Simkin Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) har et X1900XT som jeg skulle oppdatere drivere til, men når jeg tar ATi Sofware uninstall utility, så bare restarter pc'n seg, kommer opp en "loading linje" helt i starten før avinstalleringa begynner. denne går nesten helt ferdig før pc'n bare restarter seg.. noen som har peil? Endret 28. juni 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nei, har egentlig ikke peiling. Men det er ett par ting du kan gjøre før du prøver neste gang. 1: Slå av Alt av programmer som kjører i bakgrunnen. inkludert antivirus. 2: Har du avinstallert driveren fra kontrollpanel og omstartet? gjør det først. 3: Deaktiver nettkortet slik at du ikke er tilkoblet internett. ( evt.trojanere) 4: Åpne "my computer/min datamskin" Høyreklikk på disken Windows er på. Velg "egenskaper/properties" så "tools/verktøy" her velger du å kjøre "error-checking/feiretting". Du vil få beskjed om at sjekken vil taes når du omstarter osv. gjør det. Windows vil restarte noen ganger under oppstart. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå