834HF42F242 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Og så var det på an igjen. En ny "kilde" har tipset en svensk avis om at bandet Pink Floyd m/Roger Waters inkludert planlegger en turné i 2008. Endret 21. februar 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Og så var det på an igjen. En ny "kilde" har tipset en svensk avis om at bandet Pink Floyd m/Roger Waters inkludert planlegger en turné i 2008. 7990541[/snapback] Det hadde vært sinnsykt iallefall. *vil på* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 For godt til å være sant ja. Men selv det umulige kan skje ... Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hade primaplass når jeg så han i fjor på roskilde.... det er no doubt den beste/villeste konserten jeg noen sinne har vært på! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Roger Waters du så? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Hold dere til dette om dere ønsker å benytte tilbudet som forumet er Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ahh.. Camel er digg! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ahh.. Camel er digg! 7993191[/snapback] Snow Goose ftw Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hører på et album fra The Shins, ser ut til at MediaMonkey har bestemt at det er pop.. Indie-rock i min mening. Fy, MediaMonkey. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hører på et album fra The Shins, ser ut til at MediaMonkey har bestemt at det er pop.. Indie-rock i min mening. Fy, MediaMonkey. 7995369[/snapback] Pop = popular music. "Ånei.. bandet jeg hører på er i teoerien i samme sanger som B.Spears.. pop" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hører på et album fra The Shins, ser ut til at MediaMonkey har bestemt at det er pop.. Indie-rock i min mening. Fy, MediaMonkey. 7995369[/snapback] The Shins er Indie-POP. Lenke til kommentar
PonyGirl Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som var på by:Larm og sjekket ut nye band? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hører på et album fra The Shins, ser ut til at MediaMonkey har bestemt at det er pop.. Indie-rock i min mening. Fy, MediaMonkey. 7995369[/snapback] The Shins er Indie-POP. 7996996[/snapback] Hmm, så jeg begynner å like pop nå? For en skam. Jeg forbinder pop med veldig kvisete tenåringer, Backstreet Boys og Britney Bears. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hører på et album fra The Shins, ser ut til at MediaMonkey har bestemt at det er pop.. Indie-rock i min mening. Fy, MediaMonkey. 7995369[/snapback] The Shins er Indie-POP. 7996996[/snapback] Hmm, så jeg begynner å like pop nå? For en skam. Jeg forbinder pop med veldig kvisete tenåringer, Backstreet Boys og Britney Bears. 8000441[/snapback] Og hva er gærent i å like pop? Pop er ikke bare det du forbinder med Britney etc. Og når det blir gjort så bra som The Shins gjør det på deres nyeste album så er det ingen skam. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg har dårlige assosiasjoner med det. At MediaMonkey tagger Belle and Sebastian - Storytelling forstår jeg enda mindre. Det er det som bør være pop, ikke The Shins. Begge er nydelige album, dog. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Vel, mitt ITunes tagget Isengard som punk. Ikke alltid til å stole på de der musikkprogrammene. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 last.fm pleier å være ganske å være ganske korrekte når de skal finne sjanger. Er ikke integrert i noe musikkprogram akkurat men. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Buckethead slipper TRETTEN cd-er på én gang. "As far as the content, I don't know, but the mystery around it is no surprise. Again, I can't speculate because I don't want to mislead anyone, I just don't know anymore. My gut sense is this is a conceptual work, a piece of art. It could contain anything." Each CD can be purchased separately for $20, while the entire 13-volume collection is available for $200. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Musikkprogrammene tagger ikke sjangere når man legger det inn eller finner info om dem. Ihvertfall ikke Media Monkey. Den sjangeren som eventuelt ligger i musikkfilen er fra den personen som du har lastet den ned fra. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Musikkprogrammene tagger ikke sjangere når man legger det inn eller finner info om dem. Ihvertfall ikke Media Monkey. Den sjangeren som eventuelt ligger i musikkfilen er fra den personen som du har lastet den ned fra. 8003628[/snapback] ctrl-enter, legg inn sjanger selv... da får du sjangeren slik den skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå