834HF42F242 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har dårlige assosiasjoner med det. At MediaMonkey tagger Belle and Sebastian - Storytelling forstår jeg enda mindre. Det er det som bør være pop, ikke The Shins. Begge er nydelige album, dog. 8000567[/snapback] Dette er ufortjent kritikk. Et musikkprogram av denne typen gjør ikke egne vurdering. Taggen ligger enten i filen, eller hentes fra Amazon. Men det hentes ikke noe info uten at brukeren selv ber om det, og det går an å være litt kritisk til hva man får av treff på Amazon. Jeg har 17000 musikkfiler på harddisken, og det er kun komplette album med komplette tags og cover samt perfekt mappe og filnavn-struktur. Det kan jeg takke det fantastiske programmet Mediamonkey for. Makan til verktøy finner man ikke... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Men det finnes ikke noen last.fm-plugin til MediaMonkey? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 The Shins er Indie-POP. 7996996[/snapback] Har aldri skjønt den "sjangeren". Det er jo tidenes paradoks. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Men det finnes ikke noen last.fm-plugin til MediaMonkey? 8006924[/snapback] Winamp plug-in funker til det, siden Media Monkey er bygd ut fra Winamp om jeg har forstått det rett. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vil det funke å bruke MM til å organisere og deretter bruke en annen spiller til å spille av? Går noen av informasjonen tapt/får du like stort utbytte? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vil det funke å bruke MM til å organisere og deretter bruke en annen spiller til å spille av? Går noen av informasjonen tapt/får du like stort utbytte? 8007785[/snapback] Hvis du lagrer det i ID-taggene så blir informasjonen med i filene, ligger ikke i programmet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Winamp plug-in funker til det, siden Media Monkey er bygd ut fra Winamp om jeg har forstått det rett. 8007765[/snapback] Takk skal du ha! MediaMonkey virker veldig genialt og lettvint. *Fryde seg* Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Haha fuckers... Witchcraft kommer til Hulen i Bergen 23 mars. 80 kroner, slengbukser og øl så er man klar! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hører på en nydelig sang nå. Winter Wooskie fra Belle & Sebastian. Om jeg en gang blir gift om 200 år skal denne spilles i bryllypet. 'Whose that girl? She must be nearly freezing.. Maybe I'm in love, love, love....' Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Koser meg nok en gang med Neutral Milk Hotels In the Aeroplane Over the Sea! Herlig indieskive som må høres i sin helhet. Av særs god låter så kan jeg trekke frem Oh Comley, Communist Daughter og Two-Headed Boy. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Oh Comely og The King of Carrot Flowers Part One er mine favoritter fra den plata. "And your mom would stick a fork right into daddy's shoulder." Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nå går det en konsert(tror det er en konsert hvertfall) med Chris Rea, på nrk 1 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Dette med MediaMonkey virker genialt, men jeg får ikke last.fm til å virke med programmet. Hvordan gjør man det? Jeg har prøvd å installere Winamp-pluginen i plugin-mappa til MediaMonkey, men fortsatt ingen scrobbling. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Men det finnes ikke noen last.fm-plugin til MediaMonkey? 8006924[/snapback] Ja, hvis du bruker last.fm-programmet, så får du valg om installasjon av plugins. Bla deg frem til /programfiler/mediamonkey/plugins og velg ok. Ev. kan du gjøre det samme med standalone-pluginen for winamp 5.X Vil det funke å bruke MM til å organisere og deretter bruke en annen spiller til å spille av? Går noen av informasjonen tapt/får du like stort utbytte? 8007785[/snapback] Mediamonkey kan settes slik at den fungerer som bibliotek, men bruker Winamp til å spille av sangene når du klikker på dem fra biblioteket. Endret 24. februar 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Dette med MediaMonkey virker genialt, men jeg får ikke last.fm til å virke med programmet. Hvordan gjør man det? Jeg har prøvd å installere Winamp-pluginen i plugin-mappa til MediaMonkey, men fortsatt ingen scrobbling. Noen som kan hjelpe meg? 8013245[/snapback] Det er en guide her Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Takker så meget. Tror jeg fikk det til nå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Bare lurer, noen andre her som synes at Eric Prydz ( spelling ?! ) er en skam for musikk? Spesielt den nyeste sangen hans. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg må minne om: 1B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil blir stengt/slettet. Det er greit at man ikke liker en artist eller musikken, men man må passe på å ikke skape dårlig stemning ved å komme med nedlatende holdninger. Musikkforumet skal brukes til å komme med anbefalinger, diskutere sine favorittartister, komme med nyheter, stille spørsmål osv. Uthenging av artister og musikk er ikke ønskelig, men det er heller ikke forbudt. Klarer man å holde seg saklig om et emne, skal man selvfølgelig få lov til å ytre meningen sin. Det vi ikke ønsker er innlegg som "fy faen det suger!!!!" og liknende. Dette var bare et føre var-innlegg, så ingen bør føle seg truffet. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Mange her som hører på blues egentlig? Har liksom ikke sett så mye til det her på forumet. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vi vet alle at en tittellåt er en låt med samme navn som albumet. Hva heter da låta med samme navn som artisten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå