no_viking_no Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 er det noen som har løsning på følgende ?..... en som jeg kjenner har kjøpt Medion PC på Coop (ca. 12 mnd. siden). han vil bruke RecoveryCD og alt går sin gang. så kommer spørsmål om administrator passord, før recovery begynner..... ok, tenkte jeg. tok og formaterte hele disken og prøvde på nytt. det samme skjer igjen..... noen ideer ?......... eller er det bare å ringe Medion support..... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei! Dette passordet skal nok stå på papirer som følgte med pcen. Hvis ikke, ring support. Du kan alltids forsøke enkle passord som "admin", "1234" osv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hei! Dette passordet skal nok stå på papirer som følgte med pcen. Hvis ikke, ring support. Du kan alltids forsøke enkle passord som "admin", "1234" osv. Hilsen, efikkan. 6403048[/snapback] skal sjekke når jeg er hos kameraten. prøvde diverse passord, men orker ikke bruke tiden på dette. trodde kanskje at Medion bruker standard passord til alle sine laptop(er)..... tror jeg skal bare ringe Medion, mens jeg skal bruke cd på nytt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå