Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har veldig sansen for Fort Minor og Flipsyde som jeg ser på som chill hip-hop. Liker spessielt Remember The Name, Where'd You Go, Someday og Happy Birthday. Noen som har noen tips til tilsvarene musikk? :)

 

Edit: Fant ut at denne passer bedre i den store hip hop tråden. ;)

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å herregud. Du har hørt hele Undertow, gratulerer. Er jo milevis unna de to skivene som har blitt regnet som mesterverkene, nemlig Ænima og Lateralus.

8104074[/snapback]

Du krever at jeg skal dømme han etter musikk jeg ikke har hørt? Wow, du er virkelig den skarpeste kniven i skuffen!

8104087[/snapback]

Ganske ironisk at du skrev dette i en post like over:

Og ja, kveruler så mye du vil, det er min mening og den kan du ikke endre.

8104011[/snapback]

For det er i alle fall ikke han som kverulerer her. Vil anbefale deg å lese hva han skriver før du prøver å være morsom.

8104873[/snapback]

Han krever at jeg skal dømme Maynard etter sanger og cder jeg ikke har hørt. Det er jo helt idiotisk. Han kan få anbefale hva han ønsker av musikk, og si "du burde høre *sett inn tool skiver* før du dømmer Maynard". Men det var ikke det han sa. I grove trekk sa han "Du har feil. Jeg har rett. Bit i det sure eple.". Og det er bare tull. For jeg sier Maynard har pusestemme i forhold til hva jeg har hørt at Tool, og på den cden synger han ganske pusete. Men som jeg sa til kameraten min i går. Den skiva hadde vært ufattelig bra uten vokal. Bortsett ifra siste låta som var bra uansett.

 

Å si at han har pusestemme er bare useriøst, men han er ingen "though guy" vokalist, og prøver ikke på det heller. Blir som å kritisere ei goth-metal damevokalist for å være for "pusete" og ikke hard nok.

Useriøst nei. Da mannen synger rolig og pent, som han gjør størstedelen av den skiva jeg hørt i går, har han pusestemme. Selvfølgelig, han viste på noen sanger at han kunne trøkke til, men det var for sjeldent til å endre meningen min.

Lenke til kommentar
Nyhus:

 

"Hør Lateralus, Third Eye og Ticks & Leeches og bit i det sure eplet....pusestemme. Har jeg virkelig hørt det òg."

8108116[/snapback]

Du sier jo med den setningen at jeg har feil, gjør du ikke? Selvfølgelig gjør du det..

 

Og jeg har også anbefalt deg Ænima og Lateralus.

Og jeg setter pris på anbefalingen. Sa jo jeg skulle høre de.

Lenke til kommentar
The Shins, anyone?

Koselig band.

8115034[/snapback]

 

 

Synes de var litt kjedelige på albumet Chutes too Narrow. Men coveret må være verdens kuleste. :D Har hørt de skal være bedre på det nyeste albumet, så får prøve å høre på det.

Lenke til kommentar

Til Tool diskusjon lengre oppe; Det var en som mente at Maynard hadde pusestemme, wtf? Maynard har en av de fetteste vokalene som er nå til dags. Tidligere sagt er Ænima, Stinkfist, Eulogy & flere, veldig masse bra prestert av han.

 

Men, om noen vet om Tool skal spille i NY i amerika touren deres rundt 15-27 mai? Hadde vært digg og hørt dem live.

Lenke til kommentar
Blablabla(til Tool diskusjonen rett over og lenger oppe...)

 

Noen som har noe musikk å anbefale? Sjanger spiller ikke noe rolle bare anbefalingen blir begrunnet godt nokk.

8132327[/snapback]

Tool :p Me seriøst, ja. Tool er kjempe band som spiller utrolig bra musikk. Men tingen med Tool er et det blir bare bedre jo mer du hører på det.

Lenke til kommentar
Blablabla(til Tool diskusjonen rett over og lenger oppe...)

 

Noen som har noe musikk å anbefale? Sjanger spiller ikke noe rolle bare anbefalingen blir begrunnet godt nokk.

8132327[/snapback]

 

Kings of Leon, kødder ikke!!

 

For sent å begrunne det, men fyaen... Det er noe av det beste innen Rock n' Roll for tida!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...