Fluffy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Heisann, jeg har fiksa XP'n min med nlite sA jeg slipper alt av dritt programmer jeg ikke trenger.... men sA har jeg greid aa fjerner norsk tastatur :S , mulig aa fA fiksa det igjen ? laste ned en layout ett eller annet sted pA nettet ?! Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Gå inn på kontrollpanel og innstillinger for språk. Der skal det kunne stilles over på norsk layout. Lenke til kommentar
Fluffy Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 jeg har "sletta" alle norske filene , sA jeg fAr ikke bare gjort om der, det er bare engelsk der!! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Da får du sette i windowscden og prøve å gå i kontroll panel på nytt. Men hvorfor ikke slette programmene manuelt, du fucker mindre opp da hehe,med mindre du er engelsk selvfølgelig Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Holder med å lese det som står før du krysser av noe i Nlite så blir ingenting fucka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå