Gå til innhold

Ravi skriver like fælt som han synger..

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som syns Ravi er en kul fyr? :dontgetit:

6400440[/snapback]

Jeg syntes faktisk musikken hans var bra frem til jeg leste hvordan han skrev nå hælvetes kufitte. Heretter kommer bare musikken hans til å minne meg på hvor idiotisk han skriver hælvetes kufitte.

Lenke til kommentar
Litt off-topic, men no biggie:

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Ganske kult

6400217[/snapback]

National Geographic kid. :tease:

Ravi (Eller Ivar om du vil) kom ut av videregående med sekser i norsk, tro det eller ei. Mener og ha lest det en plass, tror det var Vg. Med dette tror han sikkert han er stor nok til å lage sin egen lille stil over det vrøvlet han skriver.

Lenke til kommentar

6400440[/snapback]

Jeg syntes faktisk musikken hans var bra frem til jeg leste hvordan han skrev nå hælvetes kufitte. Heretter kommer bare musikken hans til å minne meg på hvor idiotisk han skriver hælvetes kufitte.

6400466[/snapback]

Kor srkeiv han hævetes kufitte?

Lenke til kommentar

Husker han var på et eller anna svish show for ikke så lenge siden og da skrev folk spørsmål til han og da svarte han på samme måte som trådstarter linker til...

Syntes det er en idiotisk gimmick.. men men ser ut som det funker for han.

Lenke til kommentar

6400440[/snapback]

Neh, det står respekt av hvor mye han har solgt, og samtidig laget sommerlåt etter sommerlåt.

Øderlegge det norske språk på den måten!

6400272[/snapback]

Og jeg syns du er særdeles flink til det samme på din måte! :)

Han gjør det jo stort, tror han driter i at noen bærer seg over hvor mye de hater imaget hans.

6400474[/snapback]

Forskjellen er vel at Ravi VET hvilket språk han voldtar, i motsetning til Sjefern her. ;)

Lenke til kommentar

6400440[/snapback]

6400466[/snapback]

Jeg må få lov å si at jeg helt ærlig syns du oppfører deg ganske barnslig nå.

Lenke til kommentar

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Ganske kult

6400217[/snapback]

Latterlig at jeg klarer å lese den teksten uten problemer .D

Lenke til kommentar

Ganske kult

6400217[/snapback]

i no taht. i c dis:

i pwn noobs liek hard rite n my roomate has dis camera rite so hes all liek 'we can make a show lol' n im liek dats teh pwnage n stuf n hes liek i no lol so im liek ok film me noob n hes liek ok so we did lololol

thne we lukd at it rite n were liek 'omfg stfu dats pure pwnage lol' so we made dis site n stuf rite n now were gonna b famose!!

-teh_pwnerer

Noen skriver på sine måter. Jeremy (teh_pwnerer) skriver på denne måten.

Eksempler på Jeremy's språk:

Ord som inneholder en uttalelse som uttales som et tall ("hate"). "Ate" uttales som "8", og da skrives "hate" som "h8".

Ord som uttales som en bokstav (f.eks. "you" og "are") inneholder ofte kun den bokstaven det uttales som. F.eks: "you" skrives som "u", "are" skrives "r" og "and" uttales som "n".

Lenke til kommentar
Hvorfor skriver du bevisst dårlig norsk? Du har stor påvirkningskraft, og det er stadig flere som skriver som deg."

Hæi Haral. Bra å dårli ær jo subjektive å relative tærmer. Jæ skriver ike dårli nårsk, jæ skriver anerledes nårsk! Jæ tror ike de ær så farli at fålk bryter reglene, de fører åfte til bevisthet!

Hilsen Ravi

Lenke til kommentar

Synst imaget til Ravi er litt i teiteste laget. Hvem synst at det er behagelig å lese en tekst som er skrevet slik den uttales?. For min del ville det blitt slik:

Kæm synst egentli at det e behageli å læs en tækst som e skreve sånn såm dein uttales?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...