janfredrik Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvorfor skriver du bevisst dårlig norsk? Du har stor påvirkningskraft, og det er stadig flere som skriver som deg." Hæi Haral. Bra å dårli ær jo subjektive å relative tærmer. Jæ skriver ike dårli nårsk, jæ skriver anerledes nårsk! Jæ tror ike de ær så farli at fålk bryter reglene, de fører åfte til bevisthet! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvor kjipt er det å ha nettsex med han da... Webcam er eneste løsning. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg personlig finner ravi for å være ekstremt irriterende. Kan godt hende det er fordi jeg er fra Bergen og ikke helt forstår teksten osv. men jeg slår av radioen når han kommer på uansett. Jeg kjøper bare ikke den holdningen hans... Lenke til kommentar
esa Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jeg personlig finner ravi for å være ekstremt irriterende. Kan godt hende det er fordi jeg er fra Bergen og ikke helt forstår teksten osv. men jeg slår av radioen når han kommer på uansett. Jeg kjøper bare ikke den holdningen hans... 6401869[/snapback] eg er enige med deg esa Endret 28. juni 2006 av esa Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ravi kan ta seg en bolle for min del. En hel bollepose, kanskje tilogmed en klippstang. For helvete, mann, de err fet me imasj å skjive såmm enn treåing. Liksom. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) spør du meg bør han holde på sånn som han selv vil;) sier ikke at j liker d...så d er klart Endret 28. juni 2006 av demille Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Litt off-topic, men no biggie: Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Ganske kult 6400217[/snapback] Haha, det var dritenkelt å lese Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Som ravi ville sagt... Vorår sitr du fåran datan å ær sur fåresten? KÅM DU UT I SOLA! Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ravi er fæl. han skriver plagsomme, og dårlige tekster, synger dem på en enda mer plagsom måte. Som regel med en utrolig usaklig musikkvideo med dialekt/fjortiss-teksting til. I tilleg er han kanskje norges stryggeste mann. så han må bare ta å slå til ro før han blir skadet. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ivar er kjipere enn kreft. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er folk _litt_ misunnelig? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Folk er ikke misunnelige, de vet bare hva som er rett å slett irriterende og hva som ikke er det. Greit nok hvis han snakker slik, skriver slik på sms, men hvorfor i all verden gidder han å skrive slik til vanlig?? Tenk bare på alle barna som sliter med nynorsk som sidemål på skolen. Nå for de både norsk, nynorsk og "ravisk" å tenke på?!?! Bokmål :2 Nynorsk :2 Ravisk : 4 Vil dette være våre fremtidige karakterer?? Tenk på de stakkars barna, de stakkars små barna! Bare for å legge til: han er like velkommen som en kvise i rompa for min del! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tenk på alle her inne som skriver grisedårlig, som nå tenker over, og lar seg irritere av Ravis skrivemåte. Dette gjør folk bevisst på språket (noe han selv nevner), og kanskje er med å øke standaren. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er mange (også her på forumet) som skriver mye verre enn Ravi. Forskjellen er at Ravi gjør det bevisst. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) d ær ike så mange såm skriver så ile såm d hær da sel ike på dete forume Endret 28. juni 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvor kjipt er det å ha nettsex med han da... Webcam er eneste løsning. 6401775[/snapback] Er det egentløig så krise? Det er ikke noe vi andre går rundt og tenker på, skjønner du... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Det står at bare den første og den siste bokstaven er på rett plass, så er det enkelt å lese? Jeg skrev om litt her; Ancdrciog to a rrscheaech at Cirgdabme Uiitservny...? Det er sant, så lenge ordet ikke er over 7-8 bokstaver... Fant jeg ut... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er jeg den eneste som syns Ravi er en kul fyr? 6400440[/snapback] desverre ikke Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Ravi lager nye versjoner av andres låter. En sikker vinner oppskrift, dessuten skriver han tekster på rim noe som er folk finner catchy og svelger rått. Ravi er en luring, ingen tvil om det. Men dette er musikk laget for tanketomme fjortisser og andre som ikke har peiling på annen musikk enn den som ligger på VG-lista. For oss andre som liker litt mere kredibel musikk, er det bare å lukke ørene, for oss er ravi støyforurensning. Ravi=Ræva. Endret 29. juni 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå