g@bb@ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vel, satt å leste på vg nett å ante bare fryd å gammen. Så kom jeg over en side ang. Top 20 konserten i Stavanger i dag. Så jeg leste litt. Å litt mer. Helt til jeg kom over Ravi som svarte leserene. Det er det mest grufulle, horrible, styggeste og uten tvil det mest (sensurert) språket jeg har sett! Her er et eksempel: "tak, Kåre, de var hygeli! en a mine største fårbilder de ær nå dæi da! Elesj så digr jæ ganske mange fålk, Destinis Tsjail, velvet øndergraun, Tåm veits, båb dylen, Smæsjin pømpkins, depesj måud, sebadåu, papa, mama, søster, onkl, mødmæn, dj løv ... " Altså, hvem skriver Velvet Underground på den måten?!?!' :Link til siden for flere Hardbarka bevis Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Vel, satt å leste på vg nett å ante bare fryd å gammen. Så kom jeg over en side ang. Top 20 konserten i Stavanger i dag. Så jeg leste litt. Å litt mer. Helt til jeg kom over Ravi som svarte leserene.Det er det mest grufulle, horrible, styggeste og uten tvil det mest (sensurert) språket jeg har sett! Her er et eksempel: "tak, Kåre, de var hygeli! en a mine største fårbilder de ær nå dæi da! Elesj så digr jæ ganske mange fålk, Destinis Tsjail, velvet øndergraun, Tåm veits, båb dylen, Smæsjin pømpkins, depesj måud, sebadåu, papa, mama, søster, onkl, mødmæn, dj løv ... " Altså, hvem skriver Velvet Underground på den måten?!?!' :Link til siden for flere Hardbarka bevis 6400078[/snapback] Du er klar over at det største kjennetegnet til Ravi er at han skriver ord som de blir uttalt? Det er image hans, og har ingen ting med skriveferdighetene hans og gjøre. Endret 28. juni 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er vel bare hans måte å skrive på... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hehe, det er nok bare for å ta vare på imaget. Han fikk visst en sekser i norsk på skolen (intervju i VG for en stund siden), og da tror jeg neppe han skriver slik. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Han har vel tatt et bevisst valg med hvordan han skriver. Selv synes jeg det er alt for slitsomt å lese det han skriver. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Stygg mann, stygg musikk Image eller ei, han kan vel skrive norsk? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Stygg mann, stygg musikk Image eller ei, han kan vel skrive norsk? 6400098[/snapback] ja men han gjør det ikke pga han har et image. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Han er en så dårlig artist at han må få oppmerksomhet av at han skriver "feil" og ved å lage cover-låter av alle norske klassikere. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jæi syns de ær fårfærdeli sjipt å lese sån tekst. Tongvint å slitsåmt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Litt off-topic, men no biggie: Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Ganske kult Endret 28. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Han er tidligere journalist, så å skrive skikkelig kan han hvis han vil. Dette er bare en del av imaget Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Litt off-topic, men no biggie: Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Ganske kult 6400217[/snapback] dæven. lenge siden jeg har sett den. Veldig kult indeed. ontopic: Liker stilen hans, men slitsom å lese?; JA. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva slags image er det å virke som om du er mentalt tilbakestående da? Jeg blir direkte forbannet av å lese de svarene hans! Øderlegge det norske språk på den måten! Lurer på om jeg skal ha som image?? Jo nå vet jeg det.... Heretter skal jeg skrive "hævetes kufitte" i slutten av hver setning hælvetes kufitte. Det kommer til å bli artig hælvetes kufitte. Lurer på om jeg er like tøff som ravi nå hælvetes kufitte? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 En gang i fjor, sa han at han skulle komme med en ordbok på "ravisk". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ifølge han selv gikk han ut fra VGS med sekser i norsk, og kan selv reglene for det norske språket, og at det er nettopp derfor han kan bryte dem. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du kan jo utrydde "trønderland" om du hater slikt snakk. Mange som skriver slik der Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 det er bare en enkelt måte og dekke over at man ikke kan engelsk. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er jeg den eneste som syns Ravi er en kul fyr? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er jeg den eneste som syns Ravi er en kul fyr? 6400440[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå