L@sse Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvilket album av Dream Theater er det beste? Har virkelig fått sansen for dem i det siste, og har lyst å få anbefalinger av dere forumtroll... 7872074[/snapback] Jeg har ikke hørt så mye av dem, men "Images and Words" og "Train of Thought" er å anbefale. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvilket album av Dream Theater er det beste? Har virkelig fått sansen for dem i det siste, og har lyst å få anbefalinger av dere forumtroll... 7872074[/snapback] Scenes of a Memory, Images and Words + deler av Train of Thought. Eneste bra de har. Og de er henholdsvis jævli bra. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har litt av Images And Word, Pull Me Under, Metropolis, Surrounded, Take The Time og noen flere. Nå skal det "ikke" lastes! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mine favorittalbum av Dream Theater må vel bli Six Degrees of Inner Turbulence og Metropolis Pt. 2- Scenes From A Memory. Images & Words er heller ikkje dumt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Slutt å rakk ned på Fitter Happier! Jeg synes den virkelig setter stemningen for albumet. Ville heller kalt det et dikt + bakgrunnsmusikk, enn en sang. 7856711[/snapback] Så totalitær vi var i dag da. Noen som vet om Godspeed [...] har noen bevegelse per i dag? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 det har vært stille fra gy!be en god stund nå, men du kan i mellomtiden rette blikket mot A silver mt zion hvor mange av de samme bandmedlemmene er aktive. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 det har vært stille fra gy!be en god stund nå, men du kan i mellomtiden rette blikket mot A silver mt zion hvor mange av de samme bandmedlemmene er aktive. 7875339[/snapback] Takker for tipset. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Sitter nå og hører på Intrigue - Eadni Nieida. Steike morsom samerock, hvis man skal kalle det for det. Flere her som har hørt noe fra dette bandet? 7790305[/snapback] Den sangen eier jo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nye Bloc Party-skiva fikk 6er i Dagbladet. Maks en 4er fra meg. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sitter og hører på Travellin' Strawberries sine låter fra den berømte norske tv-serien "The Julekalender"... Flinke musikere egentlig, geniale tekster :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 det har vært stille fra gy!be en god stund nå, men du kan i mellomtiden rette blikket mot A silver mt zion hvor mange av de samme bandmedlemmene er aktive. 7875339[/snapback] Takker for tipset. 7877305[/snapback] Kan anbefale 'Born into Trouble as the Sparks Fly Upward' (De kalte seg forresten 'The Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band' da de gav ut dette albumet). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nye Bloc Party-skiva fikk 6er i Dagbladet. Maks en 4er fra meg. 7883085[/snapback] Likner albumet på låta Blue Light fra Silent Alarm? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hørte nettopp The Prayer fra Bloc Party sin nye cd. Syns den var ganske tam egentlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nye Bloc Party-skiva fikk 6er i Dagbladet. Maks en 4er fra meg. 7883085[/snapback] Likner albumet på låta Blue Light fra Silent Alarm? 7889834[/snapback] Ja, kanskje litt. Litt mer heftig gitar kanskje. Vanskelig å si egentlig. Positivt eller negativt? Hørte nettopp The Prayer fra Bloc Party sin nye cd. Syns den var ganske tam egentlig. Merkelig singelvalg egentlig. Men den er ikke så ille, skiva vokser. Tar tilbake det jeg sa om maks 4, nærmer seg en femmer på terningen! Waiting for the 7.18, Song for Clay (Dissappear Here) og Uniform er fantastiske. Fantastisk vokalist har de også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Blue Light er den eneste Bloc Party-låta jeg liker sånn nogenlunde, selv om vokalisten forsøker så godt han kan å ødelegge. Det teller vel positivt, ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Blue Light er den eneste Bloc Party-låta jeg liker sånn nogenlunde, selv om vokalisten forsøker så godt han kan å ødelegge. Det teller vel positivt, ja 7891395[/snapback] Hørt Banquet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hørte den nå. Må si Blue Light er bedre. Liker ikke han vokalisten i det hele tatt. Er albumet mer likt Banquet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hørte den nå. Må si Blue Light er bedre. Liker ikke han vokalisten i det hele tatt. Er albumet mer likt Banquet? 7891493[/snapback] Huff, cun. Kan du ikke bare høre albumet da? Er mer likt Blue Light enn Banquet. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hørte den nå. Må si Blue Light er bedre. Liker ikke han vokalisten i det hele tatt. Er albumet mer likt Banquet? 7891493[/snapback] Synes vokalisten er flink jeg. Spesielt navnet hans Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Led Zeppelin og Van Halen på turne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå