TOO TRILL Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei! Jeg fikk det orginale GW til jul i fjor og var veldig aktiv spiller helt frem til påske da jeg fant det kjedelig. Jeg hadde gjort alt som kunne i bli gjort i PvE delen, solo-farming, missions og alt annet. PvP delen syntes jeg ikke noe om. Hvis Favtions ikke hadde kommet i mai, men 2-3 mnd før hadde jeg nok kjøpt det med den gang. Men jeg gikk nok desverre lei før det kom. Jeg Har utrolig lyst til å starte med et mmorpg igjen. Jeg har tenkt på wow (ikke drep meg!), men det er med mndavgift og det synes jeg ikke noe om. Kammeraten min som også spilte GW aktivt har tenkt til å kjøpe Factions og da fikk jeg også lyst til å kjøpe det. Det er jo alltids gøy å spille online med venner. Det jeg lurer på er om jeg burde kjøpe Factions eller gå for et annet mmorpg. Er det så mye mer ekstra i Factions enn det gamle GW? Da tenker jeg på missions og farming som etter min mening er det kuleste. Må man spille mye for å få de beste våpnene? Kan man bruke de gamle karakterene fra det orginale GW i Factions? Kan man bruke pengene man har i det orginale i Factions? Håper dere skjnte alt jeg skrev, og takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du kan bruke samme characters, det er fortsatt ikke noe stort fokus på våpen, du må fullføre storyline i factions for å få "de beste" våpnene, du kan bruke de samme pengene siden factions fungerer som en expansion dersom du knytter den til en eksisterende konto. Det er mulig at det vil føles som "mer av det samme", selv om det ikke gjorde det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå