tmbn Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg en HP DVD brenner, men hver gang jeg skal brenne en film så henger maskinen seg. Dette skjer når den streamer video og lyd på forhånd. Bruker da Nero 7 " Copy entire DVD-video" Hva kommer dette av ? Har jeg får dårlig prosessor ? Klarer den ikke å drive dette ? SPECS: AMD Sempron 2400+ 1 GB DDR minne S-ATA 160GB HD Håper noen har neon tips til meg om hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei. Har eit liknande problem sjølv. NEC 3550A og AMD Athlon 64 X2 3800+ Kanskje inne på noko, prøver akkurat no å brenne etter å ha sett nero.exe sin affinitet til kun eine CPU'en. Tenkte det var verdt eit forsøk. Eg har opplevd problemet utan streaming eller noko som helst, kanskje litt fullpest nettlinje idet eg brende ein dvd, samt surfa på web'en, men det burde gå greit utan at systemet skal henge seg. Eg slenger meg på tråden i von om å få eit godt svar. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Er det noen som vet om andre nettsider/ forum som kan svare på slike spørsmål ?Gjerne utlandske sider også. Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nero 7 er helt ubrukelig.. Virker som en Beta versjon.. Låste seg konstant hos meg.. Fikk ikke brent lyd cder med det en gang.. Gikk tilbake igjen til versjon 6.6 og alt fungerte igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå