b0berg Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Noen som har hørt Alit Boazu her? Sjekk ut de på myspace : Alit Boazu Endret 11. februar 2007 av b0berg Lenke til kommentar
.sere Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 vet bare at Deep Purple til Sandnes 16 mai 2007 7914103[/snapback] Oooooh. Hvor i Sandnes? Blir vel ikke 18-årsgrense? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 I går så jeg Pale Kids i trikkestallen - Trondheim Helt sinnsykt bra. Fikk kjøpt EP'en deres også! Alle som liker alternativ rock: www.myspace.com/palekids Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen urfaust cd'er? Hvis det i det hele tatt er å oppdrive Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen urfaust cd'er? Hvis det i det hele tatt er å oppdrive 7920133[/snapback] http://goatowarex.org/compact_discs.html http://www.aurora-b.com/shop.php Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Flere her som hører på Eddie meduza, Johnny cash osv. den sjangeren der ? Måtte spørre her siden cun stengte posten min.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nå er jeg inne i en sterk Dave Weckl Band-periode igjen. For et fantastisk band! Anbefales å høre på litt instrumentalt av og til også, en fin avlastning... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En liten tankevekker her: Ser musikk-forumet har fått en god del bandtråder i det siste, slik som "Den store U2-tråden", eller "Yeah Yeah Yeahs - Diskusjon rundt bandet" Er det ikke det denne tråden her er til? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jo, men det er litt vanskelig å begrense sånne ting. Er jo greit å ha sin egen tråd "i fred" for andre om et visst tema som band, men på den annen side kan det bli for mange av denne type tråder samtidig som de har en tendens til å dø ut forholdsvis fort. Er førsteinnlegget forseggjort (det gjør seg med diskografi, beskrivelse av bandet, musikken og evt ha med en albumguide), blir tråden selvfølgelig stående. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja, jeg ser at de dør ut hele gjengen, vi kan vel prøve litt lengre. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) hvilken Queen-sang mener dere er Freddie Mercury's største vokalprestasjon? Endret 12. februar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hvilken Queen-sang mener dere er Freddie Mercury's største vokalprestasjon? 7928128[/snapback] Who want to live forever. Bohemian Rhapsody. En del sanger fra A Night At The Opera. Vel, vanskelig den, av 2 grunner: Han synger bra i de fleste sanger, og det er så innmari mange av dem Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hvilken Queen-sang mener dere er Freddie Mercury's største vokalprestasjon? 7928128[/snapback] Who want to live forever. Bohemian Rhapsody. En del sanger fra A Night At The Opera. Vel, vanskelig den, av 2 grunner: Han synger bra i de fleste sanger, og det er så innmari mange av dem 7928643[/snapback] vanskelig å velge ja... hører gjennom alle albumene til Queen nå, utrolig god til å synge... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Syke mann så bra Pain of Salvation er, hørt på dem i hele dag . Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som har forslag til låter som har blitt ødelagt av overforbruk av TV-innslag, filmer osv? Et eksempel jeg kommer på er Spybreak! av Propellerheads, gjort berømt av The Matrix. Etter det var jo låta å finne i alle "kule" innslag på TV, først og fremst samtlige snowboardinnslag som kom på lufta Virkelig synd, for det er en kul låt i seg selv. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nja.. Temasangen til Requiem for a dream begynner å bli litt slitt. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes i grunn at det aller meste blir "ødelagt" når det kommer på TV. Jeg liker bedre å ha musikken min for meg selv, for å si det på en litt kronglete måte. Achy Breaky Heart av Billy Ray Cyrus (Tele2-reklamen) er et godt eksempel. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 En sang som er overbrukt er hvert temasangen til Austin Powers. aner ikke i hvor mange "Synnøve Svabø/etc"-innslag den er blitt brukt. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hvilken Queen-sang mener dere er Freddie Mercury's største vokalprestasjon? 7928128[/snapback] Uten tvil: Bohemian Rhapsody Who Wants To Live Forever We Are The Champions Spesielt Bohemian Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 http://youtube.com/watch?v=IOyEw9bT8yQ Denne fyren har den ultimate tolkning av Bohemian Rhapsody. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå