HFL Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hva er det som har gjort at ringenes herre - ringenes brorskap har fått ganske dårlige kritikker, eller hva er det som er dårlig med det? På bildene og videoene på gamespot syntes jeg det ser bra ut!!!!!!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hvis du leser omtalene som har gitt dem dårlige kritikker, så forklarer de sikkert karakteren de gir. Eller ser du bare på karakterene og så spør? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Eller kanskje du bare ser på bildene og så spør? Kanskje leser du litt og ser litt bilder og så spør? Spør du i det hele tatt? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 What, kor kan man lese andmeldelsan? Har forhåndsbestilt det å alt, blir litt nervøs nu!!! Lenke til kommentar
cow Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 prøvde spillet på ps2, tror det er helt likt som på xb.jeg syntes d var skikkeli rævva.ikke min type spill iallefall Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hmmm... Jeg har sett en trailer av spillet. Virker for min del veldig kult!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå