Gå til innhold

Doom III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unødvendig å slippe info om spill som kommer om laaaang tid syns jeg...er greit når de trenger beta testere og sånnt da, at folk får vite om spillene da eller litt før da.

Alle vet jo hva f.eks Doom er og trenger ikke gå i et år å vente...Nå kommer det nytt Command & Conquer (Generals)etter jul en gang...infoen om når det skulle komme syns jeg blei sluppet til høvelig bra tid.

Jeg hater å vente og info om ting som kommer lager bare mas, og jeg hater mas også :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 01:30, skrev MistaPi:

"No doubt you'll need a powerhouse system to get the most out of Doom 3. The game is currently running at 800x600 on an ATI Radeon 9700 Pro."

Heh.. skjønner hvorfor Nvidia og ATI ser fram til Doom3 :smile:

for å få det meste utav det må du ha 1600 oppløsning, antialiasing osv.

Lenke til kommentar

Sorry, må bare si det: onde_snømann: Tulling! (Når begynte du å bry deg om grafikk egentlig?)

Er enig i han litt oppi her, at det er irriterende å få informasjon om spillene så tidlig. Blir ventende i år på at det skal komme ut, og så ender du ofte opp med å bli skuffet. 6mnd'er før holder i massevis, spesielt for franchiser som Doom!

Men så er det nå sikkert vanskelig å skjule et slikt prosjekt over flere år..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 11:11, skrev Mulch:

Sorry, må bare si det: onde_snømann: Tulling! (Når begynte du å bry deg om grafikk egentlig?)

tulling? oida, tok den lang tid og klekke ut?

bryr meg om grafikk, introen til bf1942 er det bra grafikk i, men det er kjipt at spillet ikke er slik. spill blir ikke bedre med årene selv om grafikken blir det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...