Acrid Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jøsses, last.fm har fått seg en temmelig heftig update. Ting går satans treigt akkurat nå, men det ser heftig ut! We're sorry, but our database servers are currently overloaded. Please enjoy a quick cup of tea and then try refreshing this page. Endret 14. juli 2006 av Glint Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ser skikkelig bra ut, ja. Umulig å gjere noko som helt akkurat no, men ser at det har komme "recommendation radio", den skal testast ut så fort ting begynner å gli. Designet ser i tillegg knall ut (bortserr fra irriterande bilder ved sidan av "charts") og eg skal vedde på at det har komme ein haug nye artige features. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Steike ta, last.fm ser bra ut nå, ja! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Over i Webkafèen er alle einige om at nye last.fm er grisestygg i forhold til den gamle Kvifor "fikse" noko som allerede fungerar bra og ser bra ut? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Over i Webkafèen er alle einige om at nye last.fm er grisestygg i forhold til den gamle Kvifor "fikse" noko som allerede fungerar bra og ser bra ut? 6492762[/snapback] Er det ikke slik at alle over i webkafeen ikke liker det som ikke er xhtml og css valig da? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det går da ikke ann å nekte på at last.fm ser rålekkert ut nå. Men det blir ikke noe surfing der mens jeg anvender besteforeldrene mine sitt 56K modem, for å si det sånn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Beste plata til Queens of the Stone Age? Hørt pittelitt på det no, og det falt greit nok i smak faktisk. I alle fall nok til å prøve litt meir. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Beste plata til Queens of the Stone Age? Hørt pittelitt på det no, og det falt greit nok i smak faktisk. I alle fall nok til å prøve litt meir. 6493317[/snapback] Songs For The Deaf er ikke dum. Jeg synes det kan være litt mye svada i musikken deres, men det er fengende til tider. No One Knows er en fin låt fra albumet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jepp. Ein del uinterressant her, men det dukkar opp eit par høgdepunkt i ny og ne. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Songs for the Deaf funker fint den, ja. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Herre jemini Seigmen RoXXorzor YoUr BoXXor! Beste bandet som vi har klart å spytte ut av dette landet, himmelsk. Noen andre enn meg som gleder seg til DVD? Blir kjekt med Seigmen dvd og pils. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Beste bandet som vi har klart å spytte ut av dette landet 6493538[/snapback] De er så kjedelige at jeg bruker Seigmenn (godteriet) som søvnepiller. Endret 14. juli 2006 av skate4life Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hvilke band er bedre? Edit: Men herre jemini? Seigmen kjedelig? Endret 14. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvilke band er bedre? 6493565[/snapback] Arcturus, Solefald, In the Woods..., Emperor, Ulver, Burzum, Keep Of Kalessin++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Beste bandet som vi har klart å spytte ut av dette landet 6493538[/snapback] De er så kjedelige at jeg bruker Seigmenn (godteriet) som søvnepiller. 6493561[/snapback] :-| Siterer meg sjølv fra backstage: ÆÆÆH!?Skjer med dagens ungdom!?!?? :-| 6491977[/snapback] Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Å snakke om kjedelige ting å så etterpå nevne Emperor? tjohei og en flask med rom. Eneste bandene som er i nærheten er Burzum og Ulver av de du nevnte.... Så enig så enig Satrucci, forferdelig. Endret 14. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Å snakke om kjedelige ting å så etterpå nevne Emperor? tjohei og en flask med rom. Eneste bandene som er i nærheten er Burzum og Ulver av de du nevnte.... 6493594[/snapback] Syns du Inno A Satana er kjedelig? Jøsses Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hva ligger man i kjedelig? Ihshan er så talentløs at soloene til Kirk er gode iforhold til det han spytter ut. Emperor er et av de mest oppskrytte bandene jeg vet om, og da regner jeg med: Windir, Tallica, Maiden osv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hva ligger man i kjedelig? Ihshan er så talentløs at soloene til Kirk er gode iforhold til det han spytter ut. Emperor er et av de mest oppskrytte bandene jeg vet om, og da regner jeg med: Windir, Tallica, Maiden osv. 6493623[/snapback] Talentløs? Langt i fra. Men slike diskusjoner kommer ingen vei. Hver vår mening, enkelt og greit. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det stemmer Men sitter og kjeder meg så mye at å diskutere hva som er dårlig musikk hørtes spennende ut Oslo er en drittby av dimensjoner, eneste godt jeg har fått ut av en uke her er noen vinyler, skulle heller betalt frakten enn å være her en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå