Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Jeg har dårlige assosiasjoner med det. At MediaMonkey tagger Belle and Sebastian - Storytelling forstår jeg enda mindre. Det er det som bør være pop, ikke The Shins. Begge er nydelige album, dog.

8000567[/snapback]

Dette er ufortjent kritikk. Et musikkprogram av denne typen gjør ikke egne vurdering. Taggen ligger enten i filen, eller hentes fra Amazon. Men det hentes ikke noe info uten at brukeren selv ber om det, og det går an å være litt kritisk til hva man får av treff på Amazon.

 

Jeg har 17000 musikkfiler på harddisken, og det er kun komplette album med komplette tags og cover samt perfekt mappe og filnavn-struktur. Det kan jeg takke det fantastiske programmet Mediamonkey for. Makan til verktøy finner man ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det finnes ikke noen last.fm-plugin til MediaMonkey?

8006924[/snapback]

Ja, hvis du bruker last.fm-programmet, så får du valg om installasjon av plugins. Bla deg frem til /programfiler/mediamonkey/plugins og velg ok.

 

Ev. kan du gjøre det samme med standalone-pluginen for winamp 5.X

 

 

Vil det funke å bruke MM til å organisere og deretter bruke en annen spiller til å spille av? Går noen av informasjonen tapt/får du like stort utbytte?

8007785[/snapback]

Mediamonkey kan settes slik at den fungerer som bibliotek, men bruker Winamp til å spille av sangene når du klikker på dem fra biblioteket.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Jeg må minne om:

 

1B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil blir stengt/slettet.

 

Det er greit at man ikke liker en artist eller musikken, men man må passe på å ikke skape dårlig stemning ved å komme med nedlatende holdninger. Musikkforumet skal brukes til å komme med anbefalinger, diskutere sine favorittartister, komme med nyheter, stille spørsmål osv. Uthenging av artister og musikk er ikke ønskelig, men det er heller ikke forbudt. Klarer man å holde seg saklig om et emne, skal man selvfølgelig få lov til å ytre meningen sin. Det vi ikke ønsker er innlegg som "fy faen det suger!!!!" og liknende.

 

Dette var bare et føre var-innlegg, så ingen bør føle seg truffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...