Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Drittsang? Den er et finurlig lite stykke som passer inn i tematikken til albumet...

7799154[/snapback]

 

Nettopp. En nødvendig filler som passer perfekt inn i fremtidsalbumet OK Computer. :)

7799560[/snapback]

Haha, ok.

7845189[/snapback]

 

OK.

 

En filler er altså ikke nødvendig, men når de første valgte en ***** filler så passet den bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva gjør en drittsang som Fitter Happier på et konge album som Ok Computer? Huff

7799131[/snapback]

 

 

Hva gjør en drittsang som Fitter Happier på et konge album som Ok Computer? Huff

7799131[/snapback]

 

Kan ikke engang kalles en sang, er bare en filler. Godt gjort å bry seg så mye om den.

7799147[/snapback]

 

 

Drittsang? Den er et finurlig lite stykke som passer inn i tematikken til albumet...

7799154[/snapback]

 

 

Drittsang? Den er et finurlig lite stykke som passer inn i tematikken til albumet...

7799154[/snapback]

 

Nettopp. En nødvendig filler som passer perfekt inn i fremtidsalbumet OK Computer. :)

7799560[/snapback]

 

1. Hvorfor har de drittsangen med?

2. Ikke noe å bry seg om.

3. Finurlig stykke.

4. WOW YEAH ITS PERFECT!

 

Fitter Happier _er_ elendig og man skal være bra blodfan for å kunne påstå noe annet. Filler eller ei.

Lenke til kommentar

Man merker såvidt ikke den engang før man går over i Electioneering. Det er en filler, enig i at en filler som oftest ikke er nødvendig, men den passer godt inn i tematikken til OK Computer. Jeg har aldri sagt den suger, jeg har bare sagt at det er godt gjort å bry seg så mye om en "sang" på under 2 min.

 

Første gang jeg har sett deg gi svar på lenge Jan-Erik. Er som regel bare "Ok" "Lol" etc. Jeg tar sikkert feil.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Man merker såvidt ikke den engang før man går over i Electioneering. Det er en filler, enig i at en filler som oftest ikke er nødvendig, men den passer godt inn i tematikken til OK Computer. Jeg har aldri sagt den suger, jeg har bare sagt at det er godt gjort å bry seg så mye om en "sang" på under 2 min.

7845235[/snapback]

 

Vel, jeg har problemer med å skjønne denne tematikken du snakker om. Albumet heter OK Computer, greit nok det, men sangene i forkant og i etterkant byr ikke på noe som helst som kan assosieres med hva Fitter Happier representerer. Første del har mer akustiske innslag enn siste delen, og The Tourist blir frasen "Slow down, slow down" gjentatt gang etter gang. Noe stort større skille er det ikke.. ergo er det grunn til å tro at den ikke er ment som et skille. Fitter Happier er jo en "robotgreie"; "More productive"... Er det eneste linken mellom albumets tittel og Fitter Happier?

 

Og den siste biten du skrev var roflmao.

Lenke til kommentar

Kan anbefale Motorpsycho. Spessielt sangene:

-No Evil

-In Our Tree

-Kill Devil Hills

-Hyena

-Watersound

-Now It's Time To Skate

-Wearing Your Smell

-Hey Jane

-Walking On The Water

 

For de som sa de likte Motorpsycho :) Dette må vel vere det beste norske bandet nå for tiden synest eg :] Humøret mitt kan ofte skifte seg etter at eg har høyrt på sånn fin musikk ^^

Lenke til kommentar
Fikk U2s "Boy" (1980) i posten fra Amazon.com i dag. Hadde vanskeligheter med å finne den i butikkene, så bestilte like så godt fra nettet.

 

Har alle CD-ene nå, hurra for meg og min mani.

7866654[/snapback]

Gratulerer! "Boy" er jo et av de bedre, uten tvil! U2 er et stort kapittel i boka! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...