Mulch Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hehe, brukte faktisk flere måneder på å klekke ut en så genial kommentar :wink: Poenget er at høy oppløsning er ikke det samme som god grafikk, på en TV er 500 lnjer mer enn nok, dog litt blurry og kunne vært skarpere. På en PC-skjerm synes jeg 1024 gjør seg bra, selv om 1600 er å foretrekke, men det er urealistisk med dagens primitive hardware. Standarden på grafikk ligger høyere på konsoll enn på PC, IMO. Dog, UT2K3 måler seg godt der, PC'en er jo teoretisk krafitgere :wink: Er uenig med deg ang. grafikk, god grafikk GJØR spillene bedre. It immerses you in the game :smile: Lyd er muligens enda viktigere.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Doom III begynner å minne om Resident Evil, med alle "living dead" folka. :smile: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 14:04, skrev Mulch:Hehe, brukte faktisk flere måneder på å klekke ut en så genial kommentar :wink: Poenget er at høy oppløsning er ikke det samme som god grafikk, på en TV er 500 lnjer mer enn nok, dog litt blurry og kunne vært skarpere. På en PC-skjerm synes jeg 1024 gjør seg bra, selv om 1600 er å foretrekke, men det er urealistisk med dagens primitive hardware. Standarden på grafikk ligger høyere på konsoll enn på PC, IMO. Dog, UT2K3 måler seg godt der, PC'en er jo teoretisk krafitgere :wink:Er uenig med deg ang. grafikk, god grafikk GJØR spillene bedre. It immerses you in the game :smile: Lyd er muligens enda viktigere.. klart god grafikk er kult, men spillene blir ikke alltid god fordet, men det beste er jo seff begge deler, gameplay og grafikk :smile: det jeg svarte på i quoten var at det sto "for å få mest utav doom3 så trenger en radeon9700 pro eller gf4" eller noe slikt... kan godt være de har regnet med 1600 oppløsning, anisotropisk filtring og anti aliasing også slik at en kan spille doom3 fint på gf3 for eksempel men likevel ha den grafikken som er på screenshotene av doom3... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 14:04, skrev Mulch:Hehe, brukte faktisk flere måneder på å klekke ut en så genial kommentar :wink: Poenget er at høy oppløsning er ikke det samme som god grafikk, på en TV er 500 lnjer mer enn nok, dog litt blurry og kunne vært skarpere. På en PC-skjerm synes jeg 1024 gjør seg bra, selv om 1600 er å foretrekke, men det er urealistisk med dagens primitive hardware. Standarden på grafikk ligger høyere på konsoll enn på PC, IMO. Dog, UT2K3 måler seg godt der, PC'en er jo teoretisk krafitgere :wink:Er uenig med deg ang. grafikk, god grafikk GJØR spillene bedre. It immerses you in the game :smile: Lyd er muligens enda viktigere.. konsoll bedre enn pc???, verdens kraftigste konsoll xbox'en er dårliger enn pc på grafikk, snart kommer jo rally ett-eller-annet til pc, halo, halo 2 osv. osv. spill til pc har mye mer gameplay enn xbox, xbox er bare grafikk, grafikk og atter grafikk. nå i disse tider når NV30 snart er på banen vil nok xbox se seg slått til de grader (den er jo slått fra før da) men enda mer Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 14:16, skrev evil_snowman:klart god grafikk er kult, men spillene blir ikke alltid god fordet, men det beste er jo seff begge deler, gameplay og grafikk :smile:det jeg svarte på i quoten var at det sto "for å få mest utav doom3 så trenger en radeon9700 pro eller gf4" eller noe slikt... kan godt være de har regnet med 1600 oppløsning, anisotropisk filtring og anti aliasing også slik at en kan spille doom3 fint på gf3 for eksempel men likevel ha den grafikken som er på screenshotene av doom3... Jeg tror ikke dem renger med AA og FSAA siden ikke har noe meg grafikken i selve spillet å gjøre. Det sies også at den kun kjøres i 800x600 på R9700Pro, så jeg tror nok 1600x1200 er out of the question selv på R9700Pro. Hvis Doom3 skal gå forholdsvis greit på GF3 med max detaljer må man nok ha GF3 med 128MB videominne med tanke på texturene i Doom3. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Gecco-chan :wink: Jeg sa at STANDARDEN ligger høyere på PC, og ja, jeg har sett bedre grafikk på Xbox enn noe PC-spill som er kommet. (Jeg minner på om at høy oppløsning IKKE er det samme som god grafikk, det hjelper på da men). Selv om NV30 er rett rundt hjørnet vil det ta minst 2 år før de mest avanserte funksjonene vil bli tatt i bruk. Først NÅ kommer det spill som støtter DirectX 8, og DX9 kommer til jul :/ Anywhoo, har både PC og Xbox, synes begge er flotte :smile: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 800 oppløsning er jo plenty da med mindre du har 19" sjerm, da ser 1024 best ut. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 OMG! Mye snacksy info og world exclusive i November nummeret av PC-Gamer US. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå