The_Darkness Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hei Er ute etter en ny cd spiller til bilen min, men kunnskapen min innen feltet er ikke akkurat så stor, så jeg trenger derfor litt tips til hva jeg skal velge. Jeg ble annbefalt en Pioneer DEHP30MP, men syns ikke denne var noe pen, og utseende teller endel. Jeg syns denne er veldig fin, og har egentlig lyst på den, men den er litt dyr for meg. Men hvis jeg ikke finner noen andre så tar jeg den. Så hvis noen har noen tips til meg så hadde jeg satt pris på det, prisklasse under 2k. Mvh edit; spilleren må kunne spille cd/cdr og mp3 plater, men dette er vel kansje standar på de fleste spillere nå tildags. Endret 28. juni 2006 av The_Darkness Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ALpine og Pioneer er finfine saker, men husk at om du planlegger oppgradering av anlegget så er spillern hjertet i systemet. Shit in = shit out. Så går du med litt planer om oppgradering og utbygging i bakhodet ville jeg seriøst vurdert å skrapa samme ntil en Alpine 9853R Ellers er Pio'en du har funnet aldeles knall den Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 okey, har fått tilbud om en brukt Alpine 9851R til 1500,- er dette noe jeg burde slå til på? den ligger til 2240,- pluss no moms styr her. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jupps, gå gor den Alpinespillern du, den er godknall for det du må gi for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå