Gå til innhold

Ravi skriver like fælt som han synger..

g@bb@

Anbefalte innlegg

Vel, satt å leste på vg nett å ante bare fryd å gammen. Så kom jeg over en side ang. Top 20 konserten i Stavanger i dag. Så jeg leste litt. Å litt mer. Helt til jeg kom over Ravi som svarte leserene.

Det er det mest grufulle, horrible, styggeste og uten tvil det mest (sensurert) språket jeg har sett!

Her er et eksempel:

"tak, Kåre, de var hygeli! en a mine største fårbilder de ær nå dæi da! Elesj så digr jæ ganske mange fålk, Destinis Tsjail, velvet øndergraun, Tåm veits, båb dylen, Smæsjin pømpkins, depesj måud, sebadåu, papa, mama, søster, onkl, mødmæn, dj løv ... "

Altså, hvem skriver Velvet Underground på den måten?!?!'

:Link til siden for flere Hardbarka bevis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, satt å leste på vg nett å ante bare fryd å gammen. Så kom jeg over en side ang. Top 20 konserten i Stavanger i dag. Så jeg leste litt. Å litt mer. Helt til jeg kom over Ravi som svarte leserene.

Det er det mest grufulle, horrible, styggeste og uten tvil det mest (sensurert) språket jeg har sett!

Her er et eksempel:

"tak, Kåre, de var hygeli! en a mine største fårbilder de ær nå dæi da! Elesj så digr jæ ganske mange fålk, Destinis Tsjail, velvet øndergraun, Tåm veits, båb dylen, Smæsjin pømpkins, depesj måud, sebadåu, papa, mama, søster, onkl, mødmæn, dj løv ... "

Altså, hvem skriver Velvet Underground på den måten?!?!'

:Link til siden for flere Hardbarka bevis

6400078[/snapback]

Du er klar over at det største kjennetegnet til Ravi er at han skriver ord som de blir uttalt? Det er image hans, og har ingen ting med skriveferdighetene hans og gjøre. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Litt off-topic, men no biggie:

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Ganske kult

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Litt off-topic, men no biggie:

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Ganske kult

6400217[/snapback]

dæven. lenge siden jeg har sett den. Veldig kult indeed.

ontopic: Liker stilen hans, men slitsom å lese?; JA.

Lenke til kommentar

Hva slags image er det å virke som om du er mentalt tilbakestående da? Jeg blir direkte forbannet av å lese de svarene hans! Øderlegge det norske språk på den måten!

Lurer på om jeg skal ha som image?? Jo nå vet jeg det.... Heretter skal jeg skrive "hævetes kufitte" i slutten av hver setning hælvetes kufitte. Det kommer til å bli artig hælvetes kufitte. Lurer på om jeg er like tøff som ravi nå hælvetes kufitte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...