Gå til innhold

Ravi skriver like fælt som han synger..

g@bb@

Anbefalte innlegg

Hvorfor skriver du bevisst dårlig norsk? Du har stor påvirkningskraft, og det er stadig flere som skriver som deg."

Hæi Haral. Bra å dårli ær jo subjektive å relative tærmer. Jæ skriver ike dårli nårsk, jæ skriver anerledes nårsk! Jæ tror ike de ær så farli at fålk bryter reglene, de fører åfte til bevisthet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig finner ravi for å være ekstremt irriterende. Kan godt hende det er fordi jeg er fra Bergen og ikke helt forstår teksten osv. men jeg slår av radioen når han kommer på uansett. Jeg kjøper bare ikke den holdningen hans...

Lenke til kommentar
Jeg personlig finner ravi for å være ekstremt irriterende. Kan godt hende det er fordi jeg er fra Bergen og ikke helt forstår teksten osv. men jeg slår av radioen når han kommer på uansett.    Jeg kjøper bare ikke den holdningen hans...

6401869[/snapback]

eg er enige med deg :thumbdown:

esa

Endret av esa
Lenke til kommentar
Litt off-topic, men no biggie:

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Ganske kult

6400217[/snapback]

Haha, det var dritenkelt å lese :)

Lenke til kommentar

ravi er fæl.

han skriver plagsomme, og dårlige tekster, synger dem på en enda mer plagsom måte. Som regel med en utrolig usaklig musikkvideo med dialekt/fjortiss-teksting til. I tilleg er han kanskje norges stryggeste mann.

så han må bare ta å slå til ro før han blir skadet.

Lenke til kommentar

Folk er ikke misunnelige, de vet bare hva som er rett å slett irriterende og hva som ikke er det.

Greit nok hvis han snakker slik, skriver slik på sms, men hvorfor i all verden gidder han å skrive slik til vanlig?? Tenk bare på alle barna som sliter med nynorsk som sidemål på skolen. Nå for de både norsk, nynorsk og "ravisk" å tenke på?!?!

Bokmål :2

Nynorsk :2

Ravisk : 4

Vil dette være våre fremtidige karakterer??

Tenk på de stakkars barna, de stakkars små barna! :cry:

Bare for å legge til: han er like velkommen som en kvise i rompa for min del!

Lenke til kommentar
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Det står at bare den første og den siste bokstaven er på rett plass, så er det enkelt å lese?

Jeg skrev om litt her;

Ancdrciog to a rrscheaech at Cirgdabme Uiitservny...?

Det er sant, så lenge ordet ikke er over 7-8 bokstaver...

Fant jeg ut...

Lenke til kommentar

Ravi lager nye versjoner av andres låter. En sikker vinner oppskrift, dessuten skriver han tekster på rim noe som er folk finner catchy og svelger rått. Ravi er en luring, ingen tvil om det. Men dette er musikk laget for tanketomme fjortisser og andre som ikke har peiling på annen musikk enn den som ligger på VG-lista. For oss andre som liker litt mere kredibel musikk, er det bare å lukke ørene, for oss er ravi støyforurensning. Ravi=Ræva.

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...