Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Speil 1

Speil 2

 

Edit: Er visst allerede noen myter om låta, en fyr fikk fram en hånd i Fruity Loops blandt annet.

 

"At the end of the track there is a huge bit of static that doesn't really sound like static; it has a pattern. If you decompress the song and load it into a program capable of viewing spectral information, you'll see this (link "hånd" over)"

 

"Even better; check out the Year Zero website(yearzero.nin.com). Notice that bit of graphics glitch on the track title for My Violent Heart? It's in the exact same spot in the title of the track as it is in the audio.".

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Autechre - Dael

 

En av mine all-time favoritter. Repetisjon på sitt aller, aller beste. Det endelige beviset på at elektronisk musikk er så til de grader høykulturelt som annen, øvrig musikk. Sikkert sært av meg å anbefale en låt som dette, men som en all-time favorite, ser jeg ingen annen utvei. Nå liker jeg nesten ikke noe annet av Autechres musikk, men her har de virkelig skutt gullfuglen! Anbefales på det aller varmeste.

Lenke til kommentar
Autechre - Dael

 

En av mine all-time favoritter. Repetisjon på sitt aller, aller beste. Det endelige beviset på at elektronisk musikk er så til de grader høykulturelt som annen, øvrig musikk. Sikkert sært av meg å anbefale en låt som dette, men som en all-time favorite, ser jeg ingen annen utvei. Nå liker jeg nesten ikke noe annet av Autechres musikk, men her har de virkelig skutt gullfuglen! Anbefales på det aller varmeste.

7968373[/snapback]

Er ofte sånn. Høyrer ei rå låt av ein eller annan artist. Laster ned ein haug frå samme artist. Og så er alt crap. :(

Heldigvis er der unntak. :)

Endret av MK_Blackbird
Lenke til kommentar
Ulver - The Future Sound Of Music

 

Har aldri syntes noe om Perdition City til jeg forelska meg i denne i overigår. Hørt på den 80 ganger allerede, når den tar av så tar jeg faen av og!  Herregud så deilig.

7968979[/snapback]

Liker du ikke Lost in Moments? Har du sett filmen min? Bruker The Future Sound of Music i en klimatisk scener der :wee:

Lenke til kommentar
Ulver - The Future Sound Of Music

 

Har aldri syntes noe om Perdition City til jeg forelska meg i denne i overigår. Hørt på den 80 ganger allerede, når den tar av så tar jeg faen av og!  Herregud så deilig.

7968979[/snapback]

Liker du ikke Lost in Moments? Har du sett filmen min? Bruker The Future Sound of Music i en klimatisk scener der :wee:

7969577[/snapback]

Sprek den og, for all del. Men The Future Sound of Music, wow. Har sett den ja :) bra gjort, Ulver var perfekt moodsetter i flere av scenene.

Lenke til kommentar
Her er det nye Idol-paret

 

Ser ut som det blir voksen-Idol til høsten. En lettelse etter fjortismyriadene vi har hatt de siste årene.

7990081[/snapback]

De vil jo fortsatt ha 16-åringene til å søke. Vi får håpe det blir litt høyere kvalitet denne gangen, etter en heller laber sesong forrige runde. At Asbjørn Slettemark og Jan Fredrik Karlsen (mest sannsynlig) skal være dommere er positivt, synes jeg.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...