Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv syns jeg Muse er et dørgandes kjedelig band

8102236[/snapback]

Enig. Men jeg er redd for at jeg begynner å få litt sansen for Tool nå, et band jeg aldri har likt. Eneste som holder meg fra å sjekke det ut litt grundigere er Maynard som i mine øyne ødelegger mye.

8102850[/snapback]

 

Hvordan kan Maynard ødelegge mye? En av de beste vokalistene vi har i verden idag.

Lenke til kommentar
Selv syns jeg Muse er et dørgandes kjedelig band

8102236[/snapback]

Enig. Men jeg er redd for at jeg begynner å få litt sansen for Tool nå, et band jeg aldri har likt. Eneste som holder meg fra å sjekke det ut litt grundigere er Maynard som i mine øyne ødelegger mye.

8102850[/snapback]

 

Hvordan kan Maynard ødelegge mye? En av de beste vokalistene vi har i verden idag.

8103825[/snapback]

Helt uenig. Fattig pusestemme i mine øyne. Og ja, kveruler så mye du vil, det er min mening og den kan du ikke endre.

Lenke til kommentar
Å herregud. Du har hørt hele Undertow, gratulerer. Er jo milevis unna de to skivene som har blitt regnet som mesterverkene, nemlig Ænima og Lateralus.

8104074[/snapback]

Du krever at jeg skal dømme han etter musikk jeg ikke har hørt? Wow, du er virkelig den skarpeste kniven i skuffen! Så det du sier er at om du hadde hørt et helt album, pluss noen andre litt random sanger, hvor på alle du ikke liker vokalen. Da ville du fortsatt si "han kan synge, og det vet jeg fordi jeg ikke har hørt *sett inn random cd*".

Lenke til kommentar
Å herregud. Du har hørt hele Undertow, gratulerer. Er jo milevis unna de to skivene som har blitt regnet som mesterverkene, nemlig Ænima og Lateralus.

8104074[/snapback]

Du krever at jeg skal dømme han etter musikk jeg ikke har hørt? Wow, du er virkelig den skarpeste kniven i skuffen! Så det du sier er at om du hadde hørt et helt album, pluss noen andre litt random sanger, hvor på alle du ikke liker vokalen. Da ville du fortsatt si "han kan synge, og det vet jeg fordi jeg ikke har hørt *sett inn random cd*".

8104087[/snapback]

 

Hva med å høre Ænima og Lateralus da? Når jeg sjekker ut nye band går jeg som regel alltid på de(t) albumet som er regnet som det virkelige mesterverket.

Lenke til kommentar
Å herregud. Du har hørt hele Undertow, gratulerer. Er jo milevis unna de to skivene som har blitt regnet som mesterverkene, nemlig Ænima og Lateralus.

8104074[/snapback]

Du krever at jeg skal dømme han etter musikk jeg ikke har hørt? Wow, du er virkelig den skarpeste kniven i skuffen!

8104087[/snapback]

Ganske ironisk at du skrev dette i en post like over:

Og ja, kveruler så mye du vil, det er min mening og den kan du ikke endre.

8104011[/snapback]

For det er i alle fall ikke han som kverulerer her. Vil anbefale deg å lese hva han skriver før du prøver å være morsom.

Lenke til kommentar
Å herregud. Du har hørt hele Undertow, gratulerer. Er jo milevis unna de to skivene som har blitt regnet som mesterverkene, nemlig Ænima og Lateralus.

8104074[/snapback]

Du krever at jeg skal dømme han etter musikk jeg ikke har hørt? Wow, du er virkelig den skarpeste kniven i skuffen! Så det du sier er at om du hadde hørt et helt album, pluss noen andre litt random sanger, hvor på alle du ikke liker vokalen. Da ville du fortsatt si "han kan synge, og det vet jeg fordi jeg ikke har hørt *sett inn random cd*".

8104087[/snapback]

 

Hva med å høre Ænima og Lateralus da? Når jeg sjekker ut nye band går jeg som regel alltid på de(t) albumet som er regnet som det virkelige mesterverket.

8104120[/snapback]

Veldig enig der. Man hører eksempelvis ikke på Load for å få et innblikk i essensen av Metallica. Jeg føler iallefall at man ikke har noen rett til å uttale seg før man har hørt det beste albumet av bandet. Eksemplet Metallica er jo glimrende; stor forskjell mellom Load og MoP. Ikke fullt så ekstremt med Undertow og Ænima (som er min Tool-favoritt), men likevel nok til å ikke bli voldsomt imponert over bandet om Undertow er den eneste plata man har hørt.

Lenke til kommentar
Helt uenig. Fattig pusestemme i mine øyne. Og ja, kveruler så mye du vil, det er min mening og den kan du ikke endre.

Han er ikke sånn typisk "hard" og raspekte stemme, var aldri meningen heller... men han kan holde en tone i en halv evighet og har en lungekapasitet som gjør at han sikkert kunne blitt verdensmester i fridykking. :p

 

og ta en lytt på Ænima og Lateralus, han presterer mer der.

 

Å si at han har pusestemme er bare useriøst, men han er ingen "though guy" vokalist, og prøver ikke på det heller. Blir som å kritisere ei goth-metal damevokalist for å være for "pusete" og ikke hard nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...