] Nyhus er scatlover Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hah, jeg tenkte på det Noen her som har hørt filmmusikken til den norske filmen Jonny Vang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå