tjalla Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Blablabla(til Tool diskusjonen rett over og lenger oppe...) Noen som har noe musikk å anbefale? Sjanger spiller ikke noe rolle bare anbefalingen blir begrunnet godt nokk. 8132327[/snapback] Kings of Leon, kødder ikke!! For sent å begrunne det, men fyaen... Det er noe av det beste innen Rock n' Roll for tida! 8133249[/snapback] Vokalisten har iallefall et fantastisk særpreg. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 R.E.M. er jo "inducted" i Rock n' Roll Hall of Fame! Veldig fortjent vil jeg si. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 REM er OK. Ikke mange dårlige sanger sanger fra den kanten Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Ikke mange dårlige sanger sanger fra den kanten 8157944[/snapback] Jo, noen få gode dog. Snakker om Losing my Religion, Orange Crush, The Great Beyond og Man on the Moon. Og der stopper det. Endret 12. april 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vil ikke si at de andre er dårlige akkurat. OK, hørbart, noe som slettes ikke gjelder for andre band i samme sjanger. De du nevnte er gode. Vil få legge til "Imitation of Life" og "Stand" som jeg liker ganske godt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) The Apples in Stereo, på grunn av låter med navn som Sunndal Song. Mer seriøst, veldig flott indie pop/rock, fra samme miljøet som Neutral Milk Hotel. Om du er ute etter noe i den roligere gata, så sjekk ut Amon Tobin. Svært avslappende elektronisk jazz/fusion. Skiva Bricolage er et must. Ang REM, så er jeg ikke begeistret. Enkelte gode låter, men mesteparten fra den kanten er dørgende kjedelig. Endret 15. mars 2007 av olsen Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 REM er chill, bruker å høre på dem når jeg dusjer eller går på dass Har en cd-spiller på badet, og tilfeldigvis REM Greatest Hits Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 REM er kos nok, men sånn uten om de 'klassiske' REM-låtene syntes jeg ikke de har så altfor mye bra, egentlig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jonny Vang (2003) Original Music by Calexico WTF? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ey, platekompaniet sendte den nye bigbang plata idag.. får den da imorgen, 3 dager før release håper den er bra. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er litt grønn på dette her, men finnes det et program som lager FLAC-filer av cd'ene dine når du legger dem inn på pc'en? Er lysten på bedre kvalitet enn det ITunes klarer å gi meg i form av mp3- og AAC-filer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Må si Mika cd'en tok meg litt på senga. Fantastisk pop. Herlig artig musikk. Terningkast 1 i VG, mens Kulturo ga den 9/10. Dette har stort sett gjenspeilet seg de fleste steder. Enten man hater man den eller så elsker man den. Må si jeg faller inn under den siste kategorien. Dette er en lekende lekker cd og både jeg, madammen og ungene storkoser oss når den settes på. Blir i godhumør av den. Mest av alt minner dette om Queen, spesielt stemme og falsetten. Selv om dette er pop og ikke rock. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Mika? Er det han som synger den "Grace Kelly"-sangen hele tiden på radioen? Makan til sur stemme skal du lete lenge etter. Endret 16. mars 2007 av Loerand Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Datarock er nesten litt irriterende fengende. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er litt grønn på dette her, men finnes det et program som lager FLAC-filer av cd'ene dine når du legger dem inn på pc'en? Er lysten på bedre kvalitet enn det ITunes klarer å gi meg i form av mp3- og AAC-filer. 8166926[/snapback] EAC kan nok det. http://www.exactaudiocopy.de/ Merk at iTunes nok ikke kan spille FLAC Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Takk skal du ha. Får vel ta i bruk MediaMonkey til avspilling da. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Nå kommer jo Motorpsycho til quarten. Hva syns dere om de? Jeg har det nyeste albumet og jeg synes det er ganske bra, men hva mer bra finnes det av de. Ang. REM; de er legendariske og lager fantastisk musikk. Det sier jeg ikke som REM fan, men som en nøytral person som egentlig ikke har hørt så mye av de. De lager sangene som morgendagens artister vil covre... Velfortjent at de har blitt udødligjort i Rock & Roll Hall of Fame. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Mitt favoritt-Motorpsycho-album er Trust Us. "Vortex Surfer" er min favorittlåt. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Mika? Er det han som synger den "Grace Kelly"-sangen hele tiden på radioen? Makan til sur stemme skal du lete lenge etter. 8167583[/snapback] Mika? Sur stemme? Hahaha. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nå kommer jo Motorpsycho til quarten. Hva syns dere om de? Jeg har det nyeste albumet og jeg synes det er ganske bra, men hva mer bra finnes det av de. 8171269[/snapback] Har ikke hørt så mye av Bent & Snah. Har hørt litt på det nyeste, og Kill Devil Hills er helt rå. Sykt riff som kommer ca. 2:30 uti sangen. Så har man jo Demon Box og Timothys Monster som er meget gode skiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå